• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weg met opdrachten limiet !

DeletedUser1557

zoals de titel al zegt ik vind het opdrachten limiet een beetje iritant worden. ik zie het nut er niet van en stel voor het weg te hale.

1. saloon hardstikke onoverzichtelijk
2m2ap3l.jpg
2. je ziet nieuwe opdracthten niet

3. je bent bezig met allerlei dingen bijna klaar. ff opdracht tussen door zoals pasen kan je het niet aannemen omdat je der teveel open hebt staan

oftewel nogal irritant :mad:


wat vinden jullie hier van ?
 

DeletedUser8232

Ik vind het nu wel overzichtelijker.
Maar vroeger was het beter toen dat lichtje nog blauw pinkte als je een nieuwe had of een voltooid had.
En idd die max limiet vind ik ook irri
 

DeletedUser

ja, op w4 zit ik nogal onder de uitroeptegens :mad: op w1 als avonturier heb ik het redelijk op orde
 

DeletedUser

Je zou er van kunnen maken:

Nieuwe opdracht ! (goud)
Gelezen (niet aangenomen opdracht) Niets.
Aangenomen opdracht ? (zilver)
Afsluitbare opdracht ? (goud)
 

DeletedUser1557

maar ja zolang je dit blijft zien

f1cumd.jpg


vind ik het onoverzichtelijk :rolleyes:
 

DeletedUser

Is het ook wel :)
Snap alleen niks van jou idee het het wel zou moeten.
 

DeletedUser

Inderdaad, ik zie ook geen reden waarom dat zou moeten bestaan. Is vooral vervelend bij opdrachten waar je dingen voor moet doen die je nog niet kunt :p
 

DeletedUser

Ik vind ook dat die zeker weg mag.
Die is nutteloos, en ik heb bijna 30 opdrachten staan :p
 

DeletedUser

idd limiet weg wat is het nut er uberhaupt van?

Het nut is gewoon dat wanneer je een opdracht aanneemt het spel ook steeds moet checken of er ondertussen al aan voldaan is of niet. Vraagt waarschijnlijk meer tijd om je saloon te openen ofzo wanneer je zoveel opdrachten tegelijk kan aannemen. Daarom zetten ze er waarschijnlijk een limiet op :) Kan geen betere reden dan dat verzinnen :)
 

DeletedUser

Ik vind dit een heel mooi idee. :)
In wereld 4 als pure duellant doe ik helemaal niets aan opdrachten.
Het is echt een zootje in de saloon.
Zie ook geen nut in dat limiet. :rolleyes:
 

DeletedUser

Van mij mag het weg en als ze het echt niet weg willen doen moeten ze iets maken zodat je ziet als er een nieuwe opdracht is. Dan kan je tenminste nog zien als er een speciale opdracht is.
 

DeletedUser9519

Volgens mij zijn we daar mooi klaar mee, bijna 100% stemt voor dit idee, ik vind ook dat dit er moet komen (of weggaan). Weg met dat limiet!
 

DeletedUser

Idd. Weg ermee!
Kan iemand het op het engelse forum posten? Of vertalen?
 

DeletedUser

maak anders gewoon een functie dat je als je de opdracht selecteerd deze bovenaan komt te staan. maakt het overzichtelijker
 
Bovenaan