DeletedUser15381
Voorstel
Terug mogelijk maken langere tijd een arbeid te verrichten door een langere arbeidstijd te kunnen kiezen.
Details
Net zoals voor 2.0 kan er gekozen worden in veelvouden van de basistijd. Deze basistijd is gelijk aan de huidige tijd voor elke arbeid individueel om de differentiatie in tijden overeind te houden. Vanzelfsprekend kost een veelvoud instellen ook een gelijk veelvoud van de actiepunten. De arbeid wordt vervolgens als 1 entry in de wachtrij geplaatst.
Gezien de ook zeer korte tijden lijkt het mij wenselijk wanneer wellicht tot zelfs 20 of 30 keer de basistijd gekozen kan worden. Mogelijk kan dan voor de werken met een langere basistijd een maximale totaaltijd van 2 uur worden ingesteld, zodat werken met een basistijd van 30 minuten weer tot maximaal 4 maal gekozen kunnen worden.
Kiezen van de gewenste totaaltijd kan, net als voor 2.0, mogelijk in een beperkt aantal keuzes om het kiezen van de gewenste tijd overzichtelijk te houden.
Misbruikpreventie
Door de maximale totaaltijd tot 2 uur te beperken, en de actiepunten mee te verhogen, ontstaat maximaal dezelfde situatie als voor 2.0 dus lijkt mij niet dat er misbruik gemaakt zal kunnen worden van deze toevoeging.
Visuele hulpmiddelen
De balk in het werkscherm waar nu de benodigde actiepunten en werktijd staan wordt een pull-down menu met de verschillende keuzes (tijd en bijbehorende actiepunten) net zoals voor 2.0.
Samenvatting
Met de enorm verkorte arbeidstijden voor het overgrote deel van de werkzaamheden is nu het probleem ontstaan dat de gewone The-West speler (in ieder geval ikzelf en verschillende mensen om me heen) continue aan het wachten zijn tot er weer iets in de wachtrij bij kan, maar voordat de boel stil valt.
De tijden zijn -onder andere- verkort om te voorkomen dat spelers afschrikken omdat men zo lang moet wachten. Maar juist met dit systeem moet je continue wachten! Zelfs met premium, bij een werkje van 5 minuten (en dat zijn er heel veel, of zelfs korter) kun je maar 45 minuten werken. Daarna moet je, mits je efficient wilt spelen, weer terug zijn om nieuwe arbeiden in de wachtrij te plaatsen.
Die tijd van 45 minuten is veel te lang om "even" op te wachten maar veel te kort om tussendoor echt iets anders te kunnen gaan doen. Voorheen kon zelfs zonder premium makkelijk 6 uur achtereen gewerkt worden (12 uur met een keer slapen erbij) wat het mogelijk maakte om een tijd The West opzij te leggen. Dat wordt met de keuze uit meervoudige arbeidstijden ook weer mogelijk.
Administratie
Terug mogelijk maken langere tijd een arbeid te verrichten door een langere arbeidstijd te kunnen kiezen.
Details
Net zoals voor 2.0 kan er gekozen worden in veelvouden van de basistijd. Deze basistijd is gelijk aan de huidige tijd voor elke arbeid individueel om de differentiatie in tijden overeind te houden. Vanzelfsprekend kost een veelvoud instellen ook een gelijk veelvoud van de actiepunten. De arbeid wordt vervolgens als 1 entry in de wachtrij geplaatst.
Gezien de ook zeer korte tijden lijkt het mij wenselijk wanneer wellicht tot zelfs 20 of 30 keer de basistijd gekozen kan worden. Mogelijk kan dan voor de werken met een langere basistijd een maximale totaaltijd van 2 uur worden ingesteld, zodat werken met een basistijd van 30 minuten weer tot maximaal 4 maal gekozen kunnen worden.
Kiezen van de gewenste totaaltijd kan, net als voor 2.0, mogelijk in een beperkt aantal keuzes om het kiezen van de gewenste tijd overzichtelijk te houden.
Misbruikpreventie
Door de maximale totaaltijd tot 2 uur te beperken, en de actiepunten mee te verhogen, ontstaat maximaal dezelfde situatie als voor 2.0 dus lijkt mij niet dat er misbruik gemaakt zal kunnen worden van deze toevoeging.
Visuele hulpmiddelen
De balk in het werkscherm waar nu de benodigde actiepunten en werktijd staan wordt een pull-down menu met de verschillende keuzes (tijd en bijbehorende actiepunten) net zoals voor 2.0.
Samenvatting
Met de enorm verkorte arbeidstijden voor het overgrote deel van de werkzaamheden is nu het probleem ontstaan dat de gewone The-West speler (in ieder geval ikzelf en verschillende mensen om me heen) continue aan het wachten zijn tot er weer iets in de wachtrij bij kan, maar voordat de boel stil valt.
De tijden zijn -onder andere- verkort om te voorkomen dat spelers afschrikken omdat men zo lang moet wachten. Maar juist met dit systeem moet je continue wachten! Zelfs met premium, bij een werkje van 5 minuten (en dat zijn er heel veel, of zelfs korter) kun je maar 45 minuten werken. Daarna moet je, mits je efficient wilt spelen, weer terug zijn om nieuwe arbeiden in de wachtrij te plaatsen.
Die tijd van 45 minuten is veel te lang om "even" op te wachten maar veel te kort om tussendoor echt iets anders te kunnen gaan doen. Voorheen kon zelfs zonder premium makkelijk 6 uur achtereen gewerkt worden (12 uur met een keer slapen erbij) wat het mogelijk maakte om een tijd The West opzij te leggen. Dat wordt met de keuze uit meervoudige arbeidstijden ook weer mogelijk.
Administratie
- Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
- Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee