• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wedstrijden

DeletedUser

In de wedstrijden editie van de franse wereld, hebben ze edele wapens zoals billy's peacemaker weggegeven. Nu hebben ze voor de februaricompetitie op the-west.net ook 'unique items' beloofd voor de winnaars. Misschien als we dit idee met z'n allen serieus nemen kan er zoiets ook georganiseerd worden op the-west.nl.

Waar ik aan dacht is 3 verschillende categorieën te maken.

bijvoorbeeld:
  • fortgevechten
  • duels
  • creativiteit


elke maand zou je deze categorieën in verschillende spelersniveau's op kunne delen, zodat het zou zijn:
  • maand 1:
    1. categorie 1: level 1 -> 30
    2. categorie 2: level 31 -> 70
    3. categorie 3: level 71 -> 99
  • maand 2:
    1. categorie 1: level 31 -> 70
    2. categorie 2: level 71 -> 99
    3. categorie 3: level 1 -> 30
  • maand 3:
    1. categorie 1: level 71 -> 99
    2. categorie 2: level 1 -> 30
    3. categorie 3: level 31 -> 70


 

DeletedUser

In de wedstrijden editie van de franse wereld, hebben ze edele wapens zoals billy's peacemaker weggegeven. Nu hebben ze voor de februaricompetitie op the-west.net ook 'unique items' beloofd voor de winnaars. Misschien als we dit idee met z'n allen serieus nemen kan er zoiets ook georganiseerd worden op the-west.nl.

Waar ik aan dacht is 3 verschillende categorieën te maken.

bijvoorbeeld:
  • fortgevechten
  • duels
  • creativiteit


elke maand zou je deze categorieën in verschillende spelersniveau's op kunne delen, zodat het zou zijn:
  • maand 1:
    1. categorie 1: level 1 -> 30
    2. categorie 2: level 31 -> 70
    3. categorie 3: level 71 -> 99
  • maand 2:
    1. categorie 1: level 31 -> 70
    2. categorie 2: level 71 -> 99
    3. categorie 3: level 1 -> 30
  • maand 3:
    1. categorie 1: level 71 -> 99
    2. categorie 2: level 1 -> 30
    3. categorie 3: level 31 -> 70



Tegen!

Die wapens zouden nooit niet mogen worden uitgedeeld.
Voor andere prijzen misschien wel, want de categorieën zijn goed.
 
Om dezelfde reden die al gegeven is, ben ik er ook tegen. Laatst nog een discussie gehad op de chat dat ze niet weggegeven moesten worden.
 

DeletedUser

Ik vind in ieder geval dat items weggeven op de ene spel wereld wel en de andere spel wereld niet al een slechte zaak is. Elke taal versie hoor je toch als gelijke spellen te kunnen verwachten en als dan blijkt dat je op taalversie X door een wedstrijd aan een bepaald voorwerp kunt komen en op taalversie Y niet dan is dat niet eerlijk voor de spelers op taalversie Y lijkt me :p
 

DeletedUser1053

Echte duel en fortgevecht wedstrijden zou wel leuk zijn, alleen edele wapens als prijs lijkt me ook maar niets. Ik vind dat zoiets gewoon om de eer moet gaan, met een kleine prijs zoals een paar duizend dollar (ligt aan je level hoeveel). Maar niet zo'n ingrijpende dingen voor het spel als zomaar de allerbeste wapens krijgen.
 

DeletedUser

Echte duel en fortgevecht wedstrijden zou wel leuk zijn, alleen edele wapens als prijs lijkt me ook maar niets. Ik vind dat zoiets gewoon om de eer moet gaan, met een kleine prijs zoals een paar duizend dollar (ligt aan je level hoeveel). Maar niet zo'n ingrijpende dingen voor het spel als zomaar de allerbeste wapens krijgen.

Inderdaad.

Een geldprijs zou het eerlijkst zijn.
 

DeletedUser

Dat lijkt mij zeker leuk en je kan nog leuke dingen winnnen ook.
 

DeletedUser

Dat van die edele wapens was maar een VOORBEELD. je kan ook andere prijzen geven zoals geld, attribuutpunten, een edel wapen dat je tegenwoordig al kan vinden, bijvoorbeeld bowiesmes, misschien een willekeurig deel van de slaapkoppenset, de mogelijkheden zijn eindeloos..
 

DeletedUser

mensen zeg nu niet dat ik dit topic ga bumpen wat das niet mijn bedoeling :cool:

maar zijn er eigenlijk nog leuke ideeën voor wedstrijden ? ik persoonlijk heb er geen, behalve dan
  • grafisch tekenen
  • een zoek opdracht als bij grepolis
  • ...
zodat we die naar de mods kunnen sturen en dat zij dan leuke wedstrijden kunnen organiseren ;)
 
Bovenaan