• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wedstrijden

DeletedUser

Hey jongens,
op the-west.net houden ze sinds 2 maanden maandelijks een nieuwe wedstrijd. En aangezien wij enkel heel af en toe wedstrijden hebben waar je moet voor photoshoppen of gedichtjes schrijven (niets dat met in-game te maken heeft in ieder geval), vroeg ik me af of dit ook op de nederlandse the-west eventueel ingevoerd zou kunne worden. Lijkt me wel een nieuwe uitdaging in het spel :)

link : http://forum.the-west.net/forumdisplay.php?f=59
 

DeletedUser

Gedichtjes schrijven dat kan ik goed.
Et voila, een mooie hoed :bolhoed:

Leuk idee :D
 

DeletedUser

Met wat voor beloningen dan?
GN of alleen eer?

Maakt mij eigenlijk niet uit, want hier ben ik voor.
 

DeletedUser

Erg leuk. Misschien een eigen sub-forum binnen de gouden rivier. Misschien zou een moderator dit kunnen organiseren.

Cijfer 9/10
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik probeer steeds weer een nieuwe wedstrijd te bedenken voor de community (Community Wedstrijden), maar kan niet beloven dat deze maandelijks zullen plaatsvinden.

We proberen er namelijk steeds weer voor te zorgen dat er verschillende wedstrijden georganiseerd worden waar steeds weer een andere specialiteit naar voeren moet komen. Zo bied je iedereen een eerlijke kans aan, i.p.v. iedere maand alleen de photoshoppers een kans te geven door bijvoorbeeld alleen maar 'maak de mooiste vlag' wedstrijd te houden. Maar dit is helaas moeilijk (vind ikzelf).

Mochten jullie dus ideeën hebben voor een leuke wedstrijd, laat het mij dan weten! Best stuur je me een privé bericht (klik) als je een leuk idee hebt.

Wees a.u.b. wel realistisch, ga geen dingen verzinnen waarbij maar een beperkte groep zal meedoen o.i.d.
 

DeletedUser8537

als je het engelse forum zou leven (link eerste post), dan zie je dat men daar premium nuggets als prijs heeft. het gaat om echte dingen die je ingame kan bereiken, zoals het meeste aantal hits in een fortgevecht of het meest waardevolle gevonden voorwerp. dit wordt bewezen met screenshots.

dergelijke wedstrijden lijken me idd wel fun.
 

DeletedUser

zeer leuk idee , maar ik denk inderdaad dat wedstrijd bedenken zeer moeilijk is misschien een appart topic ?
 

DeletedUser

het is echt niet moeilijk hoor (een wedstrijd bedenken).

Je moet gewoon een idee hebben :p
de rest komt vanzelf ;)
 
Zijn bedoeling is dat de ingame wedstijden van .net ook naar hier komen. Niet dat er nieuwe worden verzonnen. Laat dat ons voor een andere keer houdenen echt op zijn idee reageren.

Het zou idd leuk zijn om ook hier zo'n ingame wedstrijden te hebben.
 

DeletedUser

Zou inderdaad leuk zijn ja maar het moet natuurlijk niet te veel worden
 

DeletedUser4700

Ik heb het gelezen en dit lijkt me echt heel leuk! Hiervan hoop ik nou eens echt dat het er komt!
 

DeletedUser

als je het engelse forum zou leven (link eerste post), dan zie je dat men daar premium nuggets als prijs heeft. het gaat om echte dingen die je ingame kan bereiken, zoals het meeste aantal hits in een fortgevecht of het meest waardevolle gevonden voorwerp. dit wordt bewezen met screenshots.

dergelijke wedstrijden lijken me idd wel fun.

zijn screenshots niet gemakkelijk te faken ? je moet niet echt super-vaardig zijn om met paint je screenshot te vervalsen....
 

DeletedUser8307

Ja, Othiana heeft volgens mij al onze w8woorden, maar denk niet van het spel zelf...
 

DeletedUser

ze kan onze wachtwoorden niet hebben, maar ze moet (denk ik) gewoon op je account klikken, en dan kan ze inloggen zonder wachtwoord, zo werkt het bij vele spelletjes, aangezien bij de meeste browsergames de wachtwoorden in een code worden opgeslagen, die niemand nog kan lezen, behalve de database zelf;......

maar daar gaat het niet over ! dus OT: Ik weet het trouwens toch niet hoor....... Dan moet Othiana zelf ook nog bereid zijn om mee te organiseren met die Wedstrijden e.d. ........
 

DeletedUser

alle account details worden opgeslagen in een map.
Met het juiste programma kan je die dus openen en lezen.
Hierin staan dus jouw gegevens (e-mail, wachtwoord etc.)
maar ook welke items je hebt, welke locatie je staat en in welke stad je zit.

Zo is dat bij een ander spel, waar je eigen servers kunt maken (moparscape voor de gene die het kennen)
 

DeletedUser8307

Onze forumaccounts kan ze aanpassen, dat ben ik bijna zeker ;)

_
Zou ook graag hebben dat er eens wat wedstrijden komen, maar niet met paint, fotosoep iets maken :D. Iets normaal. Ook liever eens een andere wedstrijd dan gedichten etc...
 

DeletedUser

Onze forumaccounts kan ze aanpassen, dat ben ik bijna zeker ;)

_
Zou ook graag hebben dat er eens wat wedstrijden komen, maar niet met paint, fotosoep iets maken :D. Iets normaal. Ook liever eens een andere wedstrijd dan gedichten etc...

Wedstrijden moeten voor iedereen mogelijk zijn om te winnen.

Een gedicht maken kan iedereen, maar de één beter dan de ander. Dat is net zoiets met een painttekening.
 

DeletedUser

Maar ik denk dat hoogste hit of zo of waardevolste item vinden ofzo wel iets leuker is
 
Bovenaan