• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wedden

DeletedUser

Wat dachten jullie dat mensen elkaar kunnen uitdagen voor een duel en dat je daar dan kan op wedden? En dat het ingezette geld van de verliezers word verdeel onder de winnaars...
En dat daarvoor een apart gebouw voor komt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

kleine tip fout:
het ingezette geld van de verliezers wordt verdeeld onder de verliezers(dit met winnaars zijn ;)

OT:
voor de rest leuk gevonden ;)
 

DeletedUser

Dan wil dat ook zeggen dat de uitgedaagde weet dat hij wordt aangevallen en dat je toevallig binnen die 10a30 minuten moet online zijn,wat moeilijk,niet?
 

DeletedUser

Dit is opnieuw een idee waarmee er eenvoudig kan gefraudeerd worden.
Geld mag nie zo makkelijk te verdienen zijn vind ik.
Geld krijg je door jobs en duels verder dan dat gaan zal het hele spelgebeuren omslaan.
Zelfs als the west zelf en niet spelers (want dat zou helemaal fraude zijn) duels zou regelen zal men nog valsspelen, zo gaat dat nu eenmaal:o
 

DeletedUser

Ben het met soulspark eens, dit i idd een idee waar makkelijk gefraudeerd kan worden.

@luchacha, zet er een a en een e tussen en je weet het^^
 

DeletedUser

en ik krijg al een waarschuwing als ik niet eens iets ergs doe:(
 

DeletedUser

Dit is opnieuw een idee waarmee er eenvoudig kan gefraudeerd worden.
Geld mag nie zo makkelijk te verdienen zijn vind ik.
Geld krijg je door jobs en duels verder dan dat gaan zal het hele spelgebeuren omslaan.
Zelfs als the west zelf en niet spelers (want dat zou helemaal fraude zijn) duels zou regelen zal men nog valsspelen, zo gaat dat nu eenmaal:o

Dat is wel waar, voor de rest vind ik het op zich nog eens een origineel idee.

Maar... Geld is zo makkelijk te verdienen eigenlijk dus maakt het ook niet zoveel uit vind ik persoonlijk.
 

DeletedUser8307

Hmmm... ik vind het niet zo'n goed idéé. Geld is al niet zo moeilijk te verdienen en dan het nog een beetje makkelijker maken. + Dan is die duellant ook nog een deel van zijn winst kwijt ?!:confused:
 

DeletedUser

Dit zou wel passen bij forten maar ik denk dat wedden op een fortgevecht redelijk onrealistisch is
 

DeletedUser

Ik kan het misschien veranderen: hoe meer punten je hebt op handel drijven hoe meer je winst is. En misschien moet je bv. in de stad zijn van de uitgedaagde om te kunnen gokken...


Dan wil dat ook zeggen dat de uitgedaagde weet dat hij wordt aangevallen en dat je toevallig binnen die 10a30 minuten moet online zijn,wat moeilijk,niet?

De uitdager moet iemand uitdagen en die krijgt dan een bericht van de uitdager...
En die moet hij vanzelfsprekend aanvaarden of weigeren...
 

DeletedUser

Het is een idee maar wil je dit op the-west krijgen moet je het nog wel uitbreiden en verbeteren. (ook al denk ik dat dit nooit op the-west komt)

Ga wat hannesen met paint zodat je het wat realistischer kan maken.

sorry voor spelfouten snel getypt
 

DeletedUser

Ik kan het misschien veranderen: hoe meer punten je hebt op handel drijven hoe meer je winst is. En misschien moet je bv. in de stad zijn van de uitgedaagde om te kunnen gokken...




De uitdager moet iemand uitdagen en die krijgt dan een bericht van de uitdager...
En die moet hij vanzelfsprekend aanvaarden of weigeren...

Nog een klein foutje: dan zou er een lijst moeten zijn met duels, weet je wel hoeveel duels er tegelijk worden gevoert ? Hoe wil je dat overzichtelijk houden ? + mensen zouden dan maar 1 min krijgen om naar die stad te gaan om te wedden ...
 

DeletedUser

geen goed idee

ik vraag 2 mensen om elkaar aantevallen en ik zet al mijn geld in op de persoon van level 10 en die van level 100 doet voor het duel zijn wapen uit
 

DeletedUser

Conclusie: Geen goed idee. Dat weten we ondertussen wel. Nu is het wachten op een super goed idee. Ik ga alvast nadenken.
 
Bovenaan