• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

waypoints fortgevechten

DeletedUser8962

Voorstel
mijn voorstel is dat als je je aanmeldt voor een fortgevecht en je zet je karakter en je doelpositie, dat je dan ook waypoints neer kan zetten.

Details
je meld je aan voor een fortgevecht je zet je karakter neer, en dan zet je het 1e waypoint neer door te klikken, (net zoals doelpositie maar dan andere kleur ofzo.). dan het 2e enzovoort. als je dan eenmaal klaar bent, je doelpositie en dan als het fortgevecht begint loop je een mooi aangegeven route ipv de kortste route naar de doelpositie.

Misbruikpreventie
niet echt nodig.

Visuele hulpmiddelen
Legenda:
geel: startpositie
wit: waypoints
rood: doelpositie.
waypointsthewest.png


Samenvatting
het voordeel van dit idee is dat de offliners ook een kans hebben op een beetje ervaring en een paar UPB's. zodat zij niet worden gebruikt als kannonenvlees of de kortste route lopen en dan alleen komen te staan en er aan gaan.

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 

DeletedUser14651

5/5

is al wel vaker voorgesteld maar deze is gwn goed uitgewerkt:p
 

DeletedUser14782

8/5
Veel mensen haken af als ze offline aan een FG moet doen, dit zal ze doen overhalen om ook offline FG's te doen.

Bovendien krijgt de aanval zo meer kans bij FG's :D (indien goed geregeld)
 

DeletedUser

8/5
Veel mensen haken af als ze offline aan een FG moet doen, dit zal ze doen overhalen om ook offline FG's te doen.

Bovendien krijgt de aanval zo meer kans bij FG's :D (indien goed geregeld)

mega meer punten als het maximum xd


maar 1/5, de onliners krijgen juist meer ep doordat ze langer leven omdat de offliners hun beschermen voor kogels, Nu krijgen de offliners en onliners evenveel ep en zal de activiteit dus afnemen ;)
 
Ik denk dat veel offliners denken, als ik in ronde 35 nog steeds leef ga ik wel achteraan staan en dan zet ik mijn pijl in de rechterbovenhoek, of iets in die richting. Dat is dan weer jammer voor de fortgevechten, maar goed met deze waypoints komt er wel heeeeel veel taktiek bij en daar draaien bij mij de fortgevechten voor een groot deel om. Ik ben dus voor dit idee.
 

DeletedUser13002

5/5, gewoon een goed idee wat ik altijd wou hebben.
Kan de tactiek een beetjes aangepast worden op offliners hoe ze moeten lopen.
en weslala, je kunt offliners nog steeds als schild gebruiken als in je tg met tactiek staat hoe offliners lopen om er zo achter te blijven
 

Deleted User - 308552

Ik heb dit volgens mij ook wel eens voorgesteld (alleen dan met minder waypoints :) )

Waar je wel aan moet denken is dat voor elke speler alle waypoints opgeslagen moeten worden :blink: Kost weer extra rekenkracht voor de servers, wat staat daar dan weer tegenover voor Innogames??
 

DeletedUser1053

Waar je wel aan moet denken is dat voor elke speler alle waypoints opgeslagen moeten worden :blink: Kost weer extra rekenkracht voor de servers, wat staat daar dan weer tegenover voor Innogames??

Ehm.. als je zo redeneert kan er niks meer verbeterd worden, want dat kost altijd tijd en/of serverkosten. Dan hadden ze de fortgevechten in het geheel ook beter kunnen weglaten, want ja, dat kost ook rekenkracht? :p

Er staat tegenover dat het spel verbeterd wordt wat er tot leidt dat spelers blijven en dus ook blijven betalen. ;)
 

DeletedUser8307

Ik heb dit volgens mij ook wel eens voorgesteld (alleen dan met minder waypoints :) )

Waar je wel aan moet denken is dat voor elke speler alle waypoints opgeslagen moeten worden :blink: Kost weer extra rekenkracht voor de servers, wat staat daar dan weer tegenover voor Innogames??

Niet telkens zagen over dit. Een sterke server heeft hier geen moeite mee hoor... Hoezo wat staat daar dan weer tegenover voor InnoGames? :blink: Je reactie klopt niet echt ...

Maar goed, ik ben voor dit idee! Tactiek = belangrijk, zelfs al ben je offline bij dit idee.
 

DeletedUser

heb ik al eens voorgesteld, kwam er niet, ivm dat je de onliners hun voordeel zo afneemt, mijn stem heb je wel alle sinds!
 

DeletedUser

wat staat daar dan weer tegenover voor Innogames??
Een extra koekje bij de koffie?? :D
Vind het gewoon een goed idee.

Als het klopt wat aliebaba zegt doe je toch gewoon een max. aantal waypoints of zo??
Als inno er wat aan wil verdienen kunnen ze ook met premium extra waypoints kopen.

Zomaar wat wilde ideetjes als het niet goed genoeg is, want het MOET er komen!! :D
 

Deleted User - 308552

Persoonlijk denk ik dat zo veel waypoints als in dit voorstel veeel te veel is :o Dan kun je een complete route uitstippelen waardoor je bij een fg (als bijna iedereen dit doet) zonder ook maar iets te zeggen gewoon wint :hmf: Ik dacht altijd dat online zijn ook belangrijk was :huh:
 

DeletedUser8962

Persoonlijk denk ik dat zo veel waypoints als in dit voorstel veeel te veel is :o Dan kun je een complete route uitstippelen waardoor je bij een fg (als bijna iedereen dit doet) zonder ook maar iets te zeggen gewoon wint :hmf: Ik dacht altijd dat online zijn ook belangrijk was :huh:

misschien moet er ook een limiet opzitten op de waypoints maar, dat mogen de devs beslissen.

je wint dan nog niet gelijk, aangezien dat als je zorgt dat op alle muren en torens 1 iemand staat te verdedigen, kan je er niet over heen lopen. dus kan je ook niet snel een route gaan naar de vlag.
 

Deleted User - 308552

Maar je kan er wel voor zorgen dat iedereen naar een sector loopt en dan rechtstreeks naar de vlag rent, dat hou je niet tegen :o
 

DeletedUser

een limiet, en extra waypoints, voor pa, dan zijn zij ook tevreden, dat lijkt me wel wat :D
 

DeletedUser

offliners zijn er nu eenmaal op klappen te vangen eh :rolleyes::hmf:, anders moet je maar online zijn
 
Bovenaan