• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Waterput: Voorstel

DeletedUser

Het idee

Het idee bestaat eruit dat je in een stad een waterput kan bouwen, Waar reizigers geld kunnen inwerpen. Hoe hoger het lvl, hoe hoger het bedrag per dag.

Hoe werkt het?

Dus hoe hoger het level van de waterput, hoe meer geld die stad per dag krijgt.
Maar, er is nog een optie: als reiziger kan je geld in de put werpen, die je dan geluk brengt.
 

DeletedUser

Daar heb je bidden toch voor ?
Ik zie het nut er niet van in :(

Bidden is btw nog gratis ook :D
 

DeletedUser

De stad verdient er geld mee, onzichtbare reizigers stoppen er geld in!
 

DeletedUser

de put, er staat een put in je stad en mensen kunnen (als ze zich in deze stad bevinden) er een bedrag naar keuze in gooien. hiervoor krijg je dus extra geluk. dit geld gaat naar de stadskassa.

hoe hoger het bedrag wil niet zeggen hoe meer geluk, dat lijkt me iets wat net als de kerk beter geheim kan blijven.

maar verder een prima idee
 

DeletedUser54

Lijkt me een leuk idee :)
Alleen moet wel wat verder uitgewerkt worden ^^
 

DeletedUser

Inderdaad, leuk idee, maar moet beter uitgewerkt worden.
Als je een beetje haast ofzo hebt, en je wil toch nog 'bidden', kun je geld in de put gooien zonder dat je daar tijd voor nodig hebt. Dat is dus anders aan bidden.
 

DeletedUser

Het is wel handig, want sommige mensen (bijvoorbeeld een avonturier) die wil niet in een stad zitten, maar wil hun wel financieel helpen.
En je krijgt er nog geluk voor ook.
 

DeletedUser

ach man ik heb dit al zo vaak gezegt als idee en het is altijd afgekeurt
 

DeletedUser

maar hoevaak komt zo'n mens voor die een stad finacieel steunt, maar er niet in mag :S
 

DeletedUser8307

Hmmm... goed idee. Maar er moet dan wel een max. bedrag/week op komen. Want mensen die je vriend zijn en niet in je stad zitten, en ze stoppen, kunnen daar dan 1000-en $ in gaan steken. Niet overdrijven dus ;)
 

DeletedUser

als je er veel meer geluk bij krijgt dan bij bidden wordt het voor mensen misschien nog interessant om te doen.
ik vind dat maximale bedrag per week dat een stad kan krijgen wel slim anders gaan andere al hun geld aan 1 stad geven omdat er een vriend van hun in zit of zo
 

DeletedUser5740

ik vind het onzin zowel de steden als de mensen hebben meer dan genoeg geld op een gegeven moment.
 
Bovenaan