• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat zit er in mijn kistje?

DeletedUser14549

Staal -> Bowie;s Mes
Ijzer versterkt -> Zwarte Overal
2x Hout -> Gele doodshoofdriem en Zwarte Leren Broek
 

DeletedUser905

waar kan ik die script vinden, ik vind em niet op twdb ;)
Ga naar je berichten/mededelingen en dan kun je daar nar Kistjes Analyser gaan ;)

Kistje met zeldzaam product
Destilleren

Smidtas / Zadelmeester tas
Wat producten

Houten kistje
Bruin vest

Rommel kistje
Bruine stevige schoenen
 

DeletedUser

Stalen kistje: Edele pistolenriem (2x), George Crooks soldatenbroek, Nats machete en Harmonica's kniebroek.

Dat zijn de goede items want die heb ik onthouden, heb er al meer dan 50 geopend dus de totaal balans is niet zo goed maar die weet ik niet meer allemaal en wil ook geen verkeerde info leveren
 

Deleted User - 308552

Beginners tas: gele voorhoofdsband

EDIT:
Stalen kistje:
Edele overjas
Ned Buntlines geruite riem
Edele beenbeschermer
Belle Starrs Deringer
Edele spijkerbroek
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4007

Stalen kistje: Edele pistolenriem (2x), George Crooks soldatenbroek, Nats machete en Harmonica's kniebroek.

Dat zijn de goede items want die heb ik onthouden, heb er al meer dan 50 geopend dus de totaal balans is niet zo goed maar die weet ik niet meer allemaal en wil ook geen verkeerde info leveren

gebruik je analyzer, dan weet je het zeker;)
 

DeletedUser

ja maar ik heb tw db nu pas opnieuw gedownload dus hij heeft niets opgeslagen :D
 

DeletedUser

Je moet hem slepen van Downloads in je Documenten naar Extensies,

Downloaden doet hij niet .. Je moet hem er als het ware in zetten
 

DeletedUser15821

Ja pfoeee

Sowieso weet ik nog uit stalen: Annie Oakleys, Harmonica's, Wyatt Earps, William Tilghmans, Billy's peace, nats, athos, edele pistolenriem en billy the kid's doodshoofdriem.
 

DeletedUser4007

]

Of je downloadt tampermonkey, en je hebt nooit meer dat gezeur :D



Reset zichzelf zodra je cookies wist

wis je cookies dan niet :p

ook ben ik van mening dat veel mensen posten over iets dat ze "denken" onthouden te hebben.
vraag me af hoe betrouwbaar die lijst zal zijn
 
Tot nu toe zijn dat toch allemaal voorwerpen die al eerder uit kistjes zijn gehaald, dus zo'n probleem zal dat niet worden.
 
wis je cookies dan niet :p

ook ben ik van mening dat veel mensen posten over iets dat ze "denken" onthouden te hebben.
vraag me af hoe betrouwbaar die lijst zal zijn

Ik noemde alleen de items die ik nog zeker wist (omdat ze opvallend waren, of omdat ze recent waren gekregen). ;) Het bewijs is er wel in de vorm van mijn Wyatt´s en Billy´s op Arizona :laugh:

Bovendien: waarom zouden mensen liegen? ;) Hebben ze toch geen voordeel mee ofzo. :p
 

DeletedUser4007

geheugen van de mens is een raar ding ;)

Tot nu toe zijn dat toch allemaal voorwerpen die al eerder uit kistjes zijn gehaald, dus zo'n probleem zal dat niet worden.

zijn wel vaker dingen veranderd met updates, dus alles is mogelijk
 
geheugen van de mens is een raar ding ;)
Misschien. :p Maar gezien de enige manier om een Wyatt´s te krijgen een kistje is, is het in elk geval zeker dat hij uit een kistje komt. En ik heb nog nooit een premiumkist gekocht, of een unieke kist, of een edele kist. Te weinig efficiënt/te duur. Ik heb altijd stalen kistjes en beginnerskistjes gekocht (voor bruine mokassins :p ).

Maar het probleem is: als je neit op iemands geheugen wilt vertrouwen, krijg je een zeer (te) kleine hoeveelheid bruikbare informatie. Want telkens als je je cookies verwijdert verdwijnt de kistjes-analyzer. Het zou maanden duren een fatsoenlijke database op te bouwen. Enneh: in die maanden kunnen ook weer dingen zijn veranderd door de devs :p
 

DeletedUser4007

wie zegt dat er met de info van sommige spelers nix veranderd is?;)
 
Bovenaan