• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat zit er in mijn kistje?

Met dat nieuwe UPM-systeem en de bijbehorende winkel is het natuurlijk handig om te weten wat er allemaal in die kistjes kan zitten. Vandaar dit topic.

Ik heb een spreadsheet gemaakt, hier te vinden, die toont wat je allemaal uit kistjes kan krijgen.
Nu is deze spreadsheet niet compleet, en zal waarschijnlijk nooit compleet zijn, maar het doel is uiteindelijk een grote verzameling voorwerpen te maken, die vrijwel gelijk is aan de eigenlijke inhoud van de kistjes.
N.B.: De data is door spelers verzameld, er kunnen dus foute items in terecht komen.

In dit topic kan je ook vermelden wat je hebt gekregen uit de kistjes, en dan graag uit de 'nieuwe kistjes', dus niet de houten, ijzeren en stalen. Daar heb ik al genoeg data van, moet ik alleen nog even verwerken (duurt lang xD).

Ook nog wat commentaar over die nieuwe kistjes:
- Verwacht geen erg zeldzaam product uit de kist met een zeldzaam product. Verwacht een product met een lage vindkans bij arbeiden (kan dus ook een schep zijn).
- Verwacht geen genaamd voorwerp uit de unieke kist, deze geeft vaker een niet-genaamd voorwerp.
- De handwerk tassen zijn het niet waard om met nuggets te kopen. Misschien met UP munten, maar ik zou ze niet met nuggets kopen.
 
2 leer uit een handwerktas vind je niet de moeite? :p

Zo'n tas is 125 nuggets. 2 leer is 2x26 = 52 nuggets als je ze koopt op een premium wereld. Je maakt dus 73 nuggets verlies als je er eentje koopt met nuggets :p Alleen met 5+ leer maak je een (kleine) winst.

Soms is zo'n tas het wel waard. Dan krijg je een stuk of 10 items waarvan de totale nuggetwaarde hoger ligt dan 125, maar meestal niet.
 

DeletedUser

Zo'n tas is 125 nuggets. 2 leer is 2x26 = 52 nuggets als je ze koopt op een premium wereld. Je maakt dus 73 nuggets verlies als je er eentje koopt met nuggets :p Alleen met 5+ leer maak je een (kleine) winst.

Soms is zo'n tas het wel waard. Dan krijg je een stuk of 10 items waarvan de totale nuggetwaarde hoger ligt dan 125, maar meestal niet.

En dit kon je niet erop zetten voor dat de update er was? :unsure: Gelukkig was het maar op de poolse server:p
 

DeletedUser

buffalo bills beenbeschermer uit een stalen kistje (staat er nog niet bij)
 

DeletedUser

Misschien ook het premiumkistje er bij zetten? Ik ben nog steeds opzoek naar Rudolph :p
 

DeletedUser

Stalen kistje (175 UPB) : drakes voorlader

Edit :

Uit mijn oude premiumkistjes :

- Rudolf
- Innogames riem
- drankje van volledige reset (of hoe noemt dat ding)
- Boones bijl (2x)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2665

Gaat het hier ook om de kistjes die we tijdens kerst hebben kunnen kopen?
 

DeletedUser

Volgens mij zijn die lijsten wel erg onvolledig.
Ik blijf gewoon voor het verrassingseffect gaan, ik zie wel wat eruit komt:)
 

DeletedUser

Gaat het hier ook om de kistjes die we tijdens kerst hebben kunnen kopen?

Ik heb nog geen kistjes gekocht na de kerstperiode hoor :) Ik spaar wel munten. Of wacht gewoon tot er spelers dubbele items hebben en het op de markt beginnen gooien :)
 

DeletedUser2665

Ik heb nog geen kistjes gekocht na de kerstperiode hoor :) Ik spaar wel munten. Of wacht gewoon tot er spelers dubbele items hebben en het op de markt beginnen gooien :)

You don't get it ;) Mijn vraag is gewoon of Leones ook de inhoud van de kisten van kerst wilt opnemen in het overzicht, meer niet.
 

DeletedUser14421

het is wel geen kistje die je kon kopen, of met upm (wat al snel zou zijn)
maar in een met staal versterkt kistje op w5 vond ik net edele soldatenbroek
(van prestatie)
 

DeletedUser

Stalen kistje (175 UPB) : drakes voorlader

Edit :

Uit mijn oude premiumkistjes :

- Rudolf
- Innogames riem
- drankje van volledige reset (of hoe noemt dat ding)
- Boones bijl (2x)

WTF!!! kan het beter???:blink::blink:

Ben trouwens blij met de uitleg in telegraafkantoor. Snapte al niet waarom zeldzaam voorwerp-kistje zo goedkoop is :whistle:
 

DeletedUser

Misschien ook het premiumkistje er bij zetten? Ik ben nog steeds opzoek naar Rudolph :p

Rudolf kun je met een van de 4 "edele" kistjes krijgen.

De grootste kans is in een premium kistje, de kleinste maar nog steeds bestaande kans is in een junk kistje (<$5000).
 
Bovenaan