• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat is jouw meest legendarische product?

DeletedUser4130

Naar aanleiding van de geschiedenis opdracht, dacht ik terug aan de goeie oude tijd. Er was zelfs nog geen (zwarte) markt, en broeken was een feature waar cowboys om vroegen die hun geweer wilden verbergen.

Producten waren toen heel anders dan nu, en het enige dat je bij je kon dragen dat zo goed als nooit een bonus gaf. De ene spelers koos was moois, de andere speler pronkte met een zeldzaam product.

Heel af en toe kon je een stijlvolle revolverheld op de prairie spotten. Deze liep rond met een heel zeldzaam product dat wel een bonus gaf. (wel +2 charisma, wat in die tijd een forse bonus was) Ik herinner me dat je 'm toen met een quest op hoog level kon krijgen, en dat best wel opgekeken werd naar spelers die 'm hadden.

Dat was natuurlijk de kuierstok:



Wat is jullie favoriete product? Het nuttigste, het mooiste of het zeldzaamste? Doe hier gerust inspiratie op!
 

DeletedUser

De kuierstok natuurlijk. Je sprong een gat in de lucht als je die uiteindelijk had gevonden. En toen was er ook nog geen markt. Via een opdracht kon je hem ook krijgen, maar dan had je geen bladzijde 2 meer.
 

DeletedUser15117

De vuurwerkraket natuurlijk, een echte must have toendertijd. +2 op alle vaardigheden was echt een ongehoord goede bonus in die tijd.
 

DeletedUser4130

Ja, die was echt goed! Je kon hem krijgen bij een event quest. Die had ik toen gemist, dat was echt balen :( Heb hem het jaar erop wel gehaald.
 

DeletedUser4891

beer.png


Die kuierstok was echt wel DE shit om te hebben. Totdat "De moord" opdracht er kwam, waardoor iedereen hem opeens kon halen. :laugh:
 
Door het jaar 2013 heen kwamen er events waar je nieuwe delen van sets kon krijgen, echter de mooiste delen waren (wapens,paarden) waren ongrijpbaar voor het merendeel van de spelers. Maar toen kwam er de kersttas. Een voorwerp wat je ieder mogelijk set onderdeel van het afgelopen jaar kon bieden en zelfs een onderdeel van een nieuwe set. Deze komst maakte het voor meer mensen mogelijk om ten strijde te trekken met Jeremiah Johnson's geweer of te rijden op Cartwright's paard en daarom zeg ik het beste product was de kersttas van 2013:
xmas2013_single_item_package.png


(de 1e keer dat iets gebeurt wordt het intenser ervaren, daarom de kersttas van 2013 en niet die van 2014 of 2015)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan