• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

warme maaltijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

hey,

ik ben lvl30 en ik zoek de arbeid huifkarren repareren want dat geeft warme maaltijd maar dat staat niet meer op de kaart?????? hoe komt dit???
 

DeletedUser

"huifkarren repareren" is moeilijkheid 133 geworden. De kans is dus groot dat je veel te weinig arbeidspunten hebt; zelfs zo weinig dat de arbeid dus inderdaad niet zichtbaar is op de kaart.
 

DeletedUser

Met een beetje geluk wordt het in de update aangepast. Zelfde voor de opdracht met de hoefijzers die je vrij snel kreeg. I.p.v. hoefijzers heb je nu een zadel nodig die je kunt krijgen met een makkelijkere opdracht.

Hoop dat ze de maaltijden ook vervangen door iets anders, of dat je warme maaltijden ook bij een makkelijkere opdracht kan vinden.
 

DeletedUser

Met een beetje geluk wordt het in de update aangepast. Zelfde voor de opdracht met de hoefijzers die je vrij snel kreeg. I.p.v. hoefijzers heb je nu een zadel nodig die je kunt krijgen met een makkelijkere opdracht.

Hoop dat ze de maaltijden ook vervangen door iets anders, of dat je warme maaltijden ook bij een makkelijkere opdracht kan vinden.

Um, ik had gewoon hoefijzers nodig hoor :eek:
 

DeletedUser

je moet minimaal de helft van het benodige aantal arbeidspunten voor de desbetreffende arbeid hebben voordat je arbeid uberhaupt kunt zien op de kaart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan