• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wapens upgraden

DeletedUser

Hallo allemaal,

Toen ik net iemand dueleerden zag ik dat hij zijn oude schrootpistool had verkocht en een nieuwe had gekocht dus mij leek het leuk als je je wapens kunt upgraden door middel van vaardigheden of door producten.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

MVG,

martygang123
 

DeletedUser

Vind niet echt zo een top idee je kan ze gewoon verkopen en nieuwe kopen dat is het spel nu juist ..
 

DeletedUser

Ik bedoel dat je ze gewoon kan upgraden maar dat kost wel vaardigheden maar het zal dan ook wel wat geld kosten het is wel wat goedkoper. :o
 

DeletedUser

Het gaat om het principe als het komt kan je er nog van alles aan doen het hoeft niet perse vaardigheidspunten te kosten maar het kan ook iets anders. :o
 

DeletedUser

Werk dit idee miss iets verder uit en post dit dan later hier terug op ..:)
 

DeletedUser

Je wapen onderhouden (messen scherpen/geweren uitkuisen) vind ik wel een mooi idee maar upgraden snap ik niet echt.
Ga je er soms een laser opzetten of een telescoop om beter te kunnen mikken :confused:
Alle wapen zijn trouwens al opgedeeld in 3 types (van slecht naar matig tot goed).
 

DeletedUser

bij schietwapen kan dit wel bijv.

een scope voor extra punten op mikken
AP kogels voor extra punten op schieten
een geluiddemper zodat zijn reflex omlaag gaat

maar bij een slag wapen worden dit soort dingen moeilijker want bedenk jij maar eens iets om het mikken te verhogen bij een slagwapen.
 

DeletedUser

mooi idee maar did zou alleen moeten gelden voor slagwapens zoals stootdolk.

je gaat 2uur stootdolk slijper ofzo en daarna heb je 10% van een scherpe stootdolk.

met wat geluk heb je 100% en heb je scherpe stootdolk.

het zou leuk zijn moest er hier een gebouw voor zijn dat je kon opgraden:p slijpplaats ofzo iets.

hoe hoger het lever hoe betere wappens je kan slijpen of verbetere.
 

DeletedUser

bij schietwapen kan dit wel bijv.

een scope voor extra punten op mikken
AP kogels voor extra punten op schieten
een geluiddemper zodat zijn reflex omlaag gaat

maar bij een slag wapen worden dit soort dingen moeilijker want bedenk jij maar eens iets om het mikken te verhogen bij een slagwapen.

Beetje raar om zoiets in het wilde westen te zien :p

Opzich wel een goed idee maar probeer het even goed uit te werken dan maak je meer kans dat er ook echt wat mee gedaan word ;)
 

DeletedUser

Misschien aparte delen van een wapen die een bonus geven en die je van een wapen kunt halen en weer op steken.

bvb: de hilt van een zwaard/dolk of de haan van een pistool.

dan heb je onderdelen die +x bonus geven op een bepaalde vaardigheden zodat je de bonus van je wapen kan aanpassen.

Een Hoogwaardige voorlader geeft nu een bonus van +2 op mikken.
We vinden/kopen een haan die een bonus geeft van +3 op schieten, zoals we op de revolver nr1 vinden, en verwisselen die.
Nu heeft onze voorlader een bonus van +3 op schieten en hebben we een haan van +2 mikken in onze inventaris.
 

DeletedUser

Slecht idee, gewoon niet upgraden. je hebt nu

Slecht Gewoon en Goed.

en je krijgt steeds betere wapens. dus niet upgraden
 

DeletedUser

Raar idee

bij schietwapen kan dit wel bijv.

een scope voor extra punten op mikken
AP kogels voor extra punten op schieten
een geluiddemper zodat zijn reflex omlaag gaat

maar bij een slag wapen worden dit soort dingen moeilijker want bedenk jij maar eens iets om het mikken te verhogen bij een slagwapen.

Dat vind ik nou echt raar, in het echte wilde weste kun je er ook geen scope op zeten dat is niet van die tijd en kogels zijn kogels, niet speciale want die zijn er in het echt ook niet, ik heb nog nooit kogels gezien die uit zichzelf ontploffen ofzo. dus hoe het nu is is het goed van slecht matig goed. Anders zouden er ook wel machine geweren zijn ofzo -.- die waren er ook niet (niet zoals nu dan)
 

DeletedUser11890

Het idee is er echter al lang, maar wordt niet zo opgemerkd. Door meer vaardigheden op schieten/slagkracht te zetten word je wapen relatief beter.
 

DeletedUser13980

Basbad, Vieze harry is erger, die bumpte zonet 2 topics van 2008. ;)
 

Deleted User - 308552

dát is nog eens schokkend! :o

En laten we dit topic maar weer mooi rusten en wegzinken in het "archief" :p
 
Bovenaan