• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

wapens die slijten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Het leek mij wel logisch dat je geweer slijt.

Je hebt nu bijv. een hoogwaardig schrootpistool, een schrootpistool, en een roestig schrootpistool.

Het was mijn idee dat stel je hebt een Hoogwaardig schrootpistool, je duelleert zoveel keer, (even overleggen hoevaak) en hij zakt naar een schrootpistool, dan duelleer je weer zoveel keer en je hebt een roestig schrootpistool.

Dit kan natuurlijk ook met alle andere wapens.

bij een beter geweer gaat het slijten langzamer.

Poll: goed idee??
[*]super!!!
[*]goed!
[*]gaat wel
[*]slecht
[*]super noob
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi


gr. daworzo
 

DeletedUser

en de beginnerds dan die een roestig geweer kopen?

en de mensen die een slagwapen gebruiken? lekker oneerlijk dan
 

DeletedUser

en de mensen die een slagwapen gebruiken? lekker oneerlijk dan

Het schrootpistool was een voorbeeld. Dat kan ook met slagwapens: die vermolmen enzo...

Waarom zijn er zoveel mensen die het een noob idee vinden? Alleen omdat ze er slechter van worden? Ik vind het wel een goed idee, het is natuurlijker, hoewel het natuurlijk niet altijd voordelig is.
 

DeletedUser

Tegen, dan heb je bijv. het beste wapen en dan om de x duels moet je weer een superdure nieuwe kopen.
 

DeletedUser

er kan dan toch ook een nieuw gebouw komen in de stad. Waar je je wapens kan laten repareren, als je ze optijd repareerd blijven ze het zelfde, maar ben je te laat dan degraderen ze van niveau.
 

DeletedUser

ik vind dat degraderen wel iets, maar de prijs MOET hetzelfde blijven, en je kan hem goedkoper repareren
 

DeletedUser

Het is wel een idee om de gouden wapens te laten slijten, na elk duel gaat er bijv. 0.1% van de totale schade eraf, en elke week 1%. Met goudstof en ijzer zou je het dan kunnen repareren. Voegt weer wat leuks toe aan het spel :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan