• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wachtend op een passend avontuur...

DeletedUser12345

Is het de bedoeling dat ik 10uur online moet zijn voor 2-3 avo's te kunnen spelen. :/
20/30/45min wachten, dit is er toch wel over...
 

DeletedUser12345

ben nu al sinds 13h50 bezig met proberen... 1h20min later :blink:
 

DeletedUser16209

speel het fair en dan zul je al meteen meer avo's krijgen :)
 

DeletedUser12345

daar gaat deze topic niet over :p, zet nog wat premies op men hoofd :p
 

DeletedUser16209

ik zet geen premies op jou hoofd, wat schiet ik daar nou mee op?
 

DeletedUser16209

shit happens, wacht gwn rustig zoals iedereen en maak er geen drama rond ;)
 

DeletedUser4130

Ik doe altijd een oproep in de chat, dat helpt vaak. (en zo niet, dan weet je dat de wachttijd waarschijnlijk lang zal zijn) Je hebt natuurlijk ook wat geluk nodig :)
 

DeletedUser4007

En als we al joinen willen we niet tegen event wapens spelen dus word er vaak geleaved..

nee maar wel spelen als er een event wapen aan je eigen kant zit
dan moet je eigenlijk ook gewoon leaven.
misschien dat de die spelers dan met gewone wapens gaan spelen:p
 

DeletedUser16209

nee maar wel spelen als er een event wapen aan je eigen kant zit
dan moet je eigenlijk ook gewoon leaven.
misschien dat de die spelers dan met gewone wapens gaan spelen:p

dat gebeurt zeker ook, maar die spelers met event wapens hebben nergens oog voor buiten hun profijt :)
 

DeletedUser4007

dat gebeurt zeker ook, maar die spelers met event wapens hebben nergens oog voor buiten hun profijt :)

dan moet je niet meedoen als ze voor of tegen je zijn.
en niet sneaky gaan spelen als ze in je team zitten, en dan gaan zeuren dat iemand van de andere kant stopt, wat ze zelf dan ook doen:p
 
En dat gedoe met event wapens en mensen die weggaan is nog maar 1 minpunt van avo's. Het motiveert ook niet echt om na 20x winst eindelijk eens een kistje te krijgen, waaruit vervolgens de zoveelste waardeloze mojo of waardeloze klaver komt. En het allerleukste is nog als je eindelijk 5000 veteranenpunten bij elkaar sprokkelt en dan een kistje mag kopen in de shop, waaruit weer een waardeloze mojo komt die je in dezelfde shop voor 150 veteranenpunten kunt halen...... :mad:

Ik was druk bezig met prestatie punten,maar als er met avo's niets veranderd dan ga ik die prestatie van 1000 avo's zeker niet halen. Gewoon helemaal geen zin in. :hmf:
 

DeletedUser12345

Best wel grappig dat gezaag over event wapens, maar niemand die iets zegt over iemand met een slang , deze levert ook best aardige bonus op :p (ohja dat zien we niet :D)

Ook al zijn er die avo's verlaten dan nog steeds kom je niet aan 6-8-10 spelers,
dit is niet het main probleem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4007

en dan die nieuwe opdrachten waar je avo's bij moet doen.
dat maakt het er ook niet vrolijker op:p
 

DeletedUser1963

De slang is echt niet het probleem. Beetje extra Lp erbij. Is te verwaarlozen. De meeste eventwapens ook niet. Enkel de tinglit boog is te overpowerd. Die doet zo 900+ schade. Dat is door geen enkel wapen te evenaren.

De avo opdracht is handig om genoeg spelers voor een avo te hebben. Maar ook het enige. Die spelers snappen het vaak niet of ze zetten zich neer en doen ook niets meer.

Enige manier om de avo's te redden is als volgt.

Kistje 1: 10% kans om te krijgen. Gegarandeerd bandietenitem of ander geweer.
Kistje 2: 25% kans om te krijgen. (zelfde kistje als nu)
Kistje 3: 75% kans om te krijgen. (kleine kans op bandietenitem)
 
Enige manier om de avo's te redden is als volgt.

Kistje 1: 10% kans om te krijgen. Gegarandeerd bandietenitem of ander geweer.
Kistje 2: 25% kans om te krijgen. (zelfde kistje als nu)
Kistje 3: 75% kans om te krijgen. (kleine kans op bandietenitem)

denk dat dat niet veel uit gaat maken
het hele winnende team gewoon een kist geven lijkt mij beter
 
Bovenaan