• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Waarschuwing voor het posten van een idee

Voorstel
Een waarschuwing voordat je een idee post met erin staand zoiets als 'Weet je zeker dat dit niet vaker is voorgesteld?'

Details
Nadat je op 'Submit New Tread' drukt komt er een klein schermpje in je scherm waarop staat: 'Heb je met DEZE zoekfunctie al gebruikt om te kijken of je idee al is voorgesteld?' zodat we niet steeds dezelfde ideeën krijgen. Ook zou er bij kunnen staan: 'Heb je DEZE richtlijnen gebruikt?'

(dikgedrukt opent een nieuw tabblad met daarin wat er in de zin staat)

Misbruikpreventie
Het kan alsnog gebeuren :p

Visuele hulpmiddelen
Bla bla

Samenvatting
Hoef ik niet steeds 6 topics te lezen over hetzelfde.

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja (raar dat het in de richtlijnen zelf staat trouwens:p)
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee, lijkt me niet
 

DeletedUser

tja, het kan natuurlijk wel, maar als jij ergens een nieuw onderwerp over begint is het je eigen verantwoordelijkheid dat ik er niet al is.
 

DeletedUser4468

Goed idee! Ik erger me er ook erg aan;) En misschien ook dat je niet meer dan 1 idee per week kan posten ofzo;) Een echt goed idee kan desnoods wel een week wachten;)
 

DeletedUser8307

Bij de richtlijnen staat dit al aangegeven, wat mij betreft mag het, maar ik vind het niet echt nodig.
 

DeletedUser15449

Overbodig, niet nodig, je merkt vanzelf wanneer je bericht word gesloten :hmf:
 

DeletedUser

jordes, de laatste keer dat je een goede idee had kwam je pas uit je ei :Den zoveel later heb je weer een uitstekende idee :p
 
Bij de richtlijnen staat dit al aangegeven, wat mij betreft mag het, maar ik vind het niet echt nodig.

Alsof iemand nadat ie alles heeft lopen typen dat kleine zinnetje nog serieus neemt:p Ik heb ook niet opgezocht of dit bestaand was. Ook is het zo dat als je de richtlijnen niet gebruikt je ook dat zinnetje niet ziet.

Het is juist niet overbodig, die topics die telkens gesloten moeten worden die zijn pas onnodig....
 
Wakker worden mensen... Waarom zie ik geen mod antwoorden van, heey dat is niet technisch mogelijk of, waarom hebben we daar niet eerder aan gedacht?
 
Bovenaan