• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

w8 (Arizona), Wat ga jij doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Pure bouwer ^^
Heb nu al 24 bouwen, het maximale wat een level 6 kan hebben :D
Wel jammer van dit spel dat je goudnuggets nodig hebt om in de top te staan :s

En wij gaan stadbouwen?
Duelant word ik
puur slagtkracht
 

DeletedUser

ik word de schik van alle slagkrachters :rolleyes:
teminste dat is het startersdoel :p
 

DeletedUser

Proberen No1 zonder premium in combi met duels. Is wle haalbaar :D geprobeerd in briscoe daar nu 52ste. 6de non-premium ofzo. Dus misschien hier hoger
 

DeletedUser8537

ik ben nog niet begonnen. even ook nog geen tijd.

waarschijnlijk begin ik volgende week.

ik ga doen wat ik het liefste doe (na fortvechten maar daar heb ik totaal geen tijd voor:(

avonturier spelen, rondzwervend over de wereld. focus op het uitvoeren van zoveel mogelijk opdrachten. ranking en stadsleven gaat totaal onbelangrijk zijn.
 

DeletedUser8307

ik ben nog niet begonnen. even ook nog geen tijd.

waarschijnlijk begin ik volgende week.

ik ga doen wat ik het liefste doe (na fortvechten maar daar heb ik totaal geen tijd voor:(

avonturier spelen, rondzwervend over de wereld. focus op het uitvoeren van zoveel mogelijk opdrachten. ranking en stadsleven gaat totaal onbelangrijk zijn.

Als je pas volgende week begint, zonder premium zal je zowiezo nooit een deftige rank hebben.

Tot nu toe ben ik puur tacktiek. Dit ga ik denk ik verder doen tot level 15 of meer. ;) Daarna ga ik beginnen duelleren, ik hoop een stad te hebben tegen level 15.
 

DeletedUser

heey chunky!

ik wil wel julie wing zijn !



graag snel reageren !;)


mvg ruben (1life2dead)
 

DeletedUser

me account daar verwijderen :rolleyes:
Sorry hoor, maar in 3 dagen je naar lvl 23 kopen is te erg. Ik wist het gaat invloed geven, maar zo erg is te.
 

DeletedUser6801

als je gewoon non stop online komt, kom je zonder premium ook heel ver. maar als je spullen enzo vor al die opdrachten gaat kopen, dan level je wel erg snel, maarja, je kunt ook dehoogste non-premium proberen te worden :D
 

DeletedUser

als je gewoon non stop online komt, kom je zonder premium ook heel ver. maar als je spullen enzo vor al die opdrachten gaat kopen, dan level je wel erg snel, maarja, je kunt ook dehoogste non-premium proberen te worden :D

ik sta nu 61 zonder pa. :p jammer genoeg wel de medaille doordat ik mn ap balk gevult heb toen ik ko ging op de 1e dag :p (met van dat spul van sponsorpay)
 

DeletedUser

ik sta 91ste maar ik stijg overdag altijd rangen en 's nachts daal ik rangen :D

ik heb ook sponsorpay
 

DeletedUser8307

Iedereen kan het hier wel zeggen... Maar is het waar ? :p

Kijk als je de medaille hebt ben je geen NON-Premium speler. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan