• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

w5,6

DeletedUser

Oh ja, daar heb ik veel van gemerkt. Niks tegen jou Noor, maar net of dat het nu nog altijd goed draait. Als het echt goed draaide, dan had je die halloweenopdrachten van twee weken geleden veel simpeler kunnen oplossen. Nu leek het weer wachten op Marco's antwoord en jullie kunnen weer niets. Stel dat mijn interpretatie verkeerd is, dan vraag ik me af of jullie nu dan wel inspraak hebben bij InnoGames, maar dan stel ik me weer vragen bij The Simmies die zegt van niet. Daarbij mag je je gerust mengen in de discussie, want volgens mij is hier geen enkele mod die durft te zeggen (misschien maak ik Svcinc nu wakker :p) dat ze het er niet mee eens zijn dat accounts en geld wordt weggegooid. Doe je ogen open en kijk naar de spelers zou ik zeggen. Ik ben op dit moment zelf geen slachtoffer, maar er zijn er genoeg die het wel zijn. Al zijn het maar 300 spelers, beter deze 300 nog behouden dan opnieuw 300 verliezen of niet soms?

Geen enkele mod? Denk dat iedere mod het met me eens is dat ik zeg dat het gewoon verrot is dat die accounts worden weggegooid, heb liever die 300 spelers meer dan dat deze accounts die vol geld zitten worden weggegooid. Ik zet me echt niet in om voor mijn neus een paar honderd accounts te zien verwijderen hoor. Ik ben het er niet mee eens, wil je het nog duidelijker? En ja, dat durf ik hier dus gewoon in het openbaar neer te zetten. Dat is dus totaal niet de reden dat ik deze zielige discussie niet aan ga. Ik dacht dat jij wel wist voor wie ik nog mod ben...
 

DeletedUser4468

Ff om mijn vorige bericht te verduidelijken:
Support zei:
Pushverkopen zoals jet het voorbeeld geeft
zijn ook niet toegestaan, alle verkopen die
buiten de norm vallen zullen worden
bestraft, de norm is dan marktconforme
prijzen en een kwartje voor 100k valt niet
onder marktconform.
Veel plezier verder met het spelen van The
West!
Support zei:
Ook de spullen goedkoop is idd niet de
bedoeling, de markt zou zo helemaal
instorten en dan klagen alle spelers, maar
dat is niet verboden behalve als het push
word door al je spullen te verkopen aan bv.
1 persoon voor het minimum om dan met
een nieuw account alles weer terug te
kopen aan de minimum.

Kan iemand hier duidelijkheid over scheppen?
 

DeletedUser

Wie zegt dat wij het hier zomaar mee eens zijn en heel braafjes bij Innogames lopen te slijmen? Je hebt geen idee of wij nu 80 pagina's aan klachten bij Innogames hebben neergelegd of helemaal niets. Je kunt ons dus ook niet verwijten dat wij op onze luie raat (a = e, anders ga ik me misschien ook weer bestraffen) blijven zitten, want je hebt geen idee.

Je mag de voorbije pagina's lezen. Jullie geven braafjes toe er niets aan te kunnen doen, want InnoGames heeft dit beslist. Ik heb geen enkele post van jullie gezien waarin blijkt dat jullie het er niet mee eens zijn. Dus dan is het aan jullie om te bewijzen dat ik verkeerd ben. Ik trek enkel mijn conclusies uit wat ik zie. En daarbij, jullie leggen geen klachten bij Inno, dat zou Marco moeten doen. En stel nu in een heel uitzonderlijk geval dat hij het doet, waarom kan je ons dan niet gewoon meedelen dat jullie wel klachten bij Inno neerleggen? Dan komt het op ons in ieder geval over dat jullie er alles aan doen om een vergoeding te krijgen. Nu is het maar gewoon braafjes volgen.

Btw, om die a en e nu opnieuw te gebruiken bij jezelf :unsure:

Nogmaals: Je hebt geen idee of wij iets doen, dus kun je daar ook niet over oordelen. Of wij "dat titeltje" verdienen of niet is dus ook niet aan jou om te beoordelen, maar aan iemand die wel alles hierover weet.

Ik geef enkel mijn mening van de feiten weer. Als jullie dan toch iets doen, laat het dan in ieder geval zien of weten. Wij weten niks, wij vragen om uitleg en het enige wat jullie doen is simpel zeggen dat InnoGames het heeft beslist. Leg dan gewoon uit wat jullie doen? Dan verdien je dat titeltje.

En wat zou hij dan precies moeten kunnen? Hij kan het aanvechten bij Innogames, ja, maar een werknemer is geen directeur. Als ze daar denken dat het een goede beslissing is kan Marco op zijn kop gaan staan, maar verandert er niets.

Volgens mij onderschat je nog steeds de taak van cm. Ik zeg niet dat hij alles kan veranderen, maar als hij de moeite neemt om andere cm's te overtuigen en hij krijgt er een paar op zijn kar, dan zal Inno wel luisteren. Alleen is maar alleen, maar je kan alleen wel proberen om iets te forceren. Met op je luie kont te zitten, heeft nog niemand iets bereikt.

Misschien schelden we hem intern wel de huid vol over het gedrag dat jij hem toeschrijft. Misschien was Marco lui, maar is hij dat niet meer. Misschien vind jij hem lui, maar is verder iedereen van mening dat hij zijn werk prima doet. Misschien heb jij een verkeerd beeld van Marco. Misschien heb ik een verkeerd beeld van Marco. Misschien heeft Marco een verkeerd beeld van zijn functie. Jouw post heeft als fundament aannames. Toen ik mod was vond ik hem lui, dus is hij nog steeds lui. Dat weet je niet eens. Je hebt geen idee wat er allemaal gebeurt binnen het The West Team en toch voel je jezelf in de positie om zowel van moderators als van de Community Manager het functioneren te betwijfelen. Vind ik toch een prestatie.

Leuk dat ik wel een prestatie kan verrichten? :D

Nee, maar kom wees eerlijk. Iedere mod die is gestopt en je mag van mijn part iedereen navragen, zal op de vraag 'Vond je Marco een goede cm' 'nee' antwoorden. Kortom omdat hij zich met bijna niets bemoeit. Daarbij zal je daar als forummod een stuk minder van merken, maar die supportmods merken dat een stuk meer. De mods die in het huidige team zitten, antwoorden op dezelfde vraag ook gewoon 'nee', maar dan niet in het openbaar. En nee, jij scheldt hem niet de huid vol. Ik ken maar 2x mods in het huidige team die daar de ballen voor hebben (figuurlijk dan).
En stel dat ik het hier dan toch nog altijd fout heb, dat Marco toch opeens heel actief is geworden. Waarom reageert hij dan niet op de vraag van de spelers en waarom bleven die problemen met de halloweenopdracht zo lang duren zonder dat niemand er iets van wist. Uit die feiten trek ik gewoon de conclusie dat er weinig is veranderd ;)

Geen enkele mod? Denk dat iedere mod het met me eens is dat ik zeg dat het gewoon verrot is dat die accounts worden weggegooid, heb liever die 300 spelers meer dan dat deze accounts die vol geld zitten worden weggegooid. Ik zet me echt niet in om voor mijn neus een paar honderd accounts te zien verwijderen hoor. Ik ben het er niet mee eens, wil je het nog duidelijker? En ja, dat durf ik hier dus gewoon in het openbaar neer te zetten. Dat is dus totaal niet de reden dat ik deze zielige discussie niet aan ga. Ik dacht dat jij wel wist voor wie ik nog mod ben...

Noor, ja, dat weet ik inderdaad. En ik ga dan ook niks tegen je persoonlijk zeggen. Dat weet je nu zelf ook. Maar ik probeer enkel te zeggen dat er ook wel een reactie mag komen waarin staat dat jullie echt wel iets doen? Ik weet heus wel waarom jij nog mod bent, en juist die reden is de belangrijkste. Dat is het hoofdprincipe om mod te worden en daar steun ik je ook volledig in. Alleen merk ik nu weinig van het team (niet van jou Noor, jij zet je altijd in zelfs als het een stuk minder gaat) met wat voor ideeën ze gaan komen om de spelers wel tevreden te stellen, dus met wat voor soort vergoeding. Inno kan deze spelers wel vergoeden, maar geef één reden waarom ze ze niet zouden vergoeden? Al is het enkel aan de spelers die er hun geld hebben ingestoken. Zij zijn hier de grote verliezers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ff om mijn vorige bericht te verduidelijken:



Kan iemand hier duidelijkheid over scheppen?


Maar om duidelijkheid te scheppen, als je alles met 1 account opkoopt en weer over koopt met een nieuw account valt dit onder pushverkopen inderdaad. Dat is wat die citaat van jou probeert duidelijk te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4468

Kan me niet voorstellen dat dit van één van mijn collega's is aangezien de spelfouten.
Maar om duidelijkheid te scheppen, als je alles met 1 account opkoopt en weer over koopt met een nieuw account valt dit onder pushverkopen inderdaad. Dat is wat die citaat van jou probeert duidelijk te maken.

Maar als je het op een andere wereld opkoopt is het wel toegestaan dus?

Het was trouwens Miekesplace:) Ik weet niet of jullie mijn supporttickets terug kunnen zien?
 

DeletedUser10466

Kan me niet voorstellen dat dit van één van mijn collega's is aangezien de spelfouten.
Maar om duidelijkheid te scheppen, als je alles met 1 account opkoopt en weer over koopt met een nieuw account valt dit onder pushverkopen inderdaad. Dat is wat die citaat van jou probeert duidelijk te maken.

Letterlijk uit de spelregels:

spelregels zei:
Push Regels
Het is verboden om opzettelijk een duel te verliezen met als resultaat 'gratis' ervaring of geld te geven. Dit geldt niet voor duels tegen NPC accounts.
Het is verboden om opzettelijk op de sheriff gezocht lijst te komen.
Het is verboden om voorwerpen op de markt te verkopen met de reden om geld te verplaatsen naar een andere speler.

Voorbeelden:

Het is niet toegelaten om opzettelijk je kledij of wapens te verwijderen om hierdoor een duel te verliezen.
Het is niet toegelaten je duel-instellingen door te geven om hierdoor opzettelijk een duel te verliezen.
Het is niet toegelaten een medespeler te duelleren waarbij duel instellingen uitgewisseld zijn en/of wapens en kledij tijdelijk verwijderd zijn.
Het is toegelaten spelers zonder wapen en/of kledij aan te vallen, mits dit niet op afspraak is.

Hier staat dat je niet mag verkopen om geld te verplaatsen, maar wel om spullen te verplaatsen, mag dat niet? Dan moeten de spelregels daarop aangepast worden. Dus nu mag het ook om kleding te verplaatsen tussen werelden;) lijkt me
 

DeletedUser4468

Kan me niet voorstellen dat dit van één van mijn collega's is aangezien de spelfouten.
Maar om duidelijkheid te scheppen, als je alles met 1 account opkoopt en weer over koopt met een nieuw account valt dit onder pushverkopen inderdaad. Dat is wat die citaat van jou probeert duidelijk te maken.

Maar als je het op een andere wereld opkoopt is het wel toegestaan dus (wat in dit topic gesuggereerd wordt)?

Het was trouwens Miekesplace:) Ik weet niet of jullie mijn supporttickets terug kunnen zien?
 

DeletedUser

Grappig jij stuurt het 2x en mma komt er precies nog tussendoor, mooie planning :p

Maar goed het staat niet in de regels inderdaad, dus dan moeten ze maar worden aangepast als het niet mag. :p
 

Deleted User - 486404

Het is toegelaten om dingen tegen de verkoopprijs aan iemand te verkopen, dat die andere persoon dan migreert en dan de spullen van de gemigreerde persoon met je account daar (of een nieuw account) terug te kopen.

Zolang:
a) Het tegen de verkoopprijs is zowel bij de verkoop als het terug kopen van het voorwerp (dus geen percentje geven aan de speler voor de moeite)
b) Het niet gebeurt bij spelers op dezelfde internetverbinding, jammer voor broers/zussen,... maar die mogen dit niet doen voor elkaar
c) Je weet dat dit op eigen verantwoordelijkheid is en als de andere persoon besluit om niet te migreren en alles raakt kwijt en/of hij wilt de spullen niet terug verkopen dan is dat niet onze fout. Het is geheel op eigen verantwoordelijkheid. Hetzelfde geldt als die speler het aan iemand anders terug geeft of het niet kan terug verkopen omdat ie ondertussen een blokkade oploopt van de regels, inactief wordt en het account wordt verwijderd, in vakantiemodus gaat,... Dus doorverkopen is ten allen tijde op eigen verantwoordelijkheid.

Dit is de juiste informatie, ik heb het er net met Marco over gehad. Dus als je dit opvolgt dan overtreed je geen regels.
 

DeletedUser

met in 5 dagen 1.846 views en counting op dit topic denk ik dat wat hier wordt geschreven door een hoop mensen wordt gevolgd. Ik ben dan ook blij dat deze "discussie" op gang is gekomen, alleen is de weg die het is ingeslagen erg jammer...

Ik denk dat er geconcludeerd kan worden dat er zéér veel onvrede heerst onder de resterende spelers en dat zij dit proberen te uiten naar de mods maar het idee hebben dat ze staan te roepen in de woestijn en er totaal niet geluisterd wordt. Misschien gebeurd er een hoop op de achtergrond, maar zonder enige vorm van transparantie (om welke reden dan ook) is dit voor de buitenwereld niet te zien. Een mod voelt zich vervolgens aangesproken als er vervolgens scherpere commentaar wordt geleverd en de spiraal gaat verder naar beneden...

Waarom kan er niet gewoon duidelijk worden gezegd waar jullie mee bezig zijn en dat een voorstel of vraag zal worden doorgespeeld omdat (LET OP) de mening van een mod hetzelfde is als die van de speler(s)!? Als je het als mod ergens echt niet mee eens bent en ook laat weten dan hebben de spelers in ieder geval weer het idee dat jullie er ook voor hun zijn... En met je eigen mening hoef je niet Inno af te kraken, maar zeker als vrijwilliger hoef je toch niet alles te pikken? De huidige verstandhouding is echter ver uit balans en zal alleen maar leiden tot een verdere afname van het spelersaantal... en zonder die spelers zijn jullie als mod ook overbodig!
 
ik wil me niet te veel met deze discutie bemoeien, maar als je beweert dat het mod-team haar werk niet doet; als ik iets op het forum post 'dat niet door de beugel kan' is simmies er binnen het half uur om die post te verwijderen en mij een bericht te sturen (ik geloof dat zijn snelste reactie amper 10 seconden nadat ik zoiets gepost had was) en als ik in de chat op colorado vraag om me KO te schieten zodat ik sneller terug in de stad ben staat daar opeens mrmm voor me neus om te zeggen dat dat onder de push-regels valt.
en dan zegt noraly opeens dat ze la messila moet verlaten omdat ze anders niet neutraal kan wezen om haar taak goed uit te voeren.
de modjes nemen hun taak wel degelijk serieus!
alleen fungeren ze (en dan vooral Marcoo) als praatpaal van Innogames en kunnen dus niet in functie gaan klagen over dingen waar Inno mee bezig is. uiteraard misschien in een fluistergesprek, en absoluut achter de schermen, maar dan geef je dat (als ik het goed begrijp) door aan Marcoo en ik wed dat die dat dan moet doorsluizen naar een ander orgaan die hetzelfde doet, lijkt me logisch. De kans dat dit resulteert in een update is miniem.
De modjes leveren absoluut bewonderenswaardig werk en bedenk dat ze dat gratis en voor niets doen.
 

DeletedUser

ik wil me niet te veel met deze discutie bemoeien, maar als je beweert dat het mod-team haar werk niet doet; als ik iets op het forum post 'dat niet door de beugel kan' is simmies er binnen het half uur om die post te verwijderen en mij een bericht te sturen (ik geloof dat zijn snelste reactie amper 10 seconden nadat ik zoiets gepost had was) en als ik in de chat op colorado vraag om me KO te schieten zodat ik sneller terug in de stad ben staat daar opeens mrmm voor me neus om te zeggen dat dat onder de push-regels valt.
en dan zegt noraly opeens dat ze la messila moet verlaten omdat ze anders niet neutraal kan wezen om haar taak goed uit te voeren.
de modjes nemen hun taak wel degelijk serieus!
alleen fungeren ze (en dan vooral Marcoo) als praatpaal van Innogames en kunnen dus niet in functie gaan klagen over dingen waar Inno mee bezig is. uiteraard misschien in een fluistergesprek, en absoluut achter de schermen, maar dan geef je dat (als ik het goed begrijp) door aan Marcoo en ik wed dat die dat dan moet doorsluizen naar een ander orgaan die hetzelfde doet, lijkt me logisch. De kans dat dit resulteert in een update is miniem.
De modjes leveren absoluut bewonderenswaardig werk en bedenk dat ze dat gratis en voor niets doen.

*zucht* Ik heb heb het hier dan ook niet over het functioneren van mods qua handhaving van de huisregels. Lees even de andere pagina's door...mocht je dit wel al hebben gedaan dan mis je dus het punt... en die ga ik niet nogmaals herhalen
 
Nee, jij niet, jij zegt alleen maar dat er onvrede heerst over deze beslissing en dat het een foute beslissing is enz. Verder waren er ook nog wat vragen en suggesties i.v.m het overzetten van rommel van een wereld waar je moet stoppen naar een wereld waar je wel mag verder spelen via iemand die er heen migreert, iets wat ik, zelfs mocht het dan toch verboden blijken, wel zou doen.
Ik schreef dit gwn maarals reactie op wat girafi zei; dat de modjes 'geen ballen hebben', terwijl ik vind dat ze hun plicht doen - hoewel marcoo msschn indd een beetje weinig zijn mond open doet op het forum op het gebied dat wij kunnen lezen. Maar indien hij ze zend zullen zijn reclamaties toch genegeerd worden, denk ik zo. Als inno al naar haar spelers luisters, is dat iig niet naar de spelers van de nl.
Msschn dat je ook zelf een bericht/email kan sturen naar hun hoofdserver in duitsland, als we met zn allen een berichtje sturen moet dat wel opvallen. En zelfs als het hen niet opvalt is dat nog steeds een betere manier om je frustratie's te uiten.
 

DeletedUser3012

Nee, jij niet, jij zegt alleen maar dat er onvrede heerst over deze beslissing en dat het een foute beslissing is enz. Verder waren er ook nog wat vragen en suggesties i.v.m het overzetten van rommel van een wereld waar je moet stoppen naar een wereld waar je wel mag verder spelen via iemand die er heen migreert, iets wat ik, zelfs mocht het dan toch verboden blijken, wel zou doen.
Ik schreef dit gwn maarals reactie op wat girafi zei; dat de modjes 'geen ballen hebben', terwijl ik vind dat ze hun plicht doen - hoewel marcoo msschn indd een beetje weinig zijn mond open doet op het forum op het gebied dat wij kunnen lezen. Maar indien hij ze zend zullen zijn reclamaties toch genegeerd worden, denk ik zo. Als inno al naar haar spelers luisters, is dat iig niet naar de spelers van de nl.
Msschn dat je ook zelf een bericht/email kan sturen naar hun hoofdserver in duitsland, als we met zn allen een berichtje sturen moet dat wel opvallen. En zelfs als het hen niet opvalt is dat nog steeds een betere manier om je frustratie's te uiten.

Ten eerste: áls Marco al iets doet, kan hij dat op z'n minst wel even melden. Daar is genoeg aanleiding toe (kijk maar naar de reacties in dit topic) en het voorkomt een hoop onnodige ergernis.
Ten tweede: of die "reclamaties" genegeerd worden zullen we alleen weten als Marco daadwerkelijk iets naar InnoGames stuurt. Zolang dat niet het geval is, voert hij zijn taak als CM niet naar behoren uit.
Ten derde: met z'n allen een berichtje sturen is een leuk idee, maar tegelijkertijd net zo belachelijk. Dat is de taak van Marco.
 
Ten derde: met z'n allen een berichtje sturen is een leuk idee, maar tegelijkertijd net zo belachelijk. Dat is de taak van Marco.

ik vind het geen slecht idee :D
teminste wat rugdekking voor mensen die achter de schermen hetzelfde standpunt innemen als wij (zo moeten er toch een paar zijn, zelfs als we marcoo niet meereken - de managers van andere servers bv; daar zullen ook wel werelden worden gesloten)
 

DeletedUser1448

Op de poolse server worden er 5 werelden verwijderd. We zijn dus niet alleen :p
 

DeletedUser3012

ik vind het geen slecht idee :D
teminste wat rugdekking voor mensen die achter de schermen hetzelfde standpunt innemen als wij (zo moeten er toch een paar zijn, zelfs als we marcoo niet meereken - de managers van andere servers bv; daar zullen ook wel werelden worden gesloten)

Succes, organiseer jij het?

@ de mods: kunnen jullie nu eens duidelijkheid scheppen over wat Marco precies doet? Ook met betrekking op deze kwestie?
 
Zelfs als ze dat weten, is dat niet aan hen om naar buiten te brengen, maar aan Marco zelf. Wat Marco uitvoert is namelijk in principe interne informatie en dat kan het team niet zomaar naar buiten brengen zonder Marco's toestemming. ;)
 
Succes, organiseer jij het?

@ de mods: kunnen jullie nu eens duidelijkheid scheppen over wat Marco precies doet? Ook met betrekking op deze kwestie?

:blink: ik ben mijn acc niet kwijt :p
ik heb wel veel medeleven met jullie enzo maar ga geen revolutie organiseren :p maar als iemand wel zo dapper is doe ik mee :)
 

DeletedUser385

MENSEN DIE HUN W5 ACC NIET NAAR W1 MIGREREN, MAAR WEL ITEMS VAN W5 NAAR W1 WILLEN GAAN, IK GA NAAR W1

ik kan na al die jaren speeln wel zeggen dat ik betrouwbaar ben

pm me maar ingame :)
 
Bovenaan