• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

w5,6

DeletedUser11612

Ik begrijp je frustratie en ik had deze reactie verwacht :)
Echter is het niet het .nl team die dit beslist heeft maar Innogames de beheerder van het spel. Zij maken verlies met het draaien van de servers en dat is slecht voor een bedrijf. Ze vinden dat ze een server niet zomaar ineens kunnen sluiten dus kondigen ze dit aan om de spelers die dit wensen nog een kans te geven om te migreren. In principe is dat de compensatie want ze hadden hun servers ook meteen kunnen platgooien van zodra er met verlies gedraaid wordt.

Ik ben ook van mening dat een compensatie op zijn plaats is maar daarover beslissen we niet. Je kan nu nog bij wijze van spreke twintig topics maken om moord en brand te schreeuwen dat gaat niets aan de zaak veranderen. Ik denk niet dat ze in Duitsland hun plannen gaan wijzigen omdat de .nl community een compensatie wilt... Ik wou dit gewoon even gezegd hebben dat het van in het begin duidelijk is hoe de zaken ervoor staan :)

Ik sluit me aan bij MrMM...Zoals hij al aanhaalt hebben de spelers op die wereld al een geluk dat ze niet meteen de servers platgooien...En toen de migratie zelf was aangekondigd werd er al gezegd dat deze werelden wel ooit gingen worden verwijderd ... Voor de spelers met meerdere accounts is het natuurlijk k....t, het wordt even zoeken dus met welk account je verder wil, moeilijke keuze natuurlijk denk ik.
 

DeletedUser

Er is geen compensatie voorzien voor het sluiten van de werelden en het ziet er ook niet naar uit dat er een compensatie gaat komen.

Als je je karakter echt wilt behouden dan moet je migreren, kan je niet migreren omdat je op die wereld al een account hebt dan zal je een keuze moeten maken. Het is niet dat dit aangekondigd wordt een dag voordat de wereld sluit...

Maar.. je kan niet migreren als je geen lv 40 bent :( :( :(
 

DeletedUser

waarom is er geen compensatie ???? laten we dan allemaal massaal stoppen zodat ze de hele nl. servers sluiten...



'Een bedrijf dat aan enkel aan winst denkt, is een slecht bedrijf'


En zoals ik al meermaals heb gezegd:
Klant is Koning
Wij moeten tevreden zijn, niet Inno, want wij spelen hun spelletjes en niet Inno...
En mods.... durf een jullie mening te uiten, ik weet dat het moeilijk is maar ik merk al lang dat wanneer mods stoppen met modereren, Inno een veeg uit eigen pan (of hou de uitdrukking ook luidt :p) geven...
 
Maar om even terug te komen op mijn vraag:
Gaan W2 en W4 ook verdwijnen?

Ik heb namelijk maar 1 optie om naar toe te migreren, dus ik zal voor 11 dec (de verdwijndatum van W3) moeten kiezen welke van mijn karakters ik zal moeten behouden: W2, W3 of W4.

Kan een van de moderators hier antwoord op geven?
 

DeletedUser15449

Mensen wees slim. Kies een account dat je wilt verwijderen. Geef al je spullen en geld tijdelijk aan een ander. En immigreer met je andere account. Beter even een ban van deze "geweldige" mods dan dat al je spullen kwijt zijn. Kies gewoon je beste accounts ;) Dat lijkt me de beste optie. Aangezien de Duitsers de term de klant is koning niet begrijpen. Alleen zal je wat minder accounst hebben, maar je spullen behoud je ;)
 

DeletedUser14398

Ja oke prima dat ie weg gaat maar...
Ik heb een maand geleden ofzo me account van W7 die van W3 kwam verwijdert.

Nu probeerde ik dus mijn account van W6 die kant op te halen maar toen kreeg ik dit
migreren.jpg
 

DeletedUser11730

Ik meen me te herinneren hier ergens gelezen te hebben dat je eerst 90 dagen op die wereld actief moest zijn voor je weer een migratie naar die wereld kon doen.
 

DeletedUser14398

Hmm dan mag ik dus nooit meer naar W7 migreren ?

Want heb daar geen 90 dagen gespeeld.
 

Deleted User - 308552

Hoop voor je dat daar wat aan gedaan kan worden :o Anders zou het wel heel lullig zijn... Overigens, je kan ook aan iemand vragen of hij wat spullen voor je mee wil nemen (tip: geen hele inventarissen :p), de speler in kwestie koopt het en verkoopt het op de andere wereld weer. Of het mag of niet is een beetje onduidelijk dacht ik, maar je hebt dan in ieder geval je edele wapens/kleding nog...
 

Deleted User - 486404

Ik wil even nog op bepaalde dingen wijzen als je via migratie een account gaat kiezen zodat je later niet voor onaangename verrassingen komt:

1) Je moet minimaal level 40 zijn dus een account onder level 40 kan je niet migreren.
2) Je mag geen openstaande marktleveringen meer hebben. Je moet je geld en je voorwerpen die je nog moet ophalen ophalen.
3) Belangrijk: Je kan per account maar één keer per 90 dagen migreren. Denk hier dus goed over na als je een account migreert!!! Als je dus bijvoorbeeld je account van w5 naar Briscoe haalt dan kan je geen accounts van w3 en w6 meer migreren... Je zal dus moeten kiezen...

Denk er ook aan dat als je migreert de volgende zaken niet mee migreren: stadskassa's, steden, forten, allianties, berichten, telegrammen, stadsfora

De volgende zaken migreren wel mee:
* prestaties
* attribuutpunten en vaardigheidspunten (resetten niet, blijven gewoon staan)
* je avatar en je karakterklasse (reset niet)
* premium instellingen (dus als je een premium account aan hebt staan, dat migreert gewoon mee)
* je beroep (reset niet)
* je geld
* je ervaring
* opdrachten

Denk dus héél goed na over welk karakter je migreert... het zou zonde zijn als je het verkeerde karakter redt. De support draait geen "verkeerde" beslissingen terug...
 

DeletedUser11612

Dus maar in principe kan je 90 dagen na je migratie van w3 naar w7, van w7 naar w1 migreren? :)
 

DeletedUser11612

Dacht dat ik dat ergens had gelezen :p

legendary, staat hier wel ergens op het forum, doe wat moeite als je wat info wil ;)
 
Ik wil even nog op bepaalde dingen wijzen als je via migratie een account gaat kiezen zodat je later niet voor onaangename verrassingen komt:
...
3) Belangrijk: Je kan per account maar één keer per 90 dagen migreren. Denk hier dus goed over na als je een account migreert!!! Als je dus bijvoorbeeld je account van w5 naar Briscoe haalt dan kan je geen accounts van w3 en w6 meer migreren... Je zal dus moeten kiezen...
...
Denk dus héél goed na over welk karakter je migreert... het zou zonde zijn als je het verkeerde karakter redt. De support draait geen "verkeerde" beslissingen terug...

Ik wil wel goed nadenken over welk account (W2, W3 of W4) ik ga migreren, maar dan moet ik wel eerst zeker weten of W2 en W4 wel/niet dicht gaan binnen 90 dagen na de sluiting van W3!
Ik heb dit al 2x eerder gevraagd, maar er komt geen antwoord op ... :unsure:
 

DeletedUser

ow natuurlijk en wij weten 91 dagen op voorhand dat de werelden gaan sluiten...
ze moesten het maar 100 dagen of voorhand aankondigen eh... geen 30...
 
Bovenaan