• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

w2-6

DeletedUser14741

Goedenavond ik had een Voorstel betreft wereld (1),2-6
Graag zal ik deze werelden terug zien in de oude versie.

Details
Hallo allemaal, zo als helaas bij elke update komen mensen er later achter dat er foutjes in zijn geslopen. Daarnaast vinden een aantal mensen de update vervelend. Aangezien de werelden 2-6 bijna leeg gebloed zijn is het niet mogelijk deze opnieuw te openen en hier de (oude) versie 1.36 te draaien?

Mocht dit niet mogelijk zijn kan er dan een wereld opgericht worden met versie 1.36? Persoonlijk vind ik aan de update 2.0 nogal wat nadelen aanzitten met voornaamste:

De arbeidstijd niet in kunnen stellen


Misbruikpreventie
(nee)

Visuele hulpmiddelen
Ik denk dat iedereen de oude versie nog wel in zijn/haar geheugen heeft.
Samenvatting

W2-6 nieuw leven in blazen doormiddel van 1.36 er terug in zetten.
Administratie
 

DeletedUser

w2 tm 6 kunnen ze beter opheffen. Ik denk dat ze dan beter nog een nieuwe wereld kunnen starten die onder 1.36 draait. Veel spelers zullen het met je eens zijn dat 2.0 niet de meest ideale update is...
 

DeletedUser

Nieuwe wereld met oude instellingen zou geweldig zijn, nieuwe update heeft voor mij weinig tot geen voordelen enkel nadelen.
 

DeletedUser11818

Weet je wat dan het probleem voor ino is als ze dit doen.

W1 en W7 lopen leeg en als je dan nog een migratie gaat doen dan gaat iedereen naar de wereld 1,36.

Op iedereen sluit zijn/haar account en begint een nieuwe op de vertrouwde wereld.
 

DeletedUser

deze ideeen zijn voor het spel en niet voor wat inno liever heeft..
zoiezo, wat zouden ze als bedrijf liever hebben, mensen die blijven op een oudere wereld en wat minder geld gebruiken, of mensen die stoppen met TW omdat 2.0 niet bevalt?
 

DeletedUser8307

Ze hebben het net wel ingevoerd, dus ze gaan het niet opnieuw aanpassen hé. ;)
Maar ik zou het ook leuk vinden moest de eerste wereld (w1) een oude wereld blijven. :)
 

DeletedUser

1000000000*10^1000000/5
ja van 1-6 naar 1.XX brengen :D goed idee
 
Bovenaan