• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vul je eigen winkels aan/Pawn Shop

DeletedUser

pandjeshuis in nl.:hmf:

en het is zeker iets voor t-w, dit zag vroeger overal, nu nog steeds:p
 
Ik wacht nog op een mooi model van fire :p, daarna direct doorsturen naar het Engelse forum, dit is namelijk een goed idee!

Over de aantallen 200 en 300, gaat het dan om VERSCHILLENDE voorwerpen? Volgens mij bedoel je dat wel, dan vind ik 200 kledingstukken nog redelijk aan de lage kant eerlijk gezegd.
 

DeletedUser12590

Ik wacht nog op een mooi model van fire :p.

Daar wacht ik ook op, maar ik ben geen grafisch designer xD.

De limiet op 200 voorwerpen, verschillende voorwerpen, vind ik meer dan zat. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat alles te koop is. Maar goed, meer mag natuurlijk altijd, al denk ik toch echt dat de 200 kleding (van elk soort) en de 300 producten, meer dan zat moeten zijn.

Ik zal vandaag nog een Engelse versie maken en op .net plaatsen. Link zal ik ook wel plaatsen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7902

Ik vind het een interessant idee, maar nóg een gebouw met oneindig veel levels? Ik vind het erg frustrerend om steden zonder forten in de top 5 te zien staan, dit gaat het alleen maar erger maken :o

Ik vond het al frustrerend om steden met forten in de tp 5 te zien...
 

DeletedUser12590

Nee, ze zijn er niet bepaald enthousiast. Ik heb eerder het idee dat ze het niet goed begrijpen. 1 van de reacties begon ook over geld transfers, dat men tabak wil verkopen voor 100k. Die snapt dus niet dat als ik tabak verkoop aan de pawnshop, de verkoper $2 per krijgt en de pawnshop het dan verkoopt voor $5 per.

Een andere vond het idee slecht omdat het de markt zou omzeilen. Bij hem heb ik het gevoel dat hij vergeet dat het gaat om items die je normaal gesproken direct zou verkopen en niet eens op de markt zou zetten of zou melden bij je stadsgenoten. Ben ik nou zo slim, of is hij nou zo dom :p.
 
Bovenaan