• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vriendenclubje

DeletedUser

Ik wil eens een eigen stad hebben en die gewoon rustig bouwen. Ik word bouwer op wereld 1(ja weet ik is laat maar ik wil gewoon samen met anderen een stad uitbouwen) Wie zou mij willen helpen hierbij? De stad ligt in vakje 31 en word vanavond gebouwd en is over 10 uurtjes klaar. Het word een stad met maar 500 punten! Ik wil met een paar vrienden op deze wereld gewoon een stad oprichten en lekker uitbouwen. Wie wil mij helpen? Het is hier een rustig gebied waar je ook rustig kunt werken en bouwen.

Er zijn natuurlijk wel een paar targets etc maar voor soldaten en duellanten zal er niet zoveel te doen zijn. Je bent hier vrij en kunt gewoon rustig helpen met uitbouwen en storten. Het doel van deze stad is, samen met vrienden een stad uitbouwen door middel van teamwork. Wie wilt mij meehelpen??
Het liefst mensen van een laag level zodat het rustig aan gaat:)
Mensen die ik een beetje ken zullen wel snel promotie krijgen enz.
 

DeletedUser

Ik wil ook wel meedoen, al ben ik niet meer iemand met een laag level (64).
 

DeletedUser

Het maakt niet uit welk level:) En Donwiebah ik kan deze arbeid nog niet zien de stad is er morgen en dan kun je alvast kijken ik zal zeggen dat hij in vakje 31 staat. En het maakt niet zo heel veel uit welk level je bent;) Ik ga hier gewoon rustig een stad bouwen leden werven en dan wil ik als het goed gaat een fort aanvallen:)
 

DeletedUser

ik wil er bij ik zit nu alleen in een stad uit te bouwen maar ik ben bouwer met 170 op bouwen dus als dat te veel is zeg dan
ik ben lvl54
 

DeletedUser

Oke we hebben al een wachtlijst:p


1. Basbad
2. Don wiebah
3. samovich
4. daniel111
5. misterblasty

zoals ik al zei ga ik de stad gewoon ff lekker uitbouwen en we zoeken natuurlijk ook bouwers he;) Er komt geen vast stortbedrag maar voor zoon hoge levels denk ik niet dat dat een probleem is:p Verder zal ik misschien niet zoveel uitbouwen vanwege men level maar vooral leiding geven. Als we de stad hebben uitgebouwd en ongeveer 40 leden hebben gaan we actie ondernemen:D
 

DeletedUser

ik heb bouw punten 500+ maar als je dan wilt dat ik maar een paar keer per week bouw is dat goed ik kan ook voor geld zorgen
 

DeletedUser

Doe maar allebei;) Wil hem zo snel mogelijk gebouwd hebben enz maar ook dat we er wat teamwork in stoppen en daarna gewoon rustig verder kunnen gaan.
 

DeletedUser

Dat is het vakje links onderin de map;)

Mensen ik kan iedereen wel gebruiken:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

De stad staat er met 500 punten ik wil graag allemaal mensen die willen helpen we zitten nu vol maar de woonhuizen gaan omhoog:)
 

DeletedUser

laat me er vlug in dan bouw ik 2 keer uit is van 150 tot 200 per keer dus is snel klaar
 

DeletedUser

Oke we hebben nu 4 leden de 5de komt waarschijnlijk vanavond nog of morgen morgen gaan die woonhuizen zeker een level omhoog dus is er nog plek:)
Mensen in de wachtlijst sorry maar ik laat actieve mensen voor dus sheriff bill en misterblasty zullen nog tot morgen moeten wachten
 

DeletedUser4700

Ik ben heel inactief daar, maar ik heb wel een account. Stuur maar een uitnodiging ;)
 

DeletedUser

Morgen krijg je er een van mij:)

Oke cann eigg10 misterblasty en jobb nog in de wachtrij:)
 

DeletedUser

Mits een betere standsnaam ben ik wel bereid om te komen;

Complex96
Lvl 86
Duelier
 

DeletedUser

Hoezo een betere stadsnaam? ik wist er nog niet echt een en de stadsnaam kan makkelijk worden veranderd:) ik maak hier een topic over op het forum.(stadsforum(
 
Bovenaan