• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vrienden uit je eigen stad duelleren

DeletedUser

Voorstel
je hebt het vast wel eens, dat je die ene vriend van je wilt duelleren, puur om jezelf te meten hoe sterk je nou eigenlijk bent! maar wat blijkt? Je vriend zit in je eigen stad!

Details
Spelers uit je vriendenlijst die in je eigen stad zitten kan je gewoon aanvallen

Misbruikpreventie
Een klein vinkje achter een naam in de vriendenlijst dat je uit kan zetten zodat de desbetreffende persoon je niet kan duelleren

Visuele hulpmiddelen
Komt ooit nog wel eens... denk ol

Samenvatting
Optie tot vrienden uit je eigen stad duelleren

Administratie
 

Deleted User - 308552

Zolang de misbruikpreventie er maar bij zit, vind ik het een goed idee :D
 
heel dictatoriale leiders zouden ze wel mee kunnen dreigen om hun stadsleden te KO'en als ze niet doen wat hen gevraagd wordt :unsure:
ik ben meer voor de vriendenlijst wél duelleren, OOK als die vriend een stadsgenoot is, maar geen duels met stadsgenoten die je niet in je vriendenlijst hebt :p
 

DeletedUser8307

Tsja, niet erg realistisch natuurlijk, maar zolang die misbruikpreventie erbij komt vind ik het ok.
 

DeletedUser

ik vind dat het bijvoorbeeld mogelijk moet zijn dat als je iemand wilt duelleren uit je eigen stad, hij dan online moet zijn, dan krijgt hij een berichtje:
Jan wilt u duelleren, vind u dit een goed idee JA/NEE.

zo kan je ten alle tijden kiezen of je een vriendschappelijk duel wilt als je allebei online bent
 

DeletedUser11730

Slecht idee. Ik zit er al niet op te wachten dat ik word aangevallen door bondgenoten, laat staan door stadsgenoten (op mijn vriendenlijst of niet).

Mocht het er van komen moet je het zelf in of uit kunnen schakelen, waarbij de optie standaard op uit staat. Wil je wel door een van je vrienden geduelleerd worden zul je dit bewust in moeten schakelen.

Zoals gezegd kan dit leiden tot push duels. Dit zou te ondervangen zijn door dergelijke duels voor spek en bonen te kunnen doen. Dus wel de opgelopen schade, maar geen beloningen als xp, geld, of premies die eventueel op je hoofd staan.
 

DeletedUser

Daar ben ik ook niet voor.
Dan krijg je als het ware een duelsimulator..
 

DeletedUser15117

Het kost nog wel ap en je verliest ook de levens, dus niet helemaal een simulator
 
Bovenaan