• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vragen aanpassingen spelregels

Deleted User - 486404

Even een vraagje over de wijzigingen: waarom is in de tekst bij regel §2, waarin stond dat het verboden is om te proberen inloggen op iemand anders zijn account, uit de spelregels gehaald?
Het lijkt me logisch dat dit zowel verboden als niet wenselijk is maar ik zie het er niet meer in staan (of ik moet het gemist hebben). Zoals het er nu staat, is het precies toegestaan om te proberen in te loggen op andermans account zolang het maar niet lukt. Dit aangezien enkel het inloggen op het account van iemand anders afgekeurd wordt maar niet het proberen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

Ik weet wel dat dit muggenziften is en dat het proberen inloggen op het account van iemand anders verboden is maar is het dan ook niet beter om dat expliciet in de spelregels te zetten? Hoe meer duidelijkheid hoe beter toch?
 
in het verleden is dit gebeurd... en gelukt met inloggen bij iemand.
de straf was een 1 dag ban...

dan weet je gelijk al dat er een bedoeling achter het veranderen zit
 
Of als je bewijzen aanlevert wie op je account wilde inloggen en dat doorgeeft ze er ook niet echt iets aan doen,zeker als het 10x geprobeert is.Zelfs met bewijs dat deze persoon het toegaf en zei dat het n prank was.
 

Deleted User - 490990

HOwddy cowboyz,

Naam naam is Sancko en ik ben nieuw in dit spel. Ik heb natuurlijk de spelregels goed lezen want ik vind het belangrijk om te weten wat ik wel en niet mag doen! :)
Volgens §4) Gedragscode mag ik geen onwettige stoffen gebruiken. Welke stoffen zijn dit dan precies? zijn er dan items in het spel die je kan krijgen maar niet mag gebruiken zonder dat je hier straf voor krijgt? Ik heb op dit moment stoffen in mijn backpack, moet ik deze dan zo snel mogelijk verkopen? is er ergens een lijst beschikbaar van stoffen die onwettig zijn zodat ik weet wat ik moet vermijden?

Ik vraag mij daarnaast af wat ik moet verstaan onder extreme politiek. Mijn vader zegt altijd dat buitenlanders wel mogen komen maar liever niet. Is dit een goed voorbeeld van extreme politiek?

Ik hoor het heel graag en ik hoop natuurlijk dat jullie dit niet verkeerd opvatten! maar dat zal wel niet :)
 

Deleted User - 490990

Hallo!

ik heb helaas nog geen antwoord op mijn vraag, mijn backback zit inmiddels helemaal vol met stoffen! ik weet het echt niet meer hoor.

graag een antwoord alsjeblieft. Dankjewel! :)
 
Even een vraagje over de wijzigingen: waarom is in de tekst bij regel §2, waarin stond dat het verboden is om te proberen inloggen op iemand anders zijn account, uit de spelregels gehaald?
Het lijkt me logisch dat dit zowel verboden als niet wenselijk is maar ik zie het er niet meer in staan (of ik moet het gemist hebben). Zoals het er nu staat, is het precies toegestaan om te proberen in te loggen op andermans account zolang het maar niet lukt. Dit aangezien enkel het inloggen op het account van iemand anders afgekeurd wordt maar niet het proberen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

Ik weet wel dat dit muggenziften is en dat het proberen inloggen op het account van iemand anders verboden is maar is het dan ook niet beter om dat expliciet in de spelregels te zetten? Hoe meer duidelijkheid hoe beter toch?

Proberen is the loggen is inderdaad net zo goed verboden als daadwerkelijk in te loggen op iemand anders account


HOwddy cowboyz,

Naam naam is Sancko en ik ben nieuw in dit spel. Ik heb natuurlijk de spelregels goed lezen want ik vind het belangrijk om te weten wat ik wel en niet mag doen! :)
Volgens §4) Gedragscode mag ik geen onwettige stoffen gebruiken. Welke stoffen zijn dit dan precies? zijn er dan items in het spel die je kan krijgen maar niet mag gebruiken zonder dat je hier straf voor krijgt? Ik heb op dit moment stoffen in mijn backpack, moet ik deze dan zo snel mogelijk verkopen? is er ergens een lijst beschikbaar van stoffen die onwettig zijn zodat ik weet wat ik moet vermijden?

Ik vraag mij daarnaast af wat ik moet verstaan onder extreme politiek. Mijn vader zegt altijd dat buitenlanders wel mogen komen maar liever niet. Is dit een goed voorbeeld van extreme politiek?

Ik hoor het heel graag en ik hoop natuurlijk dat jullie dit niet verkeerd opvatten! maar dat zal wel niet :)

onwettige stoffen in de spelregels verwijst naar het verheerlijken/aanmoedigen van het gebruik van illegale stoffen/substanties. Met ingame voorwerpen als wapens, whiskey of balen stof heeft het niks te maken en die kun je dus net als de rest vrij verhandelen/benoemen.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 490990

Dankjewel voor de uitleg Ancoonbar!!

Ik zou toch fijn vinden als we een leuk alternatief bedenken voor onwettig, dat kan echt niet hoor. Ik wil juist een echte Outlaw zijn! vrijheid door het ontbreken van wetten is de reden dat mensen naar het wilde westen vertrokken! Het thema van dit spel!!

Ik voel me zeer beperkt door dit verbod, dit vind ik niet leuk!! Ik heb hele smerige onwettige plannen die ik wil gaan uitvoeren!

Onwettig is bovendien raar, het verwijst volgens mij ook naar dingen die juist niet geregeld zijn en is niet hetzelfde als illegaal.
#wegmetonwettig!

Zoals je het nu uitlegt is het een stuk beter en duidelijker verwoord, kunnen we dit niet gewoon opnemen in de spelregels?
 
Bovenaan