• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Vraag algemene team]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Beste teamleden van het the west.nl team, ik had eigenlijk nog eens een vraagje :p.

Hebben jullie met innogames een apart forum voor alle moderatoren of voor alle the west moderatoren van alle taln enz. waar jullie bv ideeën voor community wedstrijden kunnen uitwisselen?
 

DeletedUser

Das een goeie vraag, al denk ik persoonlijk van niet. Wel zijn er genoeg verborgen forum onderdelen die wij als spelers niet kunnen zien. En uitsluitend voor de mods bedoelt zijn. :)
 

DeletedUser

volgens mij lijkt het wel handig, dan heb je altijd wel leuke ideeën CW enz :)
 

DeletedUser

Nee, wij hebben geen contact met andere mods. We kunnen zelf creatief genoeg zijn om een CW te bedenken (hoewel dat soms toch wat moeilijk is :p). Ik zie er het nut niet echt van in waarom wij met hen contact moeten hebben. InnoGames geeft zijn informatie aan de CM's en deze geeft het door aan ons. Daarna eventueel aan jullie afhankelijk van de informatie natuurlijk.

En ja, onze teamforums. Hier wordt niet zoveel in gedaan (uitgezonderd in Svcincs spamhoekje :whistle:). Mocht er iets verandert zijn voor de forummods bijvoorbeeld bestraffingen oid, dan komt zoiets in het teamforum. Verandert er iets voor gamemods, dan komt dat ook in het teamforum. In feite dus informatie waar jullie vrij weinig mee zijn ;)
 

DeletedUser

hmm, ja oke, bedankt voor het antwoord :). mag op slot dan (the simmies, ga je gang jonge! ;D)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan