• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[vraag aan mods]

Dag mods,

Het is mij opgevallen dat wanneer iemand uit je alliantie een fort aanvalt uit een andere stad, de andere steden geen bericht meer krijgen met 'De strijdbijl is opgegraven bla bla'. Dit is erg vervelend want dit is een gemakkelijke manier voor mensen om te weten dat er een fortgevecht is. Ja, natuurlijk komt er een telegram, maar er is een probleem. Eerst kregen de telegrammen ALTIJD voorrang, maar dat is nu niet meer zo! Berichten krijgen voorrang op groepstelegrammen en bij een groepstelegram knippert het niet eens meer! Deze twee kleine factoren is een groot probleem als je mensen op de hoogte wil stellen van fortgevechten. Hierbij vraag ik dus of dit teruggedraaid kan worden. Uit een testje bleek dat het bericht voorrang kreeg op een groepstelegram, echter als er gereageerd was op het groepstelegram bleek deze weer voorrang te krijgen. Ik roep op aan mensen als ze zin hebben om dit precies allemaal te testen of het gaat zoals hier beschreven, of dat het gewoon aan de tijd ligt wanneer iets binnenkomt(TG eerder dan bericht, dus TG opent eerst en andersom).

Waarom is dit veranderd? Ik zou graag antwoord hebben!

mvg JorDes
 

DeletedUser905

Uit eigen ervaring merk ik dat, normaal gesproken, de telegrammen eerst openen. Echter weet ik niet of dit ook bij groepstelegrammen zo is.. Is mss wel handig als we dit eens grondig testen met z'n allen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

klopt groeptelegram knipper nooit op, wel de gewone telegram... is heel jammer.

maar dit al een hele lange tijd zo en daarom mis ook regelmatig de groepstelegrammen voor FG.

dus Jordes dat wordt iedereen een gewone tg te sturen ;)
 
Nee, groepsPM knipperen pas als er een reactie op is.

Dus je kan een groepsPM sturen, er dan zelf op reageren en dan knippert hij wel.

Tenminste dit is zover ik het weet?
 

DeletedUser6377

Die berichten naar alle alliantiesteden moeten gewoon terugkomen!

WH
 

DeletedUser15117

Je kan gewoon een tg sturen naar alle leden van de ally willey, klik gewoon op 'ontvanger toevoegen' en daarna op alliantieleden.

Verder weet ik niet precies hoe het zit met het knipperen.
 

DeletedUser1448

Je kan gewoon een tg sturen naar alle leden van de ally willey, klik gewoon op 'ontvanger toevoegen' en daarna op alliantieleden.

Verder weet ik niet precies hoe het zit met het knipperen.

Ja maar dan moet je 100'en telegrammen verwijderen...
 

DeletedUser6377

Je kan gewoon een tg sturen naar alle leden van de ally willey, klik gewoon op 'ontvanger toevoegen' en daarna op alliantieleden.

Verder weet ik niet precies hoe het zit met het knipperen.

No shit, sherlock.
Waarom moeite doen als het vroeger automatisch ging?

Ik wil namelijk net zoals rollerke niet met honderden tg's voor 1 berichie opgescheept zitten maar ook geen groepstelegram van die hele discussies die op de fora thuis horen.

WH
 
Bovenaan