• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vraag aan Marco of de Mods

DeletedUser

Hallo iedereen,

Is het misschien een idee om een nieuwe wereld te openen!
Ik begin me ondertussen aardig te vervelen op de andere werelden.
Je word vermoord door de hogere lvl's etc.
Alle steden zijn al uitgebouwd (dus arbeider is een nutteloos ding om te worden)
Je word gewoon nooit geselecteerd voor een FG omdat je laag lvl bent.
Dus misschien een nieuwe wereld?
Het is maar een idee hoor ;)
 

DeletedUser

Al tig keer gedaan..
Maar het draait erom dat niks meer uit te bouwen is en dat sommige mensen gewoon het leuk vinden om de lagere levels te vermoorden.
Misschien een idee om een lvl limiet te zetten?
ik ben voordat ik 10 heb gehaald 10x KO geschoten.
Wat is er dan nog leuk aan.
Aan die nieuwe wereld kan iedereen opnieuw beginnen en heeft iedereen een eerlijke start en word er meer uitgebouwt, gevochten, de eerste forten worden gebouwt en vooral weer een boost met nieuwe spelers.
Als er nieuwe mensen komen is het meestal niet leuk omdat je dan te laag lvl bent en word je steeds KO geschoten dus is het niks meer aan.
 

DeletedUser8307

- Het kan niet dat je voor dat je level 10 bereikt hebt 10x ko bent geschoten. Simpelweg omdat het maar enkele dagen duurt om level 10 te bereiken.
- Er staat al een level limiet. Mocht je het spel al eens degelijk gespeeld hebben, dan wist je dat.
- Een nieuwe wereld openen verzwakt enkel maar de activiteit op andere werelden.
- Je wordt nooit geselecteerd omdat je te laag bent? Misschien is dat wel een stimulans om wat te gaan stijgen (zomaar een idee)
- Het lijkt mij niet dat je al vaak opnieuw herbegonnen bent. Gewoon omdat je 't spel nog niet 100% snapt. En als je al zo vaak herbegonnen bent zegt dat meer over jou dan over het spel.
- ...

:mad: :no: :hmf:
 

DeletedUser3012

Zo, we zijn wel weer aardig voor de nieuwelingen hier.

Anyway, een nieuwe wereld gaat er op korte termijn niet komen. Als hij er komt zal het op tijd aangekondigd worden.

Voor nu: probeer snel te stijgen door opdrachten te doen; zoek een actieve stad en leer andere spelers kennen. Dan is de kans dat je meedoet in fortgevechten al een stuk groter en krijg je ook meer plezier in de wereld. :)
 
jij deed er dus een maand over om lvl 10 te worden?
op colorado was ik op 1 dag lvl 12 dude :D
msschn eerst wat oefenen op de werelden waar je nu zit om te verstaan hoe je voorkomt dat je wordt ko geschoten enzo... :p (je kan trouwens ap regenereren door te slapen ;) )
 

DeletedUser

Mensen, wees eens een beetje vriendelijk. Ik hoef niet te weten hoe pro jij bent en hoeveel levels je in hoeveel dagen kunt stijgen. Ik zit daar toch onder :p

Om antwoord te geven op je vraag, Beastmasters: Er komt in de nabije toekomst geen nieuwe wereld en de kans dat deze binnen afzienbare tijd komt is ook miniem. Dit komt omdat een nieuwe wereld tot effect heeft dat de werelden daarvoor inactiever worden. Daarnaast stijgt het Nederlandse spelersaantal niet echt, wat het ook niet aantrekkelijk maakt om voor de weinige nieuwkomers een nieuwe wereld te openen.

Verder wil ik je aanraden om op een paar werelden te gaan spelen. Op die werelden moet je dan gewoon langere tijd bezig blijven. Steeds opnieuw beginnen zorgt ervoor dat je nooit een mooi level bereikt. Zodra je een acceptabel level hebt bereikt (lvl 40 oid) kun je vaak al wel terecht bij een topstad. Daar kun je adviezen krijgen hoe je sneller levelt, wat je het beste met je vaardigheids- en attribuutpunten kunt doen en welke mogelijkheden er voor je zijn. Zo los je het probleem ook op dat je nooit wordt geselecteerd voor fortgevechten vanwege je lage lvl: je stijgt sneller, je hebt een betere verdeling én je zit al in een topstad. De kans is dan al vrij groot dat je mee mag doen, in ieder geval bij de grotere gevechten (basis- en hoofdfort). :)
 

DeletedUser8307

Zo, we zijn wel weer aardig voor de nieuwelingen hier.

Anyway, een nieuwe wereld gaat er op korte termijn niet komen. Als hij er komt zal het op tijd aangekondigd worden.

Voor nu: probeer snel te stijgen door opdrachten te doen; zoek een actieve stad en leer andere spelers kennen. Dan is de kans dat je meedoet in fortgevechten al een stuk groter en krijg je ook meer plezier in de wereld. :)

Het gaat niet over vriendelijkheid maar over spelers die juist starten en liegen... Als je niet serieus kan starten met een beginpost (=> 10x KO geschoten voor level 10 :no:) dan moet je ook geen serieus antwoord verwachten, hé. :p
 
Het gaat niet over vriendelijkheid maar over spelers die juist starten en liegen... Als je niet serieus kan starten met een beginpost (=> 10x KO geschoten voor level 10 :no:) dan moet je ook geen serieus antwoord verwachten, hé. :p

Deze boy heeft nog nooit van figuurlijk taalgebruik gehoord?
 

DeletedUser8307

Dit was niet figuurlijk bedoeld. Normaal word je niet KO geschoten voor level 10. ;)
 

DeletedUser7902

- Het kan niet dat je voor dat je level 10 bereikt hebt 10x ko bent geschoten. Simpelweg omdat het maar enkele dagen duurt om level 10 te bereiken.
- Er staat al een level limiet. Mocht je het spel al eens degelijk gespeeld hebben, dan wist je dat.
- Een nieuwe wereld openen verzwakt enkel maar de activiteit op andere werelden.
- Je wordt nooit geselecteerd omdat je te laag bent? Misschien is dat wel een stimulans om wat te gaan stijgen (zomaar een idee)
- Het lijkt mij niet dat je al vaak opnieuw herbegonnen bent. Gewoon omdat je 't spel nog niet 100% snapt. En als je al zo vaak herbegonnen bent zegt dat meer over jou dan over het spel.
- ...

:mad: :no: :hmf:


spast !
 

DeletedUser

- Het kan niet dat je voor dat je level 10 bereikt hebt 10x ko bent geschoten. Simpelweg omdat het maar enkele dagen duurt om level 10 te bereiken.
- Er staat al een level limiet. Mocht je het spel al eens degelijk gespeeld hebben, dan wist je dat.
- Een nieuwe wereld openen verzwakt enkel maar de activiteit op andere werelden.
- Je wordt nooit geselecteerd omdat je te laag bent? Misschien is dat wel een stimulans om wat te gaan stijgen (zomaar een idee)
- Het lijkt mij niet dat je al vaak opnieuw herbegonnen bent. Gewoon omdat je 't spel nog niet 100% snapt. En als je al zo vaak herbegonnen bent zegt dat meer over jou dan over het spel.
- ...

:mad: :no: :hmf:

sorry hoor, wat is dit voor een reactie, seg ? ik heb ook een hele tijd gedaan op mijn eerste wereld om lvl10 te worden hoor !

Tips aan TS:
1) Lees de wiki eens door ;), niet volledig maar zeker de eerste paar zaken onder 'thema's'
2) Begin als avonturier, doe opdrachten, daarmee heb je altijd iets te 'doen' (iets 'nuttigs') en level je up ;).
3) Verdeel niet zomaar je vaardigheden maar 'spaar' ze op en kijk wat je wilt doen, fortgevechten, duels of opdrachten en verdeel ze dan
4) Blijf een tijdje stadsloos voordat je kiest wat je wordt, je kan altijd gratis slapen in pionierssteden :) (als avonturier in ieder geval :D)
5) Hou je geld ook bij tot je iets nodig hebt, dus niet meteen alles uitgeven
6) Vraag uitleg aan spelers die lvl 120 zijn, die zijn echt geen monsters en zullen je in het ergste geval blokkeren :p
7) Als je een stad wilt, sticht er geen, wordt lid van een stad met meer dan 10 leden die je in ieder geval kunnen beschermen tegen duels etc.

Nog vragen ?
 

DeletedUser11730

Ik ben het helemaal met azerder eens. Een ander voordeel van stadloos blijven is ook dat je geen last hebt van duels of stadsverplichtingen, je kunt dus gewoon zonder risico's lekker je gang gaan.

Houd ook de markt in de gaten. Zeker voor de lagere levels is er veel te vinden wat ruim onder de winkelwaarde ligt.

Misschien wel de belangrijkste tip: installeer het script van tw-db!
 
Bovenaan