• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Vraag aan Marco en de Mods]

Deleted User - 308552

Huh? Scholieren die moderator zijn? (vandaar dat ik de mods meestal niet serieus kon nemen).
Dat dit toegestaan is... 16-jarige snotneuzen zonder kennis van it die wel hierover gaan en zelfs werken met de geldstromen (premium/nuggets)

En verder ben je in ieder geval geen 18+ als je naar school faalt of je bent werkelijk waar echt incapabel. Enfin, die snotneuzen bepalen wel te veel naar mijn mening.

Meer capabele mods eis ik!

Als 18-jarige is het helemaal niet vreemd om in 6V te zitten. Als je twijfels hebt over hoe capabel ik ben raad ik je aan een ticket aan te maken, gericht aan Marco, waarin je uiteenzet waarom ik geen moderator zou moeten zijn in plaats van mij voor snotneus uit te maken.

Mvg,

Tanais

-------------------------------------------------------------

Lebareslep, ik heb me serieus doodgelachen om die regel ;) Al gaat de handtekening van mn ouders lastig worden (alhoewel... Ik kan zelf tekenen, dat zou goed moeten komen :))
 

DeletedUser6377

Als 18-jarige is het helemaal niet vreemd om in 6V te zitten. Als je twijfels hebt over hoe capabel ik ben raad ik je aan een ticket aan te maken, gericht aan Marco, waarin je uiteenzet waarom ik geen moderator zou moeten zijn in plaats van mij voor snotneus uit te maken.

Mvg,

Tanais
Zoals ik al zei was dit niet zozeer persoonlijk tegen jou gericht.
Enne, bij mij zaten destijds 21-jarige personen nog in de 6e (sterker nog, helft van mijn klas was 20-21) dus ja alles kan.
Overigens ben je als je 18 bent dus blijven zitten en dat is meestal door een gebrek aan intelligentie of extreme luiheid (disclaimer: dit geldt uiteraard niet voor iedereen en vat het ook niet persoonlijk op!)
 

DeletedUser1448

kunnen we die maxy niet bannen voor off topic? :p En voor al die vervelende opmerken die 99% van de forumgangers stoort!

Dankje alvast

En nu, on topic :)
 

DeletedUser6377

Nou ja, hoe kan je hier ooit ontopic gaan als de boel inhoudelijk niet eens bekend is terwijl dit topic juist over die inhoud gaat?

Dus gewoon slotje en opnieuw aanmaken als het wél bekend is?
 

DeletedUser905

Zoals ik al zei was dit niet zozeer persoonlijk tegen jou gericht.
Enne, bij mij zaten destijds 21-jarige personen nog in de 6e (sterker nog, helft van mijn klas was 20-21) dus ja alles kan.
Overigens ben je als je 18 bent dus blijven zitten en dat is meestal door een gebrek aan intelligentie of extreme luiheid (disclaimer: dit geldt uiteraard niet voor iedereen en vat het ook niet persoonlijk op!)
Hmm.. Volgens mij zag ik ergens infantiel voorbij komen. Dus zo ga ik t ook maar eventjes uitleggen.

Je begint als kleine baby. Dan mag je naar de peuterspeelzaal.
Zodra je 4 jaartjes jong bent ga je naar groep 1.
5 jaartes jong, je gaat naar groep 2
Hier zitten sommigen al 1 jaartje langer in groep 2 vanwege leeftijd en/of andere redenen
6 jaartjes jong, je gaat naar groep 3
7 jaartjes jong, je gaat naar groep 4
8 jaartjes jong, je gaat naar groep 5
9 jaartjes jong, je gaat naar groep 6
10 jaartjes jong, je gaat naar groep 7
11 jaartjes jong, je gaat naar groep 8.
JEEEEEJ! Klaar met de basisschool! :D

12 jaartjes jong, je gaat naar de brugklas.
13 jaartjes jong, je gaat naar de 2e klas.
14 jaartjes jong, je gaat naar de 3e klas.
15 jaartjes jong, je gaat naar de 4e klas.
16 jaartjes jong, je gaat naar de 5e klas.
17 jaartjes jong, je gaat naar de 6e klas
In dit laatste jaar word je 18(!)
Klaar met de middelbare school! :D


Universiteit, weet ik niet precies. Ben zelf nu ook nog 18 en zit in t laatste jaar van de middelbare school op de HAVO, ja ik ben een jaar blijven zitten, en ja, ik ben een niveau gezakt. Maar dit wil niet zeggen dat ik lui ben, of niet intelligent. Wegens persoonlijke omstandigheden heb ik 2 jaar school gemist. Het feit dat ik nu dus maar één jaar achter lig omdat ik 4 en 5 havo in 1 jaar doe zegt denk ik genoeg. Als ik niet intelligent genoeg of lui was geweest dan had ik het niet gehaald lijkt me zo :rolleyes:


En nu on-topic, ja dit kan écht hoor! :o
Als je de betreffende post correct terugleest dan zie je dat ik me verbaas over het feit dat een project als dit niet door zou kunnen gaan (dit werd immers als reden genoemd) door zoiets als te jonge mods.
Er is nooit gezegd dat een GM event niet door kan gaan en al zeker niet dat dit niet kan door te jonge mods. Er is gezegd dat we er naar zullen kijken maar dat er ontzettend veel tijd in gaat zitten. Tijd die wij dan niet aan de spelers kunnen geven op dat moment.

Dus ik stel voor dat je met een compleet uitgewerkt concept komt, dan zullen we er naar kijken en dan kunnen we de tijd die jij ons bespaard hebt gebruiken om andere spelers wél tevreden te stellen :cool:

Met vriendelijke groet,
Wouter (masterblaster01)

PS: Bij deze een verzoekje aan iedereen om het verder on-topic te houden anders zullen er wel degelijk strafpunten uitgedeeld worden ;)
 
Verdorie tanais ik ging net vragen wrm je shumi wel bant en maxi niet :p
En als die cmwedstriddingus er is ben ik blij :) (zorg ajb dat er meer dan 1 winnaar is :p - dat de hele top3 een prijsje krijgt he)
 

DeletedUser

Verdorie tanais ik ging net vragen wrm je shumi wel bant en maxi niet :p
En als die cmwedstriddingus er is ben ik blij :) (zorg ajb dat er meer dan 1 winnaar is :p - dat de hele top3 een prijsje krijgt he)

Mijn handen jeuken hier nu enorm, maar anders ben ik gelijk weer een paar dagen weg dus ik houd mijn waffel maar ;)

Even inhakend op wat maxysaus hier blijkbaar heeft losgemaakt, wat is er zo erg aan het woord snotneus? Zo'n erge belediging als jullie mods het nu doen lijken is het voor mij niet hoor, je kunt ook overdrijven ;)
 

Deleted User - 308552

Het gaat niet zozeer om de inhoud als wel op de manier waarop het overkomt @schumi. Maar blijf allemaal on topic vanaf nu ;)

Zullen we eerst kijken naar hoe de CW gaat voordat we over een GM beginnen? ;)
 

DeletedUser15127

Het gaat niet zozeer om de inhoud als wel op de manier waarop het overkomt @schumi. Maar blijf allemaal on topic vanaf nu ;)

Zullen we eerst kijken naar hoe de CW gaat voordat we over een GM beginnen? ;)

Nou, dat was leuk die CW, schades raden bij duels. :p
Ik heb werkelijk waar niemand ingame gehoord die er aan mee deed, het leefde totaal niet (in tegenstelling tot eerdere CW's, die verkleedwedstrijd leefde wél).

Maar dan nog, op .net krijgen ze nu opnieuw die Chinezen langs (waar Morphy dit topic over opende), nu op hun w11.
Deze keer doen ze naast FG's -waar heel de wereld zal moeten samenwerken om te kunnen overleven, zo goed zijn ze- ook duels.
Een enorm uitdaging voor de spelers daar op .net dus.
http://forum.the-west.net/showthread.php?p=687039#post687039

Morphy's vraag blijft wat mij betreft dan ook staan; wanneer kunnen wij óóit zoiets verwachten?
Zou namelijk een mooie impuls geven aan het spel hier...

Edit: Om voor de niet vloeiend Engels sprekenden/lezenden uit te leggen waarom die actie zo awesome is:

Het gaat om een fictief stadje van 40 "Chinezen" met volledige Natty-sets en brute FG-stats die 2 keer per week een fort aanvallen.
(Our intentions are not to cause problems, but some activity and fun in world 11.)
Er worden beloningen uitgedeeld na zo'n FG en daarnaast moet de hele wereld samenwerken tegen hen, ongeacht bestaande allianties.
Deze keer zijn er dus ook 2 Chinezen met duelskills, die kun je op afspraak aanvallen, bij winst heb je 50 upb.
Je krijgt daarna de kans om ze eventueel terug aan te laten vallen, bij opnieuw winst pak je 250 upb, bij verlies ben je zelfs je eerste 50 upb kwijt.
Cool toch zoiets?
Ik blijf hopen dat we dat hier ooit zullen krijgen ook, de eerste actie op .net was van april tot eind mei, nu dus opnieuw een evenement maar op een andere wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

Het klinkt supervet, maar kost meer werk dan onze CW ;) We hadden wel een ander idee wat interessanter zou moeten zijn, maar dat komt pas ergens na de zomervakantie.
 

DeletedUser7902

Nou, dat was leuk die CW, schades raden bij duels. :p
Ik heb werkelijk waar niemand ingame gehoord die er aan mee deed, het leefde totaal niet (in tegenstelling tot eerdere CW's, die verkleedwedstrijd leefde wél).

Maar dan nog, op .net krijgen ze nu opnieuw die Chinezen langs (waar Morphy dit topic over opende), nu op hun w11.
Deze keer doen ze naast FG's -waar heel de wereld zal moeten samenwerken om te kunnen overleven, zo goed zijn ze- ook duels.
Een enorm uitdaging voor de spelers daar op .net dus.
http://forum.the-west.net/showthread.php?p=687039#post687039

Morphy's vraag blijft wat mij betreft dan ook staan; wanneer kunnen wij óóit zoiets verwachten?
Zou namelijk een mooie impuls geven aan het spel hier...

Edit: Om voor de niet vloeiend Engels sprekenden/lezenden uit te leggen waarom die actie zo awesome is:

Het gaat om een fictief stadje van 40 "Chinezen" met volledige Natty-sets en brute FG-stats die 2 keer per week een fort aanvallen.
(Our intentions are not to cause problems, but some activity and fun in world 11.)
Er worden beloningen uitgedeeld na zo'n FG en daarnaast moet de hele wereld samenwerken tegen hen, ongeacht bestaande allianties.
Deze keer zijn er dus ook 2 Chinezen met duelskills, die kun je op afspraak aanvallen, bij winst heb je 50 upb.
Je krijgt daarna de kans om ze eventueel terug aan te laten vallen, bij opnieuw winst pak je 250 upb, bij verlies ben je zelfs je eerste 50 upb kwijt.
Cool toch zoiets?
Ik blijf hopen dat we dat hier ooit zullen krijgen ook, de eerste actie op .net was van april tot eind mei, nu dus opnieuw een evenement maar op een andere wereld.


De wekelijkse lotto hebben die mannen ook :D
 

DeletedUser8307

Ik ben ook voor! Dat moet daarom niet zo'n groot evenement zijn zoals op de .net server, maar gewoon iets leuks waar wij ook wekelijks aan mee kunnen doen, of maandelijks. Dit alles bovenop de gewone community-wedstrijden (Dan mogen de mods opslag vragen :p)
Lijkt me leuk! :D
 

DeletedUser15127

De wekelijkse lotto hebben die mannen ook :D

Ook al inderdaad, sheriff, en dan wekelijks dus, hè?
Ze boffen maar op .net, die loterij/weekly draw is echt ook super.
Maar ja, hun CM is erg actief. DaTwista is vaak de eerste om te antwoorden op zelfs de kleinste n00bvraagjes.
Hetzelfde zie je op Beta, Diggo zit er bovenop, Joony op .DE, hetzelfde verhaal.

Marco gaat hier geeneens op reageren, en dat weten we allemaal.
Respect voor alle mods verder hoor, jullie doen jullie best!

Maar om zulke toffe evenementen als op .net of .de te krijgen zal de CM er achteraan moeten zitten.
Die googlevertaalt hier op .nl af en toe een berichtje vanaf het .net-forum (4 dagen later) en dat is dat.

Tja.....
 

DeletedUser8307

Die loterij is gewoon super! Wel veel (te veel) prijzen vind ik. Drie per week hier op de .nl zou wel mooi zijn! :D
 
Die evenementen moeten hier gewoon ook komen. Dat zou plezier, activiteit, wie weet (op termijn) zelfs nuggetverkopen opkrikken. Ze voegen geweldig veel toe aan een spel... :(
 

DeletedUser15127

Het is op .net en beta niet alleen de CM he, zit een heel team achter dat meehelpt ;)

Zal best Leones, maar ik zie liever iemand met jouw passie als CM
(iemand die scriptjes schrijft zelfs)!
En als ik het goed heb (ik speel nog niet enorm lang) was jij toch ook ooit mod hier?
Nogmaals, voor zowel forum-mods als ingame-mods niets dan respect, het is gewoon raar alleen dat we met een CM opgescheept zitten die het spel zelf geeneens fanatiek speelt. Laat staan dat hij er verder een fluit om geeft.

Er gaan zat geruchten rond waarom Marco zijn functie heeft (zijn betáálde functie!), maar goed, het doet er niet toe, het zal niet veranderen.
Leuke acties gaan er niet komen, dat ligt niet aan de mods of aan voorstellen vanuit de community verder.
Met een beetje goeie wil moet zo'n Chinezen-actie van .net toch over te nemen zijn lijkt mij?
Actieve Communitymanager en een paar actieve mods (die laatsten hebben we al) en het moet te doen zijn lijkt me.
Schrijf Da Twista eens aan, hoe hij het doet...
 

DeletedUser

Met een beetje goeie wil moet zo'n Chinezen-actie van .net toch over te nemen zijn lijkt mij?
Actieve Communitymanager en een paar actieve mods (die laatsten hebben we al) en het moet te doen zijn lijkt me.
Schrijf Da Twista eens aan, hoe hij het doet...

Ik ben het eens met hoodoo :D uiteraard gaat dit wat tijd kosten maar aangezien het wiel al is uitgevonden gaat er waarschijnlijk niet zoveel tijd in zitten dan wanneer je het zelf moet uitvinden.
 

DeletedUser15127

Precies, sputterpiet, dat wiel ís er al, dat hebben ze op .net al uitgevonden
 
En als ik het goed heb (ik speel nog niet enorm lang) was jij toch ook ooit mod hier?
Nogmaals, voor zowel forum-mods als ingame-mods niets dan respect, het is gewoon raar alleen dat we met een CM opgescheept zitten die het spel zelf geeneens fanatiek speelt. Laat staan dat hij er verder een fluit om geeft

Ik was hier ooit onderdeel van 'het team', geen echte mod. Ben hier nu wikimod, en ik modereer nog wat op .net en de beta.

De lotto is trouwens niet simpel op te zetten, er gaat redelijk wat werk inzitten. Er was op .net onlangs een loterij (#30), waar meer dan 1000 mensen zich voor hadden ingeschreven. Nu was dat ook wel een absurd aantal, maar het kan zomaar gebeuren. Er kan redelijk veel tijd in dit soort projecten gaan zitten.
 
Bovenaan