• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Vraag aan Marco en de Mods]

DeletedUser

Goeiedag,

Ik keek net even op het .net forum en daar starten ze weer met een Game Mastered Event.
Om precies te zijn is de informatie daarvan
http://forum.the-west.net/showthread.php?t=52824 hier te vinden.

Mijn vraag is nu: Waarom hebben wij nooit dit soort dingen op de Nederlandse server?
Zou dit te regelen kunnen zijn? Ik denk dat veel spelers zo'n actie zeker zullen waarderen.
 

DeletedUser2343

Ik kan niet wachten!
Precies wat Colorado nu nodig heeft!
 

Deleted User - 308552

Mij lijkt het geweldig, maar het zou behoorlijk wat tijd kosten om te organiseren. We zullen het bespreken en kijken of we iets dergelijks kunnen regelen :)
 
Mij lijkt het geweldig, maar het zou behoorlijk wat tijd kosten om te organiseren. We zullen het bespreken en kijken of we iets dergelijks kunnen regelen :)

Het is de moeite waard denk ik, zal het leven als mod toch ook een stukej afwisselender maken? :p
 
Kost veel werk, geschikt taakje voor een verbeterende Marco :p Het zou hem goed doen :p

als w10 aan w9 zoog, dan was het door een rietje :p ; de grote jongens bleven gespaard :cool:
ik zou het leuk vinden als er eens een wereld was met andere instellingen, zonder markt en schade in duels*2 ofzo, ik zeg maar wat...
 

DeletedUser1448

ik zou graag een speed wereld willen hebben (zoals op tribalwars)
Die blijft dan 2 dagen open ofzo en er is een prijs te winnen ofzoiets
 

DeletedUser905

ik zou graag een speed wereld willen hebben (zoals op tribalwars)
Die blijft dan 2 dagen open ofzo en er is een prijs te winnen ofzoiets
Dham! :o

http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=1212
Dit is echt t eerste topic wat ik zo snel kon vinden over speedwerelden en zelfs toen vonden ze t al een slecht idee.. ZELFS bollehenk reageert daar nog! :o

Maar een event lijkt me wel leuk. Veel werk, maar wel leuk :)


Ideeën zijn altijd welkom :)
Bij voorkeur al redelijk uitgewerkt. (Wie wat hoe waar waarom)
 

DeletedUser1448

ja we zijn nu al 5 jaar verder sinds dat topic xD
Maar speed is hier idd mss teveel op geluk gebaseerd, bollehenk had gelijk :)
 

DeletedUser1448

het kan je wel aanzet geven tot een goede start :p

Maar goed, skills zijn idd ook zeer belangrijk want je moet snel kunnen stijgen dus zo'n speedwereld is mss toch een goed idee ;)
 

DeletedUser6377

Een speedwereld heeft zin maar toch ook weer niet.
Klinkt vaag, maar dat komt door al die premiummogelijkheden.

Als premium niet mogelijk is dan is het behoorlijk eerlijk en heeft zo'n speedwereld zin. Maar als je premium kan gebruiken dan ga je als een speer en is het oneerlijke concurrentie. En in dat geval wint niemand bij een speedwereld; zelfs innogames niet.

Een speedwereld zonder premiumoptie zou dus wel kunnen. Waarom zou innogames hier aan mee moeten werken als ze er niets aan kunnen verdienen?
Dat is vrij simpel: zo'n speedwereld van 2 dagen bijv. levert hen amper kosten op (vermoed ik) maar levert wel veel indirecte effecten op. Namelijk dat de spelers blijven spelen op de normale werelden en daar flink wat nuggets gaan/blijven spenderen. Het is dus vergelijkbaar met een investering in een reclamecampagne.

kortom, een speedwereld is zeker een goed idee mits daar van te voren goed over nagedacht wordt. Dus het heeft zeker zin als marco/de mods hier bij innogames voor zullen pleiten.
 

DeletedUser

Misschien gewoon speedwerelden met inleg van goudnuggets? Of dat bepaalde acties op gewone werelden je toegang geven tot de speedwereld. Zo kun je zeggen dat de wereld op voorhand al bekostigd wordt en kun je overige premium bonussen uitschakelen. Of voor iedereen activeren, wat het handigst is :p
 
Bovenaan