• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Vraag aan Marco] Doorgegeven voorstellen

DeletedUser4130

Ik ben zeer benieuwd welke voorstellen en ideeën richting ontwikkelaars zijn gegaan. (voor zij die geen idee hebben waarover het gaat: lees het community rapport van januari even door)
 
Misschien moeten we ons eerst eens afvragen wat we hadden gewild dat Marco had doorgegeven :)
die markt-aanpassingen wat mij betreft!
 

DeletedUser

Ik vraag me af of er uberhaupt iets met ideeën wordt gedaan. Zie bijvoorbeeld het idee over altijd kunnen citeren. Zelfs nadat ik ruim een week na de stemming een bericht plaats met de vraag hoe het staat, komt er geen antwoord. Hier hebben ze inmiddels ook alweer een paar dagen de tijd voor gehad..
 
Na de stemming is het in principe de bedoeling om het idee op .net of .de te zetten want de devs kijken alleen maar naar die fora. Eigenlijk .nl kan je alleen maar als een eerste test van je idee zien.
 
En de rotzooi wat betreft gentlemen's set en de danseressenset? Gentlemen's set met schoenen, paard en product met de eis dat je personage mannelijk moet zijn, terwijl de danseressenset er nog de kledij, hoed en halsband bij heeft met als eis 'Vrouwelijk'. Vrouwelijke karakters zijn nog steeds bevoordeeld met het kunnen aantrekken van gentlemen set items, terwijl de mannen dus benadeeld zijn. Misschien wil ik ook wel zo'n mooie jurk aan, de onderjurk kan immers wel. De soapset kunnen mannen ook dragen.

Heb er ooit een idee van gepost, geen idee wat daarmee gebeurd is

EDIT:
http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=31947&highlight=JorDes&page=2

En ook hier zie je wat wbd schumi bedoeld. Komt niks van terecht.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan