• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Voorstel Favoriete Arbeid

DeletedUser

Ik vind het saai als ik eens met mijn karakter in mijn dorp sta en weer wil arbeiden.
Dan moet ik die map openen weeral in die lijst de arbeid vinden en dan klikken op het dichtsbijzijnde bolletje.

Ik vind dat het beter zou zijn als je kan een arbeid als favoriet kunt markeren.
Dan komt onderaan naast ga naar je fort een sterretje of een teken en dat is ga naar je favoriete arbeid. dat zou heel handig zijn.

WIE HIER MEE AKKOORD GAAT ZEG DAN: :sheriff:
 

DeletedUser

Het lijkt me onhandig en best moeilijk om te maken. Als je het vaak doet kan je de plek van die arbeid uit je hoofd vinden. Bovendien, die arbeid is op meerdere plekken op de kaart te vinden, dus uiteindelijk is het vrij onhandig, want dan klik je op dat knopje... en dan? Naar welke plek van die arbeid ga je dan?

PS. waarom een :sheriff:?
 

DeletedUser

Euhmm...

Als je het onhandig vindt om de minimap te openen, waarom vind je het dan wel handig om een favoriete arbeid te openen?
 

DeletedUser

Het lijkt me onhandig en best moeilijk om te maken. Als je het vaak doet kan je de plek van die arbeid uit je hoofd vinden. Bovendien, die arbeid is op meerdere plekken op de kaart te vinden, dus uiteindelijk is het vrij onhandig, want dan klik je op dat knopje... en dan? Naar welke plek van die arbeid ga je dan?

PS. waarom een :sheriff:?

:sheriff:= Gewoon een tekentje en bij windows internet explorer is een :sheriff: het symbool van favoriet
 

DeletedUser

nauw nog niet veel mensen vinden dit een goed idee.
ik oook niet he ander ont houd je toch waar die arbeid is
 

DeletedUser8307

Slecht idéé , waarom is dat onhandig om dat mapje open te doen & op het dichtst bijzijnde bolletje te klikken ? Als al die veranderingen er moeten inkomen moeten we binnenkort een cinema - scherm als pc gebruiken :p Anders kan het er allemaal niet op ... ;):D
 
Bovenaan