• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

voorpagina the west

DeletedUser

zou het niet leuk zijn voor nieuwe spelers of spelers die niet op het forum komen, dat er een link op de voorpagina van the west naar de radio is ? en dan nog een link naar de trailer ?
 

DeletedUser

Trailer hoeft niet echt maar een link naar de radio zou mss wel handig zijn je.
Of mss in zo een in-game mededeling.
 

DeletedUser

die ingame mededelingen worden minder vaak gelezen vandaar op de voorpagina :rolleyes: en de trailer moet idd niet echt maar zou wel leuk zijn :)
 

DeletedUser

Het probleem is dat de radio een privé-initiatief is en niet van innogames komt. Inhoudelijk heeft hij ook niet zoveel gelijkenissen met het spel. Maar van mij mag het zeker onderaan het startscherm verschijnen.
 
Het probleem is dat de radio een privé-initiatief is en niet van innogames komt. Inhoudelijk heeft hij ook niet zoveel gelijkenissen met het spel. Maar van mij mag het zeker onderaan het startscherm verschijnen.

En daar noem je denk ik de grootste reden waarom ik denk dat het niet op de voorpagina gaat komen. ;) Van mij hoeft het ook niet zo. Het is op het forum makkelijk genoeg terug te vinden. :)
 

DeletedUser

En daar noem je denk ik de grootste reden waarom ik denk dat het niet op de voorpagina gaat komen. ;) Van mij hoeft het ook niet zo. Het is op het forum makkelijk genoeg terug te vinden. :)

oke spijtig ik had het wel leuk gevonde, waarom kunnen die van innogames nu nooit is mee werken :p:cool:
 

DeletedUser

Het probleem is dat de radio een privé-initiatief is en niet van innogames komt. Inhoudelijk heeft hij ook niet zoveel gelijkenissen met het spel. Maar van mij mag het zeker onderaan het startscherm verschijnen.

Weer het zelfde probleem als hier
 

DeletedUser

Jup. Dat is erg jammer :S Of innogames moet het gewoon stuenen

Dat zou idd wel een optie zijn maar dat zie ik ze zo metteen nog niet doen.
Dan moet het iets uitgebreider zijn, bv. in meerdere talen.
Dan zouden ze er op meerdere versies van the-west een link naar kunnen zetten.
Maar dat is volgens mij nu nog niet haalbaar, maar mss later wel.
Nou ja, je kan altijd proberen
 

DeletedUser

Aangezien noch de Cactus Courrant, noch de radio onder het beheer valt van Innogames zullen ze dat echt niet doen. Alles waar ze naar linken is namelijk hun verantwoordelijkheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1053

Misschien wil Marco de projecten eens ingame promoten via een aankondiging of een telegram, maar een vaste link op de hoofdpagina lijkt me wel wat te ver gaan. Bovendien is het forum er ook niet voor niets.
 

DeletedUser1557

trailer zou je wel op de voorpagina kunnen zetten dit is de plek waar nieuwe spelers als eerste kijken later zijn ze pas op het forum.

link radio is gewoon een extratje. zo zou je ook een link naar de chat kunnen maken. deze staan bijde in een topic dus
 
Bovenaan