• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Voorbeeld van een goede recruitingspost

DeletedUser3874

Dag luitjes,

Aangezien ik nogal veel slechte recruitment posts zie ben ik tot de conclusie gekomen hier wat tips op te stellen.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Stap 1: Het begint bij een duidelijke topicnaam uiteraard. Aan topics als ''Kom bij mijn stad'' heb je niet zoveel. Probeer dus een pakkende titel te maken zoals: ''Gezocht: Actieve bouwers voor (stadsnaam)''.

Stap 2: Maak duidelijk wat je precies zoekt. Dus zoek jij een stad of ben jij een stad op zoek naar leden. Wees hierin duidelijk.

Stap 3: Ook niet geheel onbelangrijk zijn je lvls en uren of keren dat je inlogt op een dag. Zo weet de ander precies hoe goed je bent en de activiteit die je gemiddeld hebt. Dit maakt het voor een stad makkelijker om te beoordelen of je wel bij de stad past.

Stap 4: Maak duidelijk wat je kan toevoegen aan een stad of wat je als stad te bieden heb. Een duidelijke uitleg dus. Aan zinnen als ''kom bij mijn stad want het is leuk'' heeft niemand wat. Waarom is het zo leuk? Waarom zou iemand jou stad boven een andere verkiezen. Of waarom moet eens stad jou uitnodigen? Een goed verhaaltje is dus passend.

Stap 5: Een duidelijke lay-out en goed taalgebruik. Een goede lay-out en goed taalgebruik zorgt ervoor dat je serieus word genomen en niet zo ''nooby'' overkomt.


Dit zijn wel zo'n beetje de belangrijkste punten. Mocht iemand aanvullingen hebben gelieve ze te pmen naar mij.


Als laatst dan even een voorbeeld van een goede post:

Gezocht: Actieve stad met actieve leden.

Dag Forumgeruikers,

Het is dan eindelijk zover. Ik heb besloten om eindelijk een stad te gaan joinen. Na weken lang alleen gereist te hebben en vele aanbiedingen te hebben afgewezen ga ik het er nu toch op wagen.

Ik zal eerst wat meer over mijzelf vertellen.
Ik ben Jeffrey, 19 jaartjes oud en woonzaam in NH. Door mijn werk kan ik veel online zijn en dit is dan ook terug te zien in de ranking.

Ikzelf ben opzoek naar een hele actieve stad met een goede balans tussen bouwers en andere spelers. Een stad waar mensen actief zijn en het stadsbelang voorop stellen. Dus niet alleen maar aan hun eigen denken.
Verder vind ik het belangrijk dat er een goede sfeer hangt op het forum. Aangezien ik niet van kinderachtige forumspelletjes houdt richt ik bij vooral op steden met volwassen spelers.

Denken jullie als stad aan mijn volwachtingen te voldoen stuur me dan aub een ingame berichtje met wat info over je stad.

MvG,
DitIsEenVoorbeeld

Tevens kan het handig zijn om te zetten in welk kadertje de stad zich gaat ontplooien. Daarvoor kan je dit plaatje gebruiken:

weststaemaput9.jpg


Om dit te bekomen kan je gewoon onderstaande tekst kopieren, moet je niet zoeken naar de link.
[bbcode]
weststaemaput9.jpg
[/bbcode]



Ps: Dit is een voorbeeld. Ik zoek dus geen stad
 
Bovenaan