• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Voor de stad werken

DeletedUser

Ik heb een idee geplaatst op het engelse forum. Bekijk 'm gerust even :)
Town Job's

Ik weet niet of ik hier Engelse informatie mag geven want het is veel werk om het te vertalen.
 

DeletedUser

Kan je het miss in het nederlands hier posten wnat ik volg het niet helemaal <:(
 

DeletedUser

Vind het een goed idee, alleen er is al vaker gezegd dat er geen nieuwe karakter klasses komen <:(
 

DeletedUser

Ziet er geweldig goed uit, allebei de ideeen
Het is gewoon goed te volgen, als je het niet kan leer je maar engels.

Bij het 'stad-arbeid' idee zou ik alleen niet met de kans op voorwerpen sjoemelen, dan ga je de basis veranderen.
Voor de rest lijkt het me wel wat.

En bij frontier snap ik alleen niet waarom je minder loon zou krijgen.
Voor de rest klasse idee
 

DeletedUser

Omdat er natuurlijk geen werkgevers zitten in de onbereikbare gebieden ;) En het moet natuurlijk in balans zijn. Minder salaris en hoger gevaar in ruil voor meer ervaring en geluk. Het is ook om op nieuwe werelden mensen de kans te geven sneller te ranken in ruil voor minder salaris.
 

DeletedUser

ik denk dat je dan alleen een probleem krijgt met arbeiden boven de 66% ervaring :o
dan heb je staks 110% ofzo <:eek:
 

DeletedUser

Jobs stad

Ik heb een idee dat een toevoeging aan de stad inkomen en een nieuw soort gameplay. Het is fundamenteel banen, maar in plaats van geld verdienen voor jezelf u betaalt een eerbetoon aan je stad. Voor deze banen die ik heb gemaakt voor vaardigheden die niet vaak worden gebruikt wanneer mogelijk. Dus het is ook een aanvulling op de vaardigheid deel van het spel.
Het idee is dat leden van een stad banen kan doen voor de stad. Hoe hoger de Arbeid punten hoe meer geld ze maken voor de stad, maar ook hoe groter de kans zijn om speciale voorwerpen te vinden. Ik maak een lijst met suggesties. De items en ervaring is voor jezelf en het geld gaat naar de stad schatkist. Om deze banen mogelijk Ik zet punt toe te voegen aan elke opdracht te maken. Ik heb alleen beginnen met de een voor op maat en met de bonussen, kunnen we komen tot de gewenste items en andere banen later.

Tailorer
Vaardigheden: fijne motoriek 2x, Trading 2x, reparatie
Arbeid Punten;
050-100, 05% ervaring, 10% kans op het vinden van niveau 1 of 2 items uit de tailorer. Breidt de goederen in de stad tot een maximum van niveau 2 items.
101-150, 10% ervaring, 10% kans op het vinden van niveau 3 of 4 items uit de tailorer. Breidt de goederen in de stad tot een maximum van niveau 4 items.
151-250, 15% ervaring, 10% kans op het vinden van niveau 5 of 6 items uit de tailorer. Breidt de goederen in de stad tot een maximum van niveau 6 items.
251-350, 20% ervaring, 10% kans op het vinden van niveau 7 of 8 items uit de tailorer. Breidt de goederen in de stad tot een maximum van niveau 8 items.
351-Inf *, 25% ervaring, 10% kans op het vinden van niveau 8 of 9 items uit de tailorer. Breidt de goederen in de stad tot een maximum van level 10 items.

Net als met de uitbreiding van de stad gebouwen van de steden moeten de goederen in de stad uit te breiden. Dus als je maat is bijvoorbeeld niveau 5, als u iemand in uw stad, die is een tailorer hij kan uitbreiden je goederen naar een maximaal niveau 5, zolang hij brengt genoeg arbeid punten. Dit werkt dicht bij de manier waarop je gebouwen uit te breiden. Zodra een winkel het heeft gedaan kan niet meer naar beneden.

Item Set Tailorer
Bonus met 2 items:
+10 Fijne motoriek
25 Arbeid wijst naar Tailoring
Bonus met 3 items:
+15 Fijne motoriek
+10 Repareren
50 Arbeid wijst naar Tailoring
Bonus met 4 items:
+15 Fijne motoriek
+10 Repareren
+10 Trading
100 Arbeid wijst naar Tailoring
Bonus met 5 items:
+15 Fijne motoriek
+10 Repareren
+20 Trading
150 Arbeid wijst naar Tailoring
__________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________
Blacksmith
Vaardigheden: fijne motoriek 2x, Vigor, Trading 2x

kans op het vinden van items uit de wapensmid (max. niveau 12 items)

Paardenfokker
Vaardigheden: Animal Instinct 2x, Paardencentrum 2x, Taaiheid

kans op het vinden van paarden

Bank Guard
Vaardigheden: Schieten, Reflex, Vormgeving, Setting Vallen, verbergen

kans op het vinden Guns

Town Clerk's
Vaardigheden: Leadership 2x, Vormgeving 2x, fijne motoriek
kans op het vinden colliers
__________________________________________________ __________________________________________________ _________________________________
Nieuwe klasse
Voor dit idee een optie is om een nieuwe klasse toe te voegen aan het spel in plaats van de dueller klasse of gewoon als een aanvulling op de lessen. De klasse zou de Craftsman klasse. De bonussen voor dit personage zou zijn:
- Bij de uitbreiding van de stad waren krijg je een bonus van 5% tot uw arbeid punten.
- De motivatie om uit te breiden goederen van de stad stijgt met 10% sneller.
- U verdient 5% extra geld voor alle jobs
- U goederen kunnen kopen voor de normale prijs in buitenlandse winkels.

Deze bonussen zijn gebaseerd op de werknemer en avonturier klasse. Je krijgt extra geld omdat je geen geld verdienen tijdens het werken voor de stad. Ik denk dat het eerlijk om deze klasse dit voordeel te geven. Ik gaf deze klasse de bonus, zodat ze niet hoeven te gaan winkelen. Het is meer van een realistische ding dan essentieel voor de klas. Het komt ook handig voor mensen die niet willen winkelen. Ik weet niet of de bonussen worden om goed of niet zo geef me wat feedback over dit.

Dus hier de hoofdlijnen, zodra ik weet hoe jullie denken over het Ik zal beginnen met het debuggen enz. En natuurlijk is het open voor suggesties. Ook betwijfel ik de percentages dus ik zal moeten werken op die ook.


klopt niet helemaal
 

DeletedUser

haha 1 of andere vertaler op het internet.:D

Verder zeer goede ideeen.
 

DeletedUser

Frontier

-------------------------------------------------- ------------------------------

Wat doen jullie denken aan een grens voor nieuwe werelden. Dit was de grens tussen beschaafd''''Amerika en de rest tijdens het ontdekken van het nieuwe land. Dus ik dacht, hoe zit voegen we dit aan het spel. Het heeft natuurlijk een aantal veranderingen op de gameplay, laat het me uitleggen.

De Frontier in TW zijn in het gebied, die veranderen met de beschikbaarheid van de forten. Er zijn twee soorten grenzen (worstelen met de naam dus geef mij een aantal suggesties:(

- The Unknown: Dit deel van de kaart heeft geen fort at all. Hier krijgt u een paar van bonussen en een aantal nadelen. Voor banen in deze onbekend gebied krijg je een achterstand op je salaris en gevaar. Uw salaris daalt met 25% * en de Danger stijgt 100%. De positieve kant van de grens is dat je een 50% bonus op de ervaring die je wint. Ook uw geluk van het vinden van items wordt verhoogd met 25%. Zodra 1 fort werd gebouwd de grens gaat naar het volgende niveau.

De Labour punten vereist voor de volgende functies daling met 25%:
- Jacht Turkije (42) 32
- Snijden Trees (47) 36
- Trading (84) 63

Quote:
* Voorbeeld (Groen = Normaal, Blauw = Frontier)
Trading
Salaris: 15% | 7%
Ervaring: 3% | 6%
Luck: 25% | 38%
Gevaar: 12% | 24%
Arbeid Punten: 84 | 63

- Verkenning (111) 84
- Cathing Paarden (134) 103

Quote:
* Voorbeeld (Groen = Normaal, Blauw = Frontier)
Cathing Paarden
Salaris: 29% | 21%
Experience: 45% | 67%
Geluk: 0% | 0%
Gevaar: 42% | 84%
Arbeid Punten: 134 | 103

- Hunt Coyotes (140) 105
- Jacht Buffalo (178) 136
- Jacht Wolves (207) 156
- Trading met Indianen (223) 168
- Selling Guns tot Indiërs (257) 193
- Jacht Grizzly Bears (280) 210

Quote:
* Voorbeeld (Groen = Normaal, Blauw = Frontier)
Jacht Grizzly Bears
Salaris: 25% | 18%
Experience: 78% | 90%
Luck: 35% | 43%
Gevaar: 71% | 95%
Arbeid Punten: 280 | 210

- Treasure Hunt (293) 220
- Peace Onderhandelingen (336) 252

- Eerste Pioneers Aangekomen:
Ik zal eindigen dit Frontier zodra ik meer feedback

* Dit is 25% van het totale salaris, dus bijvoorbeeld als u een lening van 40% als gevolg van deze bezuiniging je alleen maar 30% van de lening. Dit is voor alle nadelen en bonussen

Nieuw team Jobs
Toe te voegen aan de grens Idee Ik maakte een nieuwe teamjob. Deze opdracht kan worden gedaan op bepaalde plaatsen. Er zijn verschillende methoden die verschillend bedrag van spelers en van de punten nodig. Deze banen zullen hebben vaste beloningen. De vaardigheden van alle personen die aanwezig zullen samen worden gebracht, bereiken de arbeidsmarkt punten. De ene is die ik heb gemaakt zijn verre van gedaan. Ik weet dat ze nodig hebben veel tweaken met beloningen en eisen. Natuurlijk kreeg ik een keer wat feedback ik verbetering te brengen en meer van these.Two Voorbeelden maken:

Het opzetten van een Trade Post
vereiste vaardigheden: 2x Bouw, Leiderschap, herstellen, Trading.
Tijd: 6 uur
Min. Personen: 2
Arbeid Punten: 500
Producten: Hout 10x, Kaarten 1x, Saw 1x, Sledge Hammer, Spade, Tool Box 2x, Vlag van de Unie
Beloning: $ 5000, - (gedeeld door de aanwezigen), smokkelen Goods
Ervaring: 1500 (gedeeld door de aanwezigen)
Luck: 75%
Gevaar: 40%

Repel de Indianen
Vereiste vaardigheden: Schieten, Uithoudingsvermogen, Setting traps, uiterlijk, Tactics
Tijd: 6 uur
Min. Personen: 4
Arbeid Punten: 900
Producten: Kaarten 5x, hoorn van een koe 5x, Iedereen moet een Fort-Weapon
Beloning: $ 6000 (gedeeld door de aanwezigen), Medal of Honour
Exp: 3000 xp (gedeeld door de aanwezigen)
Luck: 20%
Gevaar: 75%

Uiteraard zijn deze hoofdlijnen, ik weet er is veel aan het toeval in de percentages, enz. bonussen Geef mij uw mening over het idee.


klopt ook niet helemaal <:(ik heb het gwn overgenomen als het er stond<:eek:

haha 1 of andere vertaler op het internet.:D

Verder zeer goede ideeen.

goed gezien<:rolleyes:
gedaan met google taalhulpmiddelen<;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo zie je maar hoe slecht al die vertaalsites zijn. Je moet altijd controleren om dan nog 100 fouten te vinden.

Maar blijkbaar had je niet veel tijd dat je zelfs dit niet controleerde. Ik lees zo'n taalverkrachting niet.
 
Bovenaan