• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Voor Alle Bouwers!!

DeletedUser

Buffalow is op zoek naar een speler die bouwen boven de level 30 heeft staan.
zoals veel mensen weten is Buffalow een gezellige en eerlijke stad.
als je twijfelt kom dan ff langs om de sfeer te proefen :)

heb uw intresse neem dan contact op met: Bliow of 1 van de andere leiders.

Met vriendelijke groeten,

Herr Phil
 

DeletedUser

Pardon? Jij bent een echt ongelooflijk persoon hè

een goede dag,

heel spijtig dat het op dit moment zeer slecht gaat met jullie stad :). ten goed van ons natuurlijk.
ik merkte op dat je intresse had in onze bouwer, helaas zijn wij iets beter georganiseerd en hebben net iets leukere stad :)
ook hebben wij, door op een eerlijke manier te spelen, veel trouwe vrienden opgebouwt.
mijn vriendelijke vraag is om mijn leden niet meer uit te nodigen in jou stad :)

1 - zal dit toch niet werken (allemaal anti-the east)
2 - jullie tippen ons niet, behalve op punten...

met zeer vriendelijke groeten,
phil
 

DeletedUser

ik neem aan dat dit gebazeerd is op het feit dat ik zeg dat het slecht met jullie gaat en zelf om bouwers vraag?

er zit een verschil tussen vrijwel geen goede bouwers te hebben en voor uit denken ;)

tevens onderbouw ik het geen wat ik zeg (vrijwel geen goede bouwers)
zodat daar ook geen mis verstand over bestaat :)

Beste justikke

Zoals je misschien weet zijn wij als The East een zeer goede stad waar alles goed georganiseerd is.(kuch - red.)
We hebben echter een klein probleem. We hebben geen bouwers meer.
Daarom wil ik als leider van The East jou vragen om ons te joinen als vast teamlid.(sure - red.)
Het plan is als volgt.
1.) We bouwen de woonhuizen helemaal uit.
2.) Er word gewerkt aan de kleine gebouwen, die gaan razendsnel met personen zoals jij omdat je een zeer hoog bouwlevel hebt.

We hopen snel op een reactie.

Gr, Bar99x00 (Stadsleiding The East)


p.s. ik verwacht nog een telegram terug :)
 

DeletedUser

Oorlog is voor mietjes, een vlinke doel loze discusie is lage en dat is voor mannen die het wel met worden kunnen oplossen
 

DeletedUser

naja, uiteindelijke draaien spellen zoals deze om samenwerking en oorlog ;P
 

DeletedUser

Ohhhh, hemels de eerste The West oorlog :eek:

Let op mijn woorden, er komt nog een dag dat The Ponderosa veel ruziemakertjes die elkaar nu rauw lusten zal shelteren.
Is zeker niet voor morgen, maar just wait and see ;) Wait & see hehe & kids play nice, waarom ruzie omdat je iemand tracht te inviten.
Is bar zijn GOED recht om een invite te sturen, net als het 't goed recht is van den andere om dat al dan niet te weigeren.
Mensen gaan & staan toch waar ze willen, what a load of BS weeral ^^
 
Bovenaan