• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Voetbal event opdrachtenreeks

DeletedUser16829

Volgens Update 2.79 zou er vanaf 14 juni een opdrachtenreeks komen: De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 15 opdrachten die met ingang van deze update beschikbaar zijn voor alle spelers. De opdrachtenreeks is beschikbaar vanaf 14 juni.
Waar is die dan?
 

dist3rio

Teamleden
Forummoderator
Je moet doormiddel van arbeiden blauwe kaarten vinden waar je een zwarte voetbal uit kan krijgen. Als je de voetbal uitrust komt er een opdracht vrij bij John
 

DeletedUser16548

Moet de opdracht ook binnen dit tijdsbestek worden afgesloten?
 

DeletedUser16249

Maar je kunt niet meer dan 250 kaartjes krijgen denk ik, dat is de limiet dan?
 
Van arbeiden is dat inderdaad de limiet, daarnaast kan je er echter via opdrachten nog een aantal krijgen.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik heb navraag gedaan en de blauwe kaarten zijn slechts vindbaar tot en met 28 juni 00.00 en niet tot en met 23.59 uur.

Hiermee heeft een ieder 14 volle dagen gehad om de kaarten te vinden via arbeiden.
 
Die dagelijke opdrachten waarbij je een blauwe kaart kunt krijgen zijn blijkbaar wel nog beschikbaar
upload_2018-6-28_15-48-16.png
Tot wanneer blijven die dan beschikbaar?
 

DeletedUser15915

Is het bekend of de blauwe kaarten volgend jaar terugkomen? Want dan kunnen degene die er nu nog niet 250 hebben gevonden alsnog de missende kaarten vinden :)

Als dit niet bekend is, kunnen jullie dit dan navragen? Bij voorbaat dank.
 

DeletedUser16582

Wel handig btw dat op de popup stond dat ze tm vandaag te vinden waren en nu blijkt tm gisteren.....

Denk ik nu zo simpel als er stond t/m de 28ste dat het de gehele dag nog actief zou zijn, of zijn jullie zo "handig" om t/m te zien als de 27ste en nu iedereen die ze niet compleet heeft in de kou laat staan......
 
Is het bekend of de blauwe kaarten volgend jaar terugkomen? Want dan kunnen degene die er nu nog niet 250 hebben gevonden alsnog de missende kaarten vinden :)

Als dit niet bekend is, kunnen jullie dit dan navragen? Bij voorbaat dank.
Er zijn momenteel plannen om voor een korte periode de kaarten nogmaals vindbaar te maken, zodat spelers de verzameling kunnen voltooien.
 
Bovenaan