• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Virus The West

DeletedUser12409

Hey,

Toen ik daarstraks op W5 wou inloggen, kreeg ik van mijn virusscanner een melding dat er een virus op T-W zat en dat het geblokkeerd was. Nu kan ik dus wel inloggen, maar dat is ook alles. Mijn kaart is compleet zwart en geen enkele knop (ranglijst, berichten, ...) werkt.
Wel is me opgevallen dat het prestatieknopje nu verlicht is, dus is er een update geweest misschien en zit daar het probleem?

Heeft nog iemand dit probleem?
Wat kan ik doen?

Mvg,
27x master

PS: twijfelde op ik het bij het sheriffkantoor zou plaatsen maar aangezien ik niet weet of het aan het spel ligt...
 

DeletedUser8307

Prestatieknop is nog niet geactiveerd. En ik heb er geen probleem mee, ik denk niet dat er 'n virus op the-west zit.

Kan je het niet gewoon negeren? Dan kan je alles misschien weer normaal zien.
 

DeletedUser12409

Nee, had ik al bekeken toen ik de melding kreeg. Ik kon alleen op 'sluiten' klikken.
 

DeletedUser12778

Ik heb dat probleem ook.
een virus dat JS/Downloader.Agent heet.
misschien ligt het aan mijn virusscanner (AVG) maar het is erg vervelend.
 

DeletedUser13002

ik heb het op beta, ff kijken of ik screentje kan krijgen

EDIT:
offlinerm.th.png

te klein denk ik, ff link http://imageshack.us/photo/my-images/696/offlinerm.png/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4891

Ik heb ook ff gecheckt, ik heb ook AVG en ik heb het probleem ook.
 
Ik heb AVG, maar zit momenteel niet op die pc ^^ Sluit AVG eens af en probeer dan weer eens in te loggen, en meld dan even of hij dan wel werkt. Daarna natuurlijk AVG weer opstarten.
 

DeletedUser

Een aantal maanden geleden was deze fout op .net. Daar is destijds het volgende topic over gekomen: klik (hier). Ikzelf kan het helaas niet uittesten of het werkt aangezien ik ook geen enkel probleem ondervindt.

Vooraleer je dat topic raadpleegt, probeer je eerst AVG eens af te sluiten en opnieuw in te loggen zoals leones zegt.
 

DeletedUser12409

Ik heb AVG, maar zit momenteel niet op die pc ^^ Sluit AVG eens af en probeer dan weer eens in te loggen, en meld dan even of hij dan wel werkt. Daarna natuurlijk AVG weer opstarten.

Vraagje om problemen te voorkomen: hoe start ik hem dan weer op?
 
Hmm, het is nu ook op .net en .de gepost, dus we zullen zien wat voor ideeën daar uit voort komen. Ik denk dat er vandaag een update voor AVG is geweest en dat ie nu een valse melding geeft. Als er vanmiddag nog niks bekend is en hij doet het bij mijn pc met AVG ook niet zal ik zelf eens wat proberen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10988

.js lijkt me een probleem met scripts.
Greasemonkey o.i.d. al uitgeschakeld voor je tw probeert te openen?
 

DeletedUser

Dat is dus het grote voordeel van een mac, ik heb op de mac geen virusscanner en nog nooit een virus gehad.
 
.js lijkt me een probleem met scripts.
Greasemonkey o.i.d. al uitgeschakeld voor je tw probeert te openen?

Dat is het niet, het is een javascript dat vervelende dingen kan downloaden naar je computer of je browser redirect naar sites die je niet wilt hebben.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10988

Yup, ik draai zelf met Linux.. ook geen last van dat soort gedoe.
Maar om er op terug te komen, het js agent klinkt bij mij als auto-update voor scripts (waarschijnlijk tw-pro+ ofzo). Zet die greasmonkey maar eens uit voor je inlogt op tw.. Of in het ergste geval, deinstalleer greasmonkey.
Niet dat dan het probleem opgelost is maar je zal waarschijnlijk wel weer in kunnen loggen op TW.

Dan wachten op nieuwe update AVG en scripts weer inschakelen

Edit: @leones: Greasemonkey draait javascripts
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan