• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[verzoek]

DeletedUser4130

Toen ik het onderwerp sponsorpay las in de schapenkooi, kreeg ik een sterk vermoeden dat ik niet de enige was die reeds negatieve ervaringen had met sponsorpay. Vandaar mijn verzoek ;)

Is het niet mogelijk deze acties toch wat strenger te controleren ?
Voornaamste klacht is het simpelweg niet krijgen van de goudnuggets. Ofwel betalen die bedrijven niet, ofwel wordt er niet duidelijk genoeg omschreven wat je moet doen. (en doen de meeste dus een kleinigheid verkeerd)
Veel jongere The West spelers laten zich misleiden door de SMSactiviteiten. Misschien toch waarschuwing bijzettend at ze eerst hun ouders verwittigen, of dat deze actie geld kost ? De inkomsten zullen misschien iets dalen, maar het lijkt me dat dit dan toch inkomsten uit vergissingen of misleidende info waren.
Zou leuk zijn als er eens iets aan gedaan werd! :)
 

DeletedUser

het enigste wat jezelf kan doen is naar sponserpay gaan met die vraag ;)
 

DeletedUser

innogames kan niks doen aan het neerzetten dat het geld kost enzo. Maar ik denk wel dat ze kunnen zorgen dat je WEL nuggets krijgt.:mad:
 

DeletedUser

Tuurlijk kan innogames je wel waarschuwen.. voordat je een Sponsorpay actie ingaat dat je een pop-up krijgt dat je voor sommige acties moet betalen en dat als je minderjarig bent eerst je ouders moet vragen. En dat alles op eigen risico is etc..

cant be that hard.
 

Deleted User - 151085

Mijn persoonlijke ervaring met de sponsorpay nuggets:
meermaals al gebruikt en altijd de nuggets ontvangen, al was het wel soms in samenwerking met de support van sponsorpay als ze niet aan kwamen, maar na het laten zien van bewijs dat ik alles gedaan had wat vereist was, alsnog de nuggets ontvangen.

Wat betreft de oorspronkelijke vraag of het mogelijk is dit strenger te controleren, lijkt me niet nodig en is zowiezo de taak niet van Innogames of support van The West.

Wees al blij dat de optie er is, alles wat je gratis krijgt mag je wel wat moeite voor doen vind ik, ook al is dat dan hun support aanschrijven bij problemen.
 
Bovenaan