• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Verzoek(ske) aan Marco]

DeletedUser1053

Er is goed nagedacht over de routes, ik denk niet dat het nu nog gaat veranderen. ;)
 

DeletedUser

Wat ik me altijd afvraag is waarom heb op andere servers altijd anders is?

Op Engelse en Poolse (rest weet ik niet) kan je iig migreren van de werelden die blijven naar andere werelden die blijven.
 

DeletedUser8307

Dit is hier the-west.nl, dus we zijn altijd wel minder bevoordeelt dan andere servers magrb1e. :p
 
Ik zie niet waarom niet, de actieve werelden blijven actief.. van w1 naar w7 en omgekeerd en van w8 naar w9 en omgekeerd.. geen probleem toch?
 

DeletedUser

Het is toch inderdaad alleen maar een voordeel? Waarom moet nederland altijd de uitzondering zijn bij inno...
 

DeletedUser

Het is toch inderdaad alleen maar een voordeel? Waarom moet nederland altijd de uitzondering zijn bij inno...

Volgens mij ligt dit niet aan inno maar aan marco.
De CM heeft de routes mogen bepalen dacht ik.
 

DeletedUser

Volgens mij ligt dit niet aan inno maar aan marco.
De CM heeft de routes mogen bepalen dacht ik.

Het Team heeft de routes bepaald in onderling overleg. Uiteraard had Marco de eindbeslissing, maar het aanwijzen van werelden hebben we samen gedaan. :)
 

DeletedUser

Het Team heeft de routes bepaald in onderling overleg. Uiteraard had Marco de eindbeslissing, maar het aanwijzen van werelden hebben we samen gedaan. :)

En als je ziet dat de uiteindelijke beslissing dan toch niet voldoende heeft gebracht dan je had verwacht? Dan lijkt het me toch logisch dat die beslissing toch ook eens kan herbekeken worden of niet dan? Als er echt vraag naar is en naar wat ik heb opgevangen is deze er zeker wel, lijkt het me toch verstandiger om dit terug te herzien en desnoods kan je nog een aanpassing doen ;)
 

DeletedUser

ik wil van 8 naar 7 en van 6 naar 8, dan snap je direct mijn probleem, en dan kan the A-team meteen ook 1,7,8 en 9 naar elkaar laten lopen ;)
 
Ik weet niet of het mogelijk gemaakt kan worden om accounts om te wisselen? DAt zou perfect zijn voor sommigen;)

(alleen op de actieve werelden mogelijk natuurlijk)
 

DeletedUser

ik wil van 8 naar 7 en van 6 naar 8, dan snap je direct mijn probleem, en dan kan the A-team meteen ook 1,7,8 en 9 naar elkaar laten lopen ;)

Van 8 naar 7 gaat sowieso niet lukken want dan moet je van een premium wereld naar een niet-premium wereld. ;)
 
Oke, maar dan ligt het dus niet aan inno maar aan "Het Team" :p

Jup, de CM verzint de routes, en stuurt die dan naar Inno door, die moeten het dan goedkeuren.

Aangezien het "heenenweerreizen" bij andere landen wel goedgekeurd is, lijkt het me sterk dat inno het op de NL server wel tegenhoudt.
Marco zal het dus niet ingezonden hebben en het raadzamer hebben geacht om die routes niet open te stellen.
 

DeletedUser

Je kunt het ook zo bekijken,

Marco denkt misschien wel dat dit beter is als wat de andere taalversies doen, vergeet immers niet dat wat de spelers willen ook altijd het best is voor het spel ;)

De tijd zal het leren :p
 

DeletedUser

Van 8 naar 7 gaat sowieso niet lukken want dan moet je van een premium wereld naar een niet-premium wereld. ;)

ik ga desnoods van 8 naar 9 hoor maar ik wil mijn w8 account niet verwijderen, daar heb ik lang aan gewerkt hoor.
 

DeletedUser

we hebben veel geklaagd en onze geklaag is gehoord, kunnen we nu van 1,7,8,9 naar 1,7,8,9 ?
 
Bovenaan