• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Verzoek(ske) aan Marco]

DeletedUser8307

Heel jammer dat Marco niet reageert. 't Is ten slotte enkel van hem dat een reactie nodig is.
 

Deleted User - 151085

En dan word er vast ook nog een serieus antwoord van Marco of het team verwacht met de reacties die hier staan ?
 
En dan moeten wij het the-west team nog serieus nemen als dit er al sinds 26 augustus opstaat en er geen antwoord komt?
 

DeletedUser8307

En dan word er vast ook nog een serieus antwoord van Marco of het team verwacht met de reacties die hier staan ?

Gewoon antwoord van Marco was voldoende geweest. Zegt duidelijk dat Marco totaal niet actief is op het forum.

De community-manager van FoE heeft al zo'n 500 berichten (iets meer), en dat spel bestaat nog niet heel lang. Gewoon even een vergelijking.

Dus tja, schuld op ons gaan schuiven is hoe dan ook niet echt toepasselijk :)
 

DeletedUser

Mie, het gaat hier erom dat velen veranderingen in de routes willen, maar het niet krijgen. Misschien moeten we het proberen met een enquête ?
 

DeletedUser

En dan word er vast ook nog een serieus antwoord van Marco of het team verwacht met de reacties die hier staan ?

je hebt helemaal gelijk,

sommige reacties slaan helemaal nergens op en daar bereiken we met zijn allen helemaal niks mee. maar als we gewoon positief blijven dan ziet de wereld er opeens een stuk rozekleuriger uit. :D
 

Deleted User - 151085

Gewoon antwoord van Marco was voldoende geweest. Zegt duidelijk dat Marco totaal niet actief is op het forum.

De community-manager van FoE heeft al zo'n 500 berichten (iets meer), en dat spel bestaat nog niet heel lang. Gewoon even een vergelijking.

Dus tja, schuld op ons gaan schuiven is hoe dan ook niet echt toepasselijk :)

wat vind je nou belangrijker dan ?
Een cm die forum onderspamt of een cm die bezig is met het spel gaande houden en problemen oplossen ?

Mie, het gaat hier erom dat velen veranderingen in de routes willen, maar het niet krijgen. Misschien moeten we het proberen met een enquête ?

Je kan altijd proberen met een enquete, maar wij kunnen geen garantie geven dat het dan ook echt aangepast word.
 

DeletedUser

Denk niet dat Hannes bedoelde dat Marco meteen naar de andere extreem zou schieten; ook ik begin me af te vragen of de arme man nog wel in leven is..


Verder wil ik niet heel veel zeggen, maar iets van een enquete was inderdaad op zijn plaats geweest, aangezien ik ten zeerste betwijfel of Marco weet wat de community wel en niet wil.
 

DeletedUser4468

Ik leef nog steeds :)
Ik heb het verzoek voorgelegd aan mijn baas (Innogames) en ze vertelden mij dat de routes op .net een test zijn en dat ze nog niet weten of ze het ook gaan toestaan op andere werelden.

Migreren van Arizona en Briscoe naar W1 en W7 zal niet mogelijk zijn. Misschien zal het in de toekomst mogelijk zijn om van W1 en W7 naar elkaar te migreren en naar Arizona en Briscoe.

Sorry voor het ongemak, hopelijk zal het in de toekomst toegestaan worden.
Marco


Yeah, bedankt Marco!
 

DeletedUser8307

wat vind je nou belangrijker dan ?
Een cm die forum onderspamt of een cm die bezig is met het spel gaande houden en problemen oplossen ?

Die mod spamt het forum niet onder, hij houdt zich op het forum bezig met bugs oplossen. ;) En eens wat gewoon praten is ook altijd leuk :)
 

DeletedUser

ah OK, nou hopen dat die onderzoek snel afloopt zo dat ik kan migreren :)
 

DeletedUser5512

Ik leef nog steeds :)
Ik heb het verzoek voorgelegd aan mijn baas (Innogames) en ze vertelden mij dat de routes op .net een test zijn en dat ze nog niet weten of ze het ook gaan toestaan op andere werelden.

Migreren van Arizona en Briscoe naar W1 en W7 zal niet mogelijk zijn. Misschien zal het in de toekomst mogelijk zijn om van W1 en W7 naar elkaar te migreren en naar Arizona en Briscoe.

Sorry voor het ongemak, hopelijk zal het in de toekomst toegestaan worden.
Marco

marco je weet niet hoe blij je me maakt, van w1 naar briscoe migreren zal mijn interesse weer flink verhogen
 
Bovenaan