• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[verzoek] richtlijnen later gebruiken

DeletedUser16170

je ziet weleens dat mensen een idee zetten en die gebruiken de richtlijnen niet mijn idee is om gewoon zo het idee tezeggen bijv ik heb een idee voor de steden dat je meer als 50 man kan aannemen dan kijken wat de mensen zeggen erover en als het positief word ontvangen voor het naar .net forum gaat dan uit tewerken je kan dan ook tips gebruiken van mensen je heb dan ook even rustig tijd om alles uit te werken zodat idee nog beter wordt
 
Die richtlijnen bestaan net om jou te laten nadenken over je idee, zodat je er niet meteen iets uitflapt en het het lezen waard is... Ik vind niet dat ze weg moeten, anders had ik zelf ook al veel meer gekke ideeën gepost :D
 

DeletedUser

Er is ooit gekozen voor de richtlijnen omdat er veel ideeën kwamen van mensen die niet meer moeite namen dan een regel te schrijven. Hierdoor moest je eerst doorvragen wat iemand nou precies bedoelde en wat hij er allemaal omheen had bedacht. Door de richtlijnen is men nu verplicht om eerst over je idee na te denken, dan pas de rest van de mensen vragen wat ze ervan vinden. Je kunt nog altijd aanpassingen doen, maar je moet wel eerst wat moeite doen. Als je ervan overtuigd bent dat het een goed idee is, dan is het dat meer dan waard.;)
 
yusufe123op 18-02-15 om 15:38 uur
Nogmaals Rupert zit niet in SQ dus is het niet onze probleem of hij een fg aanvalt of niet wij hadden al een paar dagen geleden besloten om een fg te starten (ik niet) maar timmy en gkl volgens mij!!! dus nogmaals niet onze schuld!

yusufe123op 18-02-15 om 15:40 uur
misschien dat GKL het niet heeft gezien? ik bedoel als er een fg word gestart zie ik hem pas 15 min nadat ie gestart is ook al refresh ik de pagina!!


Dit getuigt inderdaad van veel hoger niveau, hoelang speel je dit nou al en nog steeds zo onderontwikkeld? Je schrijft als een 12 jarige, en daar moet ik zeker op mijn normaler taalniveau tegen praten. Dat werkt niet.
 

DeletedUser14251

yusufe123op 18-02-15 om 15:38 uur
Nogmaals Rupert zit niet in SQ dus is het niet onze probleem of hij een fg aanvalt of niet wij hadden al een paar dagen geleden besloten om een fg te starten (ik niet) maar timmy en gkl volgens mij!!! dus nogmaals niet onze schuld!

yusufe123op 18-02-15 om 15:40 uur
misschien dat GKL het niet heeft gezien? ik bedoel als er een fg word gestart zie ik hem pas 15 min nadat ie gestart is ook al refresh ik de pagina!!


Dit getuigt inderdaad van veel hoger niveau, hoelang speel je dit nou al en nog steeds zo onderontwikkeld? Je schrijft als een 12 jarige, en daar moet ik zeker op mijn normaler taalniveau tegen praten. Dat werkt niet.


Ach ja... je kan niks anders erbij halen en maar weer terug naar dit gaan lekker kinderachtig he!! heb geen zin om met jou hierover te discusseren!!! ik probeer tenminste antwoorden te geven op vragen :) (Maar laten we hier maar mee stoppen dit topic kan wel ergens anders voor gebruikt worden dan weer een ''gevecht'' :cool:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan