• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[verzoek] Migratieroutes W9 openen

DeletedUser16491

dat zou ook mooi zijn maar of dat mogelijk is en te realiseren valt weet ik niet
 

DeletedUser14167

voor de migratie naar een server van een ander land moet je nog lang wachten denk ik, eerst moeten bijna alle werelden van nl bij elkaar gevoegd worden. En dan komt er mss een optie om naar een andere server te gaan. Dit is volgens mij ook gebeurd met de Zweedse server. Naar een server van een ander land verhuizen is echt het laatste redmiddel.
 

DeletedUser16286

Het zou inderdaad kunnen dat ze om die reden ons niet naar .Net laten gaan. Maar dan nog wil ik naar een andere wereld. Dan maar op NL. Als er maar meer te doen is dan op w9.
 
Er wordt momenteel actief gekeken naar de migratieroutes en of daar veranderingen in nodig zijn. Zodra er meer bekend is, zullen we dat zo snel mogelijk laten weten! :)
 

DeletedUser16135

er zijn al Migratie mogelijkheden mogelijk :p

de server .no is al maanden gesloten en je mocht je karakter laten overplaatsen naar een andere server, dus het is mogelijk ja, maar er is ook een alternatief dat voor gaat denk ik en dat is gewoon naar dakota bijv migreren.
 
Ik ben ook voor migratie vanaf briscoe, deze wereld is net zo dood zo niet nog doder dan w7 toen daar de migratie lijnen opengingen. Liever nog gisteren dan morgen....
 

DeletedUser15220

Er wordt momenteel actief gekeken naar de migratieroutes en of daar veranderingen in nodig zijn. Zodra er meer bekend is, zullen we dat zo snel mogelijk laten weten! :)

1 maand verder nu, is er al wat beslist? :)
 
Bovenaan