• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[verzoek] Migratieroutes W9 openen

DeletedUser16286

Geachte spelers,

Briscoe lijkt zijn beste tijd gehad te hebben en dat zullen een aantal van jullie ongetwijfeld met mij eens zijn. De opkomst bij fg's is lang niet meer wat het geweest is. De partijen zijn vaak niet meer goed verdeeld omdat er simpelweg een te kleine opkomst is. Ook duels zijn er nauwelijks, want wanneer je duellevel 300 passeert zijn er nog maar een stuk of 20 doelwitten in de dueltab over. (Mede dankzij de duelupdate van een paar weken terug). Meestal ben je ook nog bevriend of stads-/ allygenoot met een paar van deze spelers, dus blijft er haast niks over om aan te vallen. Ook is de markt zeer oninteressant en is het dus heel moeilijk om je prestaties nog compleet te krijgen. (Dit geldt lang niet alleen voor verzamelingen)

Hierdoor en dus door het feit dat er steeds meer mensen stoppen of zijn gestopt met The West zorgt ervoor dat het rustiger wordt en voor veel mensen hun spelplezier afneemt. We moeten daarom niet wachten tot The West volledig is leeggelopen en daarom is het nu tijd om er iets aan te doen zodat spelers hun plezier ergens anders kunnen voortzetten. Ik heb het hier over een mogelijkheid tot migratie, en wil dus niemand dwingen om zijn vertrouwde wereld te verlaten.

Volgens een peiling die wij gehouden hebben tussen een aantal steden bleek dat er relatief veel mensen waren met interesse in de migratie. Graag zouden wij willen migreren naar een drukkere wereld, en dan het liefst naar bijvoorbeeld The-West.net . Dit heeft tevens het voordeel dat niemand verplicht wordt een account weg te doen omdat hij/zij al op alle werelden speelt.

Als je goed naar Briscoe kijkt, zie je dat als je de inactieve spelers en de spelers die alleen tijdens evenementen spelen er af haalt, er nog maximaal 400 spelers over blijven. Dit is zeer laag. Vooral voor de actiefste spelers onder ons is er dus nog weinig te beleven op Briscoe.

Dit alles heeft mij en een aantal van mijn vrienden zover gekregen om hierbij deze aanvraag in te dienen en dus hopen wij dat er een mogelijkheid bestaat om ergens anders verder te spelen (accounts overzetten naar buitenlandse servers kan ook bij de internationale fg-wereld, dus als het goed is ook bij migratie).

Groeten,

Skah
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16133

Ik ben het helemaal met Sucki eens en sluit me dan ook volledig aan, bij bovenstaande post.
 
Dat is niet hoe het werkt Sucki :hmf: Als je ontevreden bent over de FGs doe je daar wat aan, in plaats van weg te lopen naar een wereld waar er wel min of meer evenwicht is en daar dan de balans te verstoren.
Gisteren was het trouwens 30 tegen 32 dus zo slecht is het nog niet. :p

En volgens mij is op hoog lvl duelleren altijd net zo saai als je daar zegt, al ben ik zeker geen autoriteit op dat gebied :p Reskill maar gewoon naar FGer :D
 

DeletedUser16286

Ja het fg van gisteren was inderdaad leuk, voor het eerst in tijden. Maar de migratie is al door meer mensen aan bod gekomen en wordt nu ook besproken op de stadsfora op Briscoe zelf, zoals je wel weet. De wereld is half leeg dus waarom zou ik niet weg mogen lopen? Ik ben niet de enige die dit vindt en ik heb er vertrouwen in dat het ergens, waar meer activiteit in het spel is, ook leuk kan zijn.

Tevens heb ik geprobeerd de fg's leuk te maken... Als er al een fg is eens in de week :| En de keren dat wij in de minderheid waren werd daar z.s.m. misbruik van gemaakt door ons geen leuk fg te gunnen en in te sluiten, terwijl toen dit voorkwam en ik def stond, wij iedereen een kans gaven door de torens te verdelen over beide partijen. Ik weet niet wat ik in mijn eentje aan dit soort dingen kan doen. Tevens heb ik ook vaak rondgevraagd naar mensen om mee te vechten maar ook dit is vaak zonder groots succes. Dat komt dan weer door de leegte op Briscoe.

En zoals ik al zei ligt het niet alleen aan de fg's. Als jij op Bris wil blijven heb ik daar uiteraard geen problemen mee :) Ik ben van mening dat iedereen zelf moet kiezen. Dus waarom mogen wij niet ook voor onszelf besluiten om weg te gaan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Migratie naar .net zal niet gebeuren, welke wereld op .nl zou er dan beter zijn dan Briscoe en waarom speel je daar niet al?
 

DeletedUser4007

Migratie naar .net zal niet gebeuren, welke wereld op .nl zou er dan beter zijn dan Briscoe en waarom speel je daar niet al?

hele goede vraag..

de meeste beginnen op andere servers omdat e een mogelijkheid willen hebben bovenaan te komen
en dan staan ze redelijk hoog, dan is er weer een inactiviteits probleem
dan had je maar gelijk op w1 moeten beginnen bijvoorbeeld:p
 

DeletedUser16133

Migratie naar .net zal niet gebeuren, welke wereld op .nl zou er dan beter zijn dan Briscoe en waarom speel je daar niet al?

Omdat niet iedereen 6 of 7 accounts op the west wil hebben.
Op Bris heb ik een leuk account, op een waardeloze wereld en welke wereld zou beter zijn....elke wereld waar meer activiteit is dan op Bris.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16286

Omdat migratie naar een internationale wereld ook kan, zou het ook mogelijk te maken moeten zijn voor ons, nietwaar? En voor mij geldt hetzelfde: Ik heb liever één account waar ik actief op speel, alles kan bijhouden en verzamelen dan dat ik 6 minuscule slechte accounts heb.
 

DeletedUser16286

"Zo werkt het niet"
"Het zal niet gebeuren"
"Dan moest je maar eerder beginnen met TW of op meer werelden spelen"

:no: Ik moet zeggen dat ik nog weinig valide argumenten zie tegen het plan.

Daarom ook dit topic. De vraag is nou juist of ze het mogelijk willen maken. Alles kan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat migratie naar een internationale wereld ook kan, zou het ook mogelijk te maken moeten zijn voor ons, nietwaar? En voor mij geldt hetzelfde: Ik heb liever één account waar ik actief op speel, alles kan bijhouden en verzamelen dan dat ik 6 minuscule slechte accounts heb.

De migratie naar de fortgevecht wereld is handmatig gedaan, dat zal echter niet gebeuren tenzij .nl volledig sluit.
 
De migratie naar de fortgevecht wereld is handmatig gedaan, dat zal echter niet gebeuren tenzij .nl volledig sluit.

idd het is slechts een kopie, de items zijn handmatig aan ons gegeven. Migratie met 1000'en items wordt een beetje ingewikkeld,

anyway voorlopig zullen we nog echt niet kunnen migreren naar een andere taalserver denk ik.
 

DeletedUser15121

Ik ben volledig voor een migratie. Van mijn part openen ze anders een nieuwe wereld waar je 1 account naar keuze naar toe kan laten gaan?

Problemen oplossen in fgs is een lastig onderdeel als er weinig mensen zijn. Nu speelde ik dit spel met plezier, alleen door de hoge inactiviteit is er gewoon niks meer aan. Zou het weer drukker zijn in alles, dus niet alleen fgs maar ook duels wordt thewest wel wat leuker lijkt mij?

En idd, wat ook gezegd is waarom je niet naar die specifieke wereld gaat? Ik deel de mening dat 1 acc meer dan genoeg is om die te onderhouden.
 

DeletedUser10830

Is het niet gewoon mogelijk om een karakter vanuit wereld 1 t/m 13 te kopiëren naar een nieuwe wereld zodat je één wereld hebt met iedereen z'n 'beste' karakter? Zo blijven de huidige werelden bestaan en lopen die niet leeg zoals sommigen verwachten door een eventuele migratie.

Ook ik heb totaal geen enkele zin om op de eldorado vanaf niks te beginnen. Ik speel daar wel maar met geen enkele waarde. Voordat ik daar een karakter heb wat in nu heb op de Bris, wat mij ontzettend veel moeite heeft gekost ben ik 7 jaar verder. Tegen die tijd is de eldorado toch ook dood?
 

DeletedUser16402

Migratie naar .net zal niet gebeuren, welke wereld op .nl zou er dan beter zijn dan Briscoe en waarom speel je daar niet al?

Dit. Er zijn voldoende kansen om op een andere wereld te beginnen en op te bouwen.

Overigens valt het nog mee op briscoe. Als het FG WK eenmaal voorbij is dan zullen diegene die daar spelen hun "expertise" meenemen en dan verwacht ik ook een betere FG wereld hier.

Een wereld opgeven is makkelijk, maar een oplossing vinden om die wereld opnieuw op te laten leven is een uitdaging!
 

DeletedUser16133

Dit. Er zijn voldoende kansen om op een andere wereld te beginnen en op te bouwen.

Overigens valt het nog mee op briscoe. Als het FG WK eenmaal voorbij is dan zullen diegene die daar spelen hun "expertise" meenemen en dan verwacht ik ook een betere FG wereld hier.

Een wereld opgeven is makkelijk, maar een oplossing vinden om die wereld opnieuw op te laten leven is een uitdaging!

Speel je daar ook dan?

Het internationale fg event heeft daar weinig mee te maken denk ik. Ook voordat dat er was, waren er niet of nauwelijks fg's meer en de opkomst zeer laag.

Er is vaak genoeg geprobeerd om Bris nieuw leven in te blazen maar op een wereld die voor een gedeelte uit ruil accounts bestaat en een groot gedeelte door spelers die even inloggen aanzetten en weg zijn, is dat een vrijwel onmogelijke opgave.

De vraag is ook niet of Bris gesloten mag worden, alleen of de actieve spelers ( die dit zouden willen) mogen migreren naar een actievere wereld.

Als je iets actief moet maken, moet je daarvoor wel het juiste gereedschap hebben en dat is op Bris niet meer aanwezig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15220

Waarom moeten wij opnieuw opbouwen terwijl op andere werelden wel migratieroutes geopend werden?

Niemand heeft zin om opnieuw te beginnen en alles te verliezen, alles wat we willen is overgezet worden naar een actievere wereld. Ik heb zelf al een paar keer geprobeerd om fg's beter te maken, maar de fg's trekken geen vast publiek waardoor het steeds moeilijk is om er een spannend en leuk fg van te maken.

Ja, het fg van paar dagen geleden was 32v30, maar hebben jullie de lp verhoudingen al eens bekeken??? Was al van in ronde 1 niet spannend omdat we geen schijn van kans hadden. Ik vond het weliswaar niet erg omdat er eindelijk nog eens lp was, maar wie kan mij garanderen dat die lp er altijd is? :(

En ik heb paar dagen geleden op het forum een FG topic begonnen, enige die er reageert van de andere kant is jack, en hij zegt dan nog dat ik voor FG zaken bij andere mensen moet zijn, maar als ze niet willen praten nee dan zie ik geen toekomst...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, het fg van paar dagen geleden was 32v30, maar hebben jullie de lp verhoudingen al eens bekeken??? Was al van in ronde 1 niet spannend omdat we geen schijn van kans hadden. Ik vond het weliswaar niet erg omdat er eindelijk nog eens lp was, maar wie kan mij garanderen dat die lp er altijd is? :(
.

En het is voor het eerst in maanden dat jullie 'geen schijn van kans hadden' en op gebied van lp (wat ook nog niet alles is) outclassed waren. Val gerust terug aan, ik kom wel weer helpen :p

En als er dan toch gemigreerd moet worden: naar de .net of niet, want met deze mentaliteit houdt geen enkele wereld het lang uit :hmf:
 

DeletedUser16491

Op bris is er een fg probleem zo Ik hier lees maar dat is op Veel meer werelden wanneer hebben ze op NL eens 80 tegen 80 ?
is het idd niet een idee om een nieuwe wereld te openen waar iedereen zijn of haar account heen kan laten migreren voor degene die dat willen. En dat we op NL dan een soort fg/ hgh lvl wereld openen?
 

DeletedUser16286

Of maak fg's die onafhankelijk van je wereld zijn. Dus net als Avonturen. Hier kan het middelste fort in de map goed voor gebruikt worden. Dan is er geen probleem met overnames want dat zou onmogelijk zijn als fg's tussen meerdere werelden zouden plaatsvinden ;)

Maar naast het fg probleem is w9 nog steeds dood op ieder ander gebied :/
 
Bovenaan