• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[ Verzoek ] migratie naar andere The West servers

DeletedUser16170

Goedendag.

Ik zou graag een verzoek tot migratie willen indienen naar andere The West servers ( denk aan .net, .de, .pl enz. ).
Dit komt doordat de .nl servers van the west behoorlijk dood zijn en migratie naar andere servers kan betekenen dat mensen daar weer de plezier hervinden in het spel.
Maar al met al zal er waarschijnlijk nooit naar ons geluisterd worden omdat jullie dictatuur wet is :| en jullie dit gewoon negeren of verwijderen zonder enige moeite te doen of klote te tonen om eerlijk antwoord te geven
maar goed je kan het altijd proberen ik hoop dat jullie de moeite nemen om dit verzoek in tewilligen ook al ben ik geen mod die alles voor elkaar krijg!

groet hodges
 
Als je daar zo graag heen wilt, begin daar dan een account.
Dan besef je na 2 weken ook gelijk waarom je op .nl zit en niet op .pl
 

DeletedUser16476

Ik persoonlijk zie liever eerst migraties tussen de werelden Ari, Dako, El do, Fair en Grace dan dat we naar een andere server vertrekken.
 

DeletedUser16801

tja et zou wel 100x beter zijn, beter 1 actieve dan 10 inactieve servers
gwn migratie open naar de nieuwe server die in oktober komt :p
 
Oudere buitenlandse werelden zijn ook best dood... dan moet je gewoon op een nieuwere beginnen spelen.
Ze gaan echt niet je hele inventaris overzetten naar een speelbare wereld :D
Als je je verveelt: gewoon account aanmaken op .de, of wachten tot de nieuwe .net wereld uitkomt (wss ongeveer gelijk met onze nieuwe wereld)

Ben t wel met BadLife eens dat we meer migratieroutes op .nl mogen openen :)
 
Ik persoonlijk zie liever eerst migraties tussen de werelden Ari, Dako, El do, Fair en Grace dan dat we naar een andere server vertrekken.
Ben t wel met BadLife eens dat we meer migratieroutes op .nl mogen openen :)

Je kan altijd een voorstel doen om voor een specifieke wererld de migratie te openen, zoals dat toendertijd bij colorado ging (https://forum.the-west.nl/index.php?threads/openen-migratieroutes-colorado.33992/). Met alleen "meer migratierouts" zal je waarschijnlijk weinig bereiken.
 
Migratieroutes openen kan ik best een voorstander van zijn, maar laat het dan allemaal 1 kant op gaan, en maak dan ook een ultimatum dat de wereld sluit op een gegeven moment, want anders zijn er slechts 20 spelers die van wereld wisselen...
 
Bovenaan