• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[verzoek] geld aan elkaar overmaken

DeletedUser4891

Naar mijn weten valt het verplaatsen van geld daar wel onder, maar items niet.
Als dit niet zo is, veronderstelde ik dat verkeerd en pleit ik voor het wel toestaan hiervan.

Geld verplaatsen en items verplaatsen komt praktisch op hetzelfde neer: items kunnen altijd gemakkelijk verkocht worden voor geld, en met geld kun je items kopen.
 

DeletedUser16224

Items uitlenen wordt gedoogd volgens mij, nergens heb ik gelezen dat het toegestaan wordt. Geld uitlenen is wat anders, dan krijg je al snel met push te maken als je een product voor 100k op de markt zet. Ik doe het altijd met borg (een dure riem bijv.) zodat het in perciepe niet onder push valt.

Een Cullen riem voor 100k valt minder op dan een product die amper 1k waard is. ;)
 
Oke, nu ik net weer een ban gehad heb vanwege pushing om deze reden, wil ik hier ook wel wat over roepen.
Persoonlijk vind ik dat je over meerdere werelden moet kunnen handelen met elkaar, stel daarom ook voor om gewoon een grote markt te maken voor alle Nederlandse servers.

Nu weet ik dat veel spelers het hier niet mee eens zijn omdat je dat op 1 wereld veel spullen krijgt,en ja dat is nu net mijn bedoeling. Aangezien ik toch al een poosje speel is de uitdaging van dit spel wel al weggezakt,het enige wat nog leuk is, is juist het verzamelen van spullen. Oke, dan heb je meerdere spullen dan andere spelers,maar so what? Welk voordeel ga ik daar dan uit halen? Enige voordeel die er kan zijn is dat ik misschien wat beter kan skillen met upgrades. Klopt helemaal, schaf dat maar snel af,domste update ooit.

Maar goed, als handel over de werelden niet meer mag en streng gecontroleerd gaat worden,dan delete ik de rest van de werelden. Ik denk dat vele dat volgen en wordt het overal tenminste mooi rustig.
 

DeletedUser4891

Eén grote markt? Dan kan je bij de start van een nieuwe wereld dus direct complete setjes en genaamde voorwerpen importeren van oude werelden? :blink:
 
Eén grote markt? Dan kan je bij de start van een nieuwe wereld dus direct complete setjes en genaamde voorwerpen importeren van oude werelden? :blink:

Ja, dit lijkt mij ook wel een beetje groot ineens, maar wie weet is het wel een mooie optie. Zeker voor werelden zoals w1 en ook Arizona al wel is het misschien een redding, omdat de markten nogal dood zijn helaas.

En tja, het is natuurlijk zo dat er dan meteen setjes beschikbaar zijn, maar er is op een nieuwe wereld niet meteen geld. Bovendien zitten op de nieuwste werelden toch wel de meeste mensen die nuggets kopen en die hebben dan bij het nieuwste event toch setjes, dus op zich lijkt me dat geen groot bezwaar :)

Bovendien vind ik het ook inderdaad jammer dat het niet mag om geld/items te verplaatsen. Ik doe het zelf zo goed als nooit, maar wat is er nu verkeerd aan als mensen dan zouden willen? Natuurlijk is er wel zo'n afpersing-verhaal, maar dat gebeurt naar mijn idee en weten zo goed als nooit en bovendien moet je gewoon nooit je adres enzo geven aan mensen (die je niet vertrouwd).
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Oke, nu ik net weer een ban gehad heb vanwege pushing om deze reden, wil ik hier ook wel wat over roepen.
Persoonlijk vind ik dat je over meerdere werelden moet kunnen handelen met elkaar, stel daarom ook voor om gewoon een grote markt te maken voor alle Nederlandse servers.

Nu weet ik dat veel spelers het hier niet mee eens zijn omdat je dat op 1 wereld veel spullen krijgt,en ja dat is nu net mijn bedoeling. Aangezien ik toch al een poosje speel is de uitdaging van dit spel wel al weggezakt,het enige wat nog leuk is, is juist het verzamelen van spullen. Oke, dan heb je meerdere spullen dan andere spelers,maar so what? Welk voordeel ga ik daar dan uit halen? Enige voordeel die er kan zijn is dat ik misschien wat beter kan skillen met upgrades. Klopt helemaal, schaf dat maar snel af,domste update ooit.

Maar goed, als handel over de werelden niet meer mag en streng gecontroleerd gaat worden,dan delete ik de rest van de werelden. Ik denk dat vele dat volgen en wordt het overal tenminste mooi rustig.

Beter je acc aan mij geven dan..
 

DeletedUser16224

Er zit wel logica in als ze er strenger op gaan controleren. Zelf heb ik dit ook gedaan (voornamelijk met de eventkistjes) en mede daardoor ben ik een stuk rijker geworden. Dit was niet eerlijk tegenover andere spelers.

Hoe kan ik een vergelijking geven? Grepolis, jij speelt op wereld A en de andere speler op nieuwe wereld B. Jij krijgt een stad op A, en de andere op B. Omdat B nieuw is, heeft die speler al een groot voordeel tegenover de anderen. Laat het dan ook nog eens een goud speler zijn en het is feest.

Mijn punt is, ik ben niet voor of tegen een verbod. Laat de spelers het zelf maar uitzoeken.
 

DeletedUser

kijk t hele pushing gebeuren vind ik persoonlijk een grote onzin er staat enkel dat je tussen 2 accounts op de zelfde wereld niet mag pushen maar niemand heeft t erover dat t zogehete crossworld pushen verboden is zeker niet als t account van jezelf is zoals t geval met dakota en el dorado is waar veel spelers een andere naam hebben en dus ook een ander account

Stel: pietje heeft op dakota een collins zwaard en die wil ie graag op el dorado dan moet dit toch geen probleem zijn dat ie dat via iemand die ook op die werelden speelt regelt

mvg Dark Moon
 

DeletedUser385

behalve dat je alle werelden als aparte eenheid moet beschouwen, en dus op dako pusht pietje de ander, en op el do wordt hij gepusht.
 

DeletedUser4007

kijk t hele pushing gebeuren vind ik persoonlijk een grote onzin er staat enkel dat je tussen 2 accounts op de zelfde wereld niet mag pushen maar niemand heeft t erover dat t zogehete crossworld pushen verboden is zeker niet als t account van jezelf is zoals t geval met dakota en el dorado is waar veel spelers een andere naam hebben en dus ook een ander account

Stel: pietje heeft op dakota een collins zwaard en die wil ie graag op el dorado dan moet dit toch geen probleem zijn dat ie dat via iemand die ook op die werelden speelt regelt

mvg Dark Moon

dan weet je dus duidelijk niet wat pushing is :hmf:
 

DeletedUser

Tja mastadont de regel is vrij krom vind ik zelf helaas ik heb nog nooit iemand gezien op .net die gebanned werd voor crossworld pushen maar goed t is .nl en daar zijn de regels toch hoe marco ze wil hebben
 

DeletedUser4007

Tja mastadont de regel is vrij krom vind ik zelf helaas ik heb nog nooit iemand gezien op .net die gebanned werd voor crossworld pushen maar goed t is .nl en daar zijn de regels toch hoe marco ze wil hebben

de regels zijn niet krom
degene die de regels moeten handhaven doen hun werk niet:hmf:
 
Tja mastadont de regel is vrij krom vind ik zelf helaas ik heb nog nooit iemand gezien op .net die gebanned werd voor crossworld pushen maar goed t is .nl en daar zijn de regels toch hoe marco ze wil hebben

Nou, hier zijn weleens mensen voor die regel verbannen. Zoals ik. En car.
 
Bovenaan