• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[verzoek] geld aan elkaar overmaken

DeletedUser16170

ik weet niet of idee mag zo niet mijn excuses

miss word makkelijker dat je geld aan elkaar kan gaan overmaken
zo hoef je als je geld leen niet eerst iets van de markt afhalen voor je het geld heb en het bespaar ook veel tijd voor afspreken wanneer je beide on ben zo kan de gene die het geld overmaakt het alvast overmaken als de ander niet on is

hopelijk snel een reactie

groeten maine
 

DeletedUser16170

maar het heeft nooit een kans gehad en op andere the west's is dit heel normaal why dan niet hier
 

DeletedUser

Dan zou je eigenlijk een penalty ergens moeten hebben of reminder dat je iemand moet betalen, niet zodat je geld kan overmaken om iemand te pushen.
 
Praat eerst is als de normale mens, dit is echt fucking kut om te lezen.

Daarnaast slaat het nergens op dat je op deze plek een topic maakt.

Daarnaast is de markt niet bedoeld om geld over te maken aan elkaar en valt dit wellicht ook onder pushen.

Gedraag je.
 

DeletedUser

Praat eerst is als de normale mens, dit is echt fucking kut om te lezen.

Daarnaast slaat het nergens op dat je op deze plek een topic maakt.

Daarnaast is de markt niet bedoeld om geld over te maken aan elkaar en valt dit wellicht ook onder pushen.

Gedraag je.

Mag ik jou erop wijzen dat je zo niet iemand af mag kraken.
Daarnaast tollereren ze zulke taal hier niet, en iedereen kan een fout maken in topic plaatsen.


Gedraag je.
 

DeletedUser4007

Mag ik jou erop wijzen dat je zo niet iemand af mag kraken.
Daarnaast tollereren ze zulke taal hier niet, en iedereen kan een fout maken in topic plaatsen.


Gedraag je.

mod geworden opeens?
laat de mods dit dan regelen, ipv zelf je mening over een ander te ventileren
:cool:
 

DeletedUser

Mag ik jou erop wijzen dat je zo niet iemand af mag kraken.
Daarnaast tollereren ze zulke taal hier niet, en iedereen kan een fout maken in topic plaatsen.


Gedraag je.

Mag ik jou erop wijzen de forumregels te volgen.

Plaats alstublieft enkel berichten die betrekking hebben op het onderwerp. Als je geen bericht kunt formuleren die een toevoeging is aan het onderwerp, is het beter om helemaal niet te antwoorden.

ON-topic: Dit "idee" gaat er toch nooit komen.
 

DeletedUser

Ik zeg mooi wat ik denk want dat interreseert me toch geen reet.
 
Mag ik jou erop wijzen dat je zo niet iemand af mag kraken.
Daarnaast tollereren ze zulke taal hier niet, en iedereen kan een fout maken in topic plaatsen.


Gedraag je.

Tis niet zo dat de mods een teken van leven geven, ooit. Dus ik vrees niets. Oja, jouw laatste post staat ook vol met praat die ze liever niet zien, hypocriet.
 

DeletedUser385

ben ik de enige die meteen dacht aan regel 1.4
Het is verboden om voorwerpen op de markt te verkopen met de reden om geld te verplaatsen naar een andere speler.

dit lijkt me voldoende antwoord op de hele discussie ?
 

DeletedUser16213

money transfer

in de beta wereld kan het wel geld over maken naar een ander
 

DeletedUser16286

Ik stem ook voor.

Ruud, daar gaat het nou juist om. Het legaliseren ervan en daarbij het afschaffen van die maffe regel :)
 

DeletedUser16131

Ik heb ook ergens gehoord, let wel, gehoord, dat marco het per abuis hier niet toegelaten heeft ter bescherming van de spelers. Op andere werelden wordt het ook gebruikt om, en dan voorale jongeren spelers, af te persen (bv. Ik val je niet meer aan als je elke week 10K geeft of dergelijke).

Dus hiervoor zou ik dan wel eens probs aan marco willen geven :p
 

DeletedUser385

mja die regel is erin gekomen nadat je heel veel push duels en push-marktverkopen kreeg.

op zich vind ik het een goede regel, van mij mogen ze hem zelfs verder trekken:
verkopen van items over werelden heen (ik geef jou hier een innogames riem, jij geeft mij daar een innogames riem, oid) zou ook als pushing gezien mogen worden.

Dat scheelt heleboel mensen die puur op een wereld spelen om hun andere wereld beter te maken.
 
Bovenaan