• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Verzoek]Aanpassing eigen berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik vind een uur de tijd om je post bij te werken lang genoeg. En zoals Muf-Muf zegt, het is alles of niets. Daarom lekker zo laten. Misschien dat als er een nieuwe versie is van het forum dat er meerdere opties te kiezen zijn.

Wat jij vindt doet er helemaal niet toe! Of nouja, jouw mening telt gwn voor 1, net als voor ieder ander hier. Dus niet zo kinderachtig doen en gewoon even een stemtopic aanmaken in het ideeënforum, wat ik al heb gebumpt voor je.
 

DeletedUser6405

Wat jij vindt doet er helemaal niet toe! Of nouja, jouw mening telt gwn voor 1, net als voor ieder ander hier. Dus niet zo kinderachtig doen en gewoon even een stemtopic aanmaken in het ideeënforum, wat ik al heb gebumpt voor je.

Als ik mijn mening geef telt dat inderdaad voor 1 persoon. Dus waarom dat dan kinderachtig is snap ik niet ?

Bedankt voor het bumpen van een stemtopic. Je mag best wel wat vriendelijker zijn wbd schumi.
 

DeletedUser

Als ik mijn mening geef telt dat inderdaad voor 1 persoon. Dus waarom dat dan kinderachtig is snap ik niet ?

Bedankt voor het bumpen van een stemtopic. Je mag best wel wat vriendelijker zijn wbd schumi.

Tis kinderachtig omdat je gewoon niet mee wilt werken aan dit idee, er is immers nog steeds geen stemming geopend... En je hebt hier neem ik aan een beetje meegelezen, dus de vraag hiernaar was toch duidelijk!?
 

DeletedUser

Jammer dat wbd schumi is geband; hij had een goed punt. Zou dit naar het Ideëenforum verplaatst kunnen worden, met een peiling er op?
 
Je hebt niet echt meer mogelijkheden dan:

- we houden het zoals het is (1-uurregel)
- we schappen de 1-uurregel (oneindig kunnen aanpassen van je eigen posts)
 

DeletedUser

1uur is zoals harres zegt wel genoeg ;), wat moet je dan toch aanpassen vraag ik me af ? :p Je ziet toch meteen je berichtje en past het aan, en welke nut heeft het om berichten van 2 jaar oud aan te passen ?
 
Als je een post maakt waarin je spelers zoekt voor de stad is het wel handig om constant het huidige aantal open plekken of andere statistieken in de openingspost te kunnen aangeven, in plaats van steeds een update daarvan te posten.
 
Ik weet niet of het technisch mogelijk is, maar misschien kan men instellen dat aanpassingen in een post er anders uitzien? Dingen die verwijderd zijn tussen haakjes staan of wat dan ook. Zo kan met niet snel dingen verwijderen om onder discussies uit te komen en dergelijke. Men kan dan wel altijd de posts aanpassen en dan ook de beginpost?
 

DeletedUser4468

Ik weet niet of het technisch mogelijk is, maar misschien kan men instellen dat aanpassingen in een post er anders uitzien? Dingen die verwijderd zijn tussen haakjes staan of wat dan ook. Zo kan met niet snel dingen verwijderen om onder discussies uit te komen en dergelijke. Men kan dan wel altijd de posts aanpassen en dan ook de beginpost?

Ik weet niet echt of dit mogelijk is met vBulletin, maar ik denk wel dat dit een goede oplossing zou zijn. Dus net als wat je nu hebt als je een post hebt aangepast en dan op de aanpassing kan klikken en kan zien wat er is aangepast. Voor zover ik weet kunnen mods dit doen bij aangepaste posts en kan je dat tot een uur na het posten bij jezelf doen.

Even voor de duidelijkheid, dit is wat ik bedoel:

Iedereen kan op "Last edited by [naam]" klikken, net als je bij je eigen posts tot een uur oud kan. Je krijgt dan zoiets te zien:
mbsqqv.jpg
Sorry voor de slechte kwaliteit:p

En daar kan je dan precies zien wat de ander heeft aangepast :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

1uur is zoals harres zegt wel genoeg ;), wat moet je dan toch aanpassen vraag ik me af ? :p Je ziet toch meteen je berichtje en past het aan, en welke nut heeft het om berichten van 2 jaar oud aan te passen ?
Ik geef in mijn beginpost een aantal voorbeelden. Daarnaast: welke reden zou je hebben om dit te verbieden? Zoals op de andere Innogamesfora te zien valt, wordt hier geen misbruik van gemaakt.

Ik weet niet of het technisch mogelijk is, maar misschien kan men instellen dat aanpassingen in een post er anders uitzien? Dingen die verwijderd zijn tussen haakjes staan of wat dan ook. Zo kan met niet snel dingen verwijderen om onder discussies uit te komen en dergelijke. Men kan dan wel altijd de posts aanpassen en dan ook de beginpost?
Als dit mogelijk is, zou ik het prima vinden. Al verwacht ik geen misbruik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan