• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verwijderen stadsforum

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Hallo :cool:

ik heb nog al een handig idee, sommige onderwerpen in het stadsforum worden niet meer gebruikt en je kan ze niet verwijderen dus ik stel voor om een verwijder knop aan te maken
 

DeletedUser

Een gemeenteraadslid kan de aparte topics verwijderen. Een stadsoprichter kan een groot deel (bijvoorbeeld: "algemeen") in 1x verwijderen.
 

DeletedUser

Dan heb ik een subvraag wat het stads forum betreft en ga daar geen nieuw topic voor aanmaken nu het hier effen kan :p.
Waarom kan je op het stads forum geen voorbeeld zien als je een bericht wil posten? Er is maar één knop waar "verzenden" op staat.
 

DeletedUser8307

Dan heb ik een subvraag wat het stads forum betreft en ga daar geen nieuw topic voor aanmaken nu het hier effen kan :p.
Waarom kan je op het stads forum geen voorbeeld zien als je een bericht wil posten? Er is maar één knop waar "verzenden" op staat.

Omdat deze er niet is. Erger ik me soms ook aan. :rolleyes:
Enkel bij berichten kan dit. Stel het even voor. :)
 
Maar berichten kan je daarna niet meer aanpassen of je moet er nog een sturen. Forumposts kan je op ieder moment weer aanpassen.
 

DeletedUser8307

Maar berichten kan je daarna niet meer aanpassen of je moet er nog een sturen. Forumposts kan je op ieder moment weer aanpassen.

Als je een bericht op het stadsforum plaatst kan je het wel nog aanpassen, of wat bedoel je precies. :)
 
Omdat deze er niet is. Erger ik me soms ook aan. :rolleyes:
Enkel bij berichten kan dit. Stel het even voor. :)

Daarover heb ik het. Ik heb gewoon uw eigen termen gebruikt.
Dus dat je bij telegrammen niet meer kunt wijzigen na het verzenden maar berichten op het stadsforum wel altijd en dat daarom een voorbeeld me daar ook niet echt nodig blijkt.
 
Hallo :cool:

ik heb nog al een handig idee, sommige onderwerpen in het stadsforum worden niet meer gebruikt en je kan ze niet verwijderen dus ik stel voor om een verwijder knop aan te maken
Stadsoprichters en gemeenteraad kunnen onderwerpen verwijderen. Het idee zit dus in het spel en dat maakt dat dit topic een slot krijgt. :)

Dan heb ik een subvraag wat het stads forum betreft en ga daar geen nieuw topic voor aanmaken nu het hier effen kan :p.
Waarom kan je op het stads forum geen voorbeeld zien als je een bericht wil posten? Er is maar één knop waar "verzenden" op staat.

Waarschijnlijk omdat het teveel ruimte in beslag neemt op de servers of iets dergelijks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan