• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Versoepeling Veilbaarheid

Tegen. De lol van verzamelen is JUIST om de items die niet veilbaar zijn te hebben. Dan heb je iets speciaals. Zoals die avonturiers mokasins, daar moet je een zooi kistjes voor openen en veel mazzel hebben, maar als je ze dan eenmaal hebt, bent je een tevreden verzamelaar :)
 
Tegen. De lol van verzamelen is JUIST om de items die niet veilbaar zijn te hebben. Dan heb je iets speciaals. Zoals die avonturiers mokasins, daar moet je een zooi kistjes voor openen en veel mazzel hebben, maar als je ze dan eenmaal hebt, bent je een tevreden verzamelaar :)

Maar de meeste mensen krijgen die dingen zonder dat ze ze eigenlijk willen. ;)
Terwijl échte verzamelaars, die alles voor die items doen, een idiote hoeveelheid écht geld (euro´s dus) moeten ophoesten voor deze items.

Het is toch ook leuk om items als de Wintersjaal te hebben? Heel zeldzaam, maar wel veilbaar?
 

DeletedUser15117

Ik lees het, maar toen ik op vakantie was :p. Je moet het zelf weten of je het op .net moet posten, maar van mij mag je.
 

DeletedUser15791

Gewoon alles veilbaar maken.
er zijn genoeg mensen met spullen die niet veilbaar zijn en er niks mee doen.
Daar kunnen ze andere weer mee helpen en en groot plezier mee doen.
Dus ik zeg ALLES veilbaar maken:mad:
 

DeletedUser15381

Op zich zou ik ook alles veilbaar willen zien, als je iets niet nodig hebt kun je er vanaf. En als je er een ander blij mee kan maken, dan helemaal mooi. Ook met die nieuwe sets, zeker wanneer iemand stopt kun je een beginner -die die set nooit heeft kunnen bemachtigen- er nog blij mee maken.

Alleen is het dan wel noodzakelijk dat je kunt zien of een item speciaal voor een quest is. Op de plaats van "niet verkoopbaar" zou er dan wellicht "quest-item" kunnen worden neergezet? Alleen voor die items die het betreft, natuurlijk.
 
Bovenaan