• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

verslag fortgevecht

DeletedUser

Fortverslag:

Als je een fort verslag binnen krijgt zie je eerst de aanvallers (maakt niet uit welke kant je hebt gekozen) . Als je naarbenede scrollt zie je de verdedigers.

Bij de deelnemers kan je zien hoe hij heet, welke stad hij zit. En hoeveel lp hij had toen hij meedeed, en hoeveel hij daarna heeft. Als het hp onder de - zit is hij dus flauwgevallen.
Daarnaast kan je zien hoeveel treffers hij heeft uitgedeeld (het blauwe) en hoeveel hij heeft geincasseerd (het rode). Netzoals de treffers kan je ook de schade bekijken.

Ook kan je kijken wat je gemiddelde schade is en hoeveel tegenstanders je hebt laten flauwvallen.

Om er achter te komen wie er nou ookalweer heeft gewonnen kijk je boven in het verslag. De kant waar de vlag hangt heeft gewonnen. De linkerkant zijn de verdedigers en de rechterkant de aanvallers. Ook kan je hier boven in kijken wie er allemaal is flauwgevallen door met je muis boven op een grafsteen te staan.

Is dit wat je wilt weten? Zoniet, leg het dan iets beter uit wat je wilt weten. ;)
 

DeletedUser5789

Nou je hebt me al en eind op weg geholpen

...misschien kan je aan de hand van deze statistieken me precies uitleggen wat ik gedaan heb !

vld532 DEAD C...NCE V 674 674 0 7 1457 0 0 208 0

tx
 

DeletedUser

Er staat bovenaan die hele waslijst de namen van wat de kolommen voorstellen... daar zou ik dus eerst maar eens naar gaan kijken alvorens je zulke vragen stelt....:rolleyes:
 

DeletedUser5789

gut ...ik zie t nu hoor :rolleyes:

...nou dan heb ik t niet slecht gedaan :D

@ wonderingguy

nou ...jij ziet wel veel meer dan ik hoor,ik zag alleen de symbooltjes !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1053

gut ...ik zie t nu hoor :rolleyes:

...nou dan heb ik t niet slecht gedaan :D

@ wonderingguy

nou ...jij ziet wel veel meer dan ik hoor,ik zag alleen de symbooltjes !

Wonderingguy bedoelde daar ook de namen die verschijnen als je de muis op de symbooltjes houd mee.
 

DeletedUser5789

Wonderingguy bedoelde daar ook de namen die verschijnen als je de muis op de symbooltjes houd mee.

jaja

...maar dat werkt niet altijd en soms moet je de pagina vernieuwen,daarom had ik het niet eerder gezien denk ik :)
 

DeletedUser

Iets anders, kan iemand me precies vertellen hoe je moet schieten en hoe je je moet verplaatsen in een fort gevecht!:)
 

DeletedUser

Iets anders, kan iemand me precies vertellen hoe je moet schieten en hoe je je moet verplaatsen in een fort gevecht!:)

Schieten doe je automatisch op de dichtbijzijnde tegenstander.
Om te bewegen moet je als je bij het fort aansluit je start positie bepalen en je doelpositie. Als je doelpositie markeert (rode vizier) gaat je karakter daar automatisch heen (elke ronde een paar vlakjes). Je kan de positie waar je karakter heen gaat ook wijzigen door op je karakter te klikken en daarna waar je heen wilt. ;)
 
Bovenaan