• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

verkopen van sets

DeletedUser16170

richtlijnen:
markt in 1x de hele set verkopen

details:
je heb weleens dat je een hele wapen kleding of paarden set wil verkopen weggeven of uitlenen
dan moet je eerst 1 ding zetten van een set bijv een natty hoed en daarna de natty sjaal enz.
daarom vind ik dat als je een set wilt verkopen of uitlenen dat als je er op klikt en je heb de hele set dat hij dan aangeeft op markts profiel hele set verkopen zo hoef je niet alles uit terekenen als je een heleset wil verkopen voor hoeveel alles moet staan zo bespaar het voor andere heelveel tijd en moeite.

Misbruikpreventie:
dat hier van misbruik kan gemaakt worden zoiets zal niet gebeuren maar er komt wel eens voor dat iemand iets koopt van een ander en die naam staat er duidelijk bij dat komt omdat de laatste tijd veel onzinnige boodschappen er bij worden gezet zoals beste prijs, goeie kwaliteit, lagen vind je niet enz.
daarvoor vind ik dat je alleen maar de naam in kan zetten en als een ander het wil kopen er komt testaan dit is niet voor u bedoeldt dat zou het jatten ook een stuk minder terugdringen.

Visuele hulpmiddelen:
als jullie willen kan ik het idee in schetsen uitwerken zoals ik het een beetje in de praktijk wil hebben.

Samenvatting:
het zou het verkopen en uitlenen van sets vermakkelijken vooral als het om het laatste moment gaat zo bespaar hiet ieder veel tijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan